שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter

סייבר: ההכנסות צנחו ב-92% ברבעון השני

"למרות שיצאנו מהרבעון עם הזמנות חיוביות, סביבת הנסיעות הכוללת נותרה בדיכאון קשה", מציין המנכ"ל של סייבר העולמית, שחידשה את הסכמי ההפצה עם חברות תעופה גדולות, כמו יונייטד איירליינס ואייר ניו זילנד
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
סייבר
צילום: 123rf

תאגיד הטכנולוגיה התיירותית, סייבר, דיווח על הפסד תפעולי של 384 מיליון דולר ברבעון השני של השנה, כשההכנסות צנחו ב-92% ל-83 מיליון דולר בלבד. וזאת לעומת הרבעון השני של השנה שעברה, שהניב לסייבר הכנסות של מיליארד דולר.
מנכ"ל סייבר, שון מנקה, אמר כי הזמנת הטיסות הייתה בשפל הכי נמוך באפריל, כאשר הביטולים מאפילים על ההזמנות החדשות.
בחודשים מאי ויוני ניכר שיפור, אך הם עדיין היו רחוקים מאד מהרמות הרגילות של השנה שעברה..
מנקה אמר, כי תחילת הרבעון השלישי הייתה די סטטית, מאחר שמדינות רבות חווות גל שני של התפשטות הקורונה, אך ניכר שיפור קל בימים האחרונים.
"למרות שיצאנו מהרבעון השני עם הזמנות חיוביות בחודש ביוני, לראשונה מאז תחילת מרץ, ושיפור חזק יותר בהזמנת בתי מלון, סביבת הנסיעות הכוללת נותרה בדיכאון קשה", ציין מנקה.
עם זאת, סייבר לא שוקטת על השמרים, משתדלת לחדש ולפתח את מערכותיה, וזה מכבר גם חידשה את הסכמי ההפצה העיקריים עם כמה חברות תעופה גדולות, כמו יונייטד איירליינס ואייר ניו זילנד.

רוצים לדעת כל מה שחם בתיירות ותעופה?

הצטרפו לניוזלטר ותקבלו את החדשות והעדכונים של עולם התיירות והתעופה לתיבת המייל

השאירו תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אשר מפר את תנאי השימוש לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.

פרסומים נוספים מאותה קטגוריה

התיירות חוזרת!

הרשמו למבזקי פספורטניוז וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם.