אא

סוכני נסיעות לרגב: "להשית חוקי הגנת הצרכן על חברות תעופה זרות"

סוכני הנסיעות זועמים על חברות תעופה זרות שלא מחזירות לסוכנים כספים בגין טיסות שבוטלו בגלל הקורונה. יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות לשרת התחבורה, מירי רגב: "מן הראוי שחברות שחוזרות לפעול מישראל, ידאגו להחזיר כסף ללקוחות"

מירי רגב, שרת התחבורה. צילום: כנסת ישראל מירי רגב, שרת התחבורה. צילום: כנסת ישראל
הסאגה נמשכת. מזה 3 חודשים שסוכני הנסיעות זועמים על כך שחברות תעופה זרות, שחלקן החלו לחדש את טיסותיהן לישראל וממנה, לא השיבו לסוכני הנסיעות כספים בגין טיסות שבוטלו בגלל התפרצות נגיף הקורונה. בצר להם, הם פונים כעת גם לשרת התחבורה הנכנסת, מירי רגב. וכך כותב לה יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות, קובי קרני: "בימים האחרונים הכריזו מספר חברות תעופה זרות על חזרתן לפעילות מישראל. אנו כמובן מברכים על בשורה זאת המסמנת, כך אנו מקווים, את תחילת התהליך של חזרה כל שהיא לשגרת תעופה בצל הקורונה. יחד עם זאת ובמקביל, ישנן חברות תעופה זרות רבות, שאינן משיבות כספי נוסעים בגין טיסות שבוטלו. הטיפול בנושא ההחזרים מול חברות אלו אורך כבר שלושה חודשים, ועשרות אלפי לקוחות מביעים כעס, אותו לחלוטין ניתן להבין, המופנה למשרדי הנסיעות".
קובי קרניקובי קרני
"עשרות אלפי לקוחות מביעים כעס, אותו לחלוטין ניתן להבין, המופנה למשרדי הנסיעות". קובי קרני, יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות. צילום: חן גלילי עוד כותב קרני במכתבו לשרה רגב, "מן הראוי שחברות תעופה זרות שחוזרות לפעול מישראל, ידאגו להשיב ללקוחות את כספם בגין טיסות שלא בוצעו בשל התפרצות נגיף הקורונה. בד בבד כדאי ומומלץ להשית את חוקי הגנת הצרכן גם על חברות התעופה הזרות ולמנוע אפליה לרעה של חברות התעופה הישראליות הכפופות להם".    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםמירי רגבהתאחדות סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: