סוכני נסיעות לרגב: "להשית חוקי הגנת הצרכן על חברות תעופה זרות"

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
סוכני הנסיעות זועמים על חברות תעופה זרות שלא מחזירות לסוכנים כספים בגין טיסות שבוטלו בגלל הקורונה. יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות לשרת התחבורה, מירי רגב: "מן הראוי שחברות שחוזרות לפעול מישראל, ידאגו להחזיר כסף ללקוחות"
שרת התחבורה
מירי רגב, שרת התחבורה. צילום: כנסת ישראל

הסאגה נמשכת. מזה 3 חודשים שסוכני הנסיעות זועמים על כך שחברות תעופה זרות, שחלקן החלו לחדש את טיסותיהן לישראל וממנה, לא השיבו לסוכני הנסיעות כספים בגין טיסות שבוטלו בגלל התפרצות נגיף הקורונה. בצר להם, הם פונים כעת גם לשרת התחבורה הנכנסת, מירי רגב. וכך כותב לה יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות, קובי קרני: "בימים האחרונים הכריזו מספר חברות תעופה זרות על חזרתן לפעילות מישראל. אנו כמובן מברכים על בשורה זאת המסמנת, כך אנו מקווים, את תחילת התהליך של חזרה כל שהיא לשגרת תעופה בצל הקורונה. יחד עם זאת ובמקביל, ישנן חברות תעופה זרות רבות, שאינן משיבות כספי נוסעים בגין טיסות שבוטלו. הטיפול בנושא ההחזרים מול חברות אלו אורך כבר שלושה חודשים, ועשרות אלפי לקוחות מביעים כעס, אותו לחלוטין ניתן להבין, המופנה למשרדי הנסיעות".

קובי קרני
"עשרות אלפי לקוחות מביעים כעס, אותו לחלוטין ניתן להבין, המופנה למשרדי הנסיעות". קובי קרני, יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות. צילום: חן גלילי

עוד כותב קרני במכתבו לשרה רגב, "מן הראוי שחברות תעופה זרות שחוזרות לפעול מישראל, ידאגו להשיב ללקוחות את כספם בגין טיסות שלא בוצעו בשל התפרצות נגיף הקורונה. בד בבד כדאי ומומלץ להשית את חוקי הגנת הצרכן גם על חברות התעופה הזרות ולמנוע אפליה לרעה של חברות התעופה הישראליות הכפופות להם".

 

 

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

4 תגובות

  1. רגע יכול להיות שגם החברות הזרות התפקדו ללכוד או החלו לחזור בתשובה שדואגים קדם להם ולאחר מכן לציבור הרחב?

    1. מונה טורס ואל על מתנהגות באופן דומה. מונה טורס לא עונים ולא חוזרים ללקוחות. גועל נפש.

    2. ש האדון הנכבד יבדוק למה חברות תיירות ישראליות, למשל, קוי חופשה. לא מחזירות עד היום, כספים בגין הזמנה שבוטלה ב 16/3/2020. לא עונות ללקוחות ו מסתתרות אחרי הקורונה. אך מנסות למכור חבילות נופש חדשות. רמאות לשמה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אשר מפר את תנאי השימוש לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.

רוצים לדעת כל מה שחם בתיירות ותעופה?

הצטרפו לניוזלטר ותקבלו את החדשות והעדכונים של עולם התיירות והתעופה לתיבת המייל

פרסומים נוספים מאותה קטגוריה

התיירות חוזרת!

הרשמו למבזקי פספורטניוז וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם.