אא

סופית: דירקטוריון גלובל כנפיים ליסינג אישר רכישת 49.9% מחברת TUS

במועד השלמת העסקה תשלם גלובל כנפיים כ-5 מיליון דולר כאשר איש העסקים האמריקאי קנת' וולי שמחזיק כיום בחברה יזרים כ-4 מיליון. נמרוד בורוביץ' צפוי לשמש כיו"ר פעיל של TUS בהיקף של 70% משרה

TUS AIR. צילום: דני שדה TUS AIR. צילום: דני שדה
דירקטוריון חברת גלובל כנפיים ליסינג, אישר את רכישת מחצית חברת התעופה TUS הקפריסאית תמורת כ-5 מיליון דולר אשר יושקעו בחברה. על פי מתווה העסקה, גלובל כנפיים ליסינג אמורה להחזיק 49.9% ממניות החברה, כאשר איש העסקים האמריקאי קנת' וולי שמחזיק כיום בחברה יזרים כ-4 מיליון דולר ויחזיק ב-50.1% ממניות החברה. כיום ל-TUS שני מטוסי איירבוס 320 המוחכרים בתנאים עסקיים משופרים ביחס למקובל לאור העובדה שנחתמו בתנאי משבר.
נמרוד בורוביץ' נפרד מאל עלנמרוד בורוביץ' נפרד מאל על
ימונה ליו״ר פעיל. נמרוד בורוביץ. צילום: סיון פרג' בהסכם הרכישה נקבע כי אם גלובל כנפיים ליסינג תחכיר ל-TUS מטוס איירבוס 330 אחד או שניים, החכירה תהא בתנאים שאינם עודפים מהתנאים בהם TUS חוכרת מטוסים מהמחכירים הנוכחיים. כמו כן הוסכם כי החברה תספק ל-TUS שירותי ייעוץ בהיבטי ניהול צי,ף קשר עם מחכירים, ביטוח ותוכניות תחזוקה, וזאת בתמורה לתשלום דמי ייעוץ. נמרוד בורוביץ' צפוי לשמש כיו"ר פעיל של TUS בהיקף של 70% משרה. תמורת תפקידו  בורוביץ יקבל תגמול חודשי קבוע, מענק שנתי תלוי ביצועים אשר יוגבל בתקרה של עד 6 פעמים התגמול החודשי הקבוע. תגמול הוני בדרך של אופציות למניות TUS או סוג אחר של תשלום מבוסס מניות.

כזכור, בדוח הכספי של גלובל כנפיים ליסינג לחצי השנה הראשונה של 2021, היא מעריכה כי ״ביצוע השקעה בחברת התעופה, מלבד ההזדמנות העסקית הקונקרטית שרואה החברה בפעילות התעופתית של TUS, תאפשר להרחיב את הגמישות התפעולית של החברה, ובין היתר תפתח אפשרות נוספת להפעלת מטוסיה הלא מוחכרים ב-TUS וכן אפשרויות נוספות ליהנות מהסינרגיה הטבעית בין חברת תעופה לחברה להחכרת מטוסים”.

את הרבעון השני של 2021 גלובל כנפיים בהפסד של 1.284 מיליון דולר לעומת הפסד של 1.875 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

ההכנסות הסתכמו לסך של 2.505 מיליון דולר לעומת סך של כ-4 מיליון דולר אשתקד. הקיטון בהכנסות נבע בעיקרו מכניסתה של וירג’ן אוסטרליה להליכים תחת מנהל מיוחד והודעתה על הפסקת השימוש במטוס איירבוס 330-200 בבעלות גלובל כנפיים ליסינג.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםTUSגלובל כנפיים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: