אא

סייפרוס איירוויס תחדש טיסות לישראל ב-1 ביוני. אתיופיאן איירליינס תגדיל תדירויות

עוד חברות תעופה מתכננות לחדש טיסות לישראל. חברת סייפרוס איירוויס מעוניינת לטוס לישראל החל מה-1 ביוני. במקביל חברת התעופה אתיופיאן איירליינס, שהמשיכה כל העת לטוס לישראל, מתכוונת להגדיל את תדירויות הטיסה שלה ל-14 טיסות שבועיות החל מה-17 במאי. איזו עוד חברת מתכננת לשוב לטוס לישראל?

סייפרוס איירוויס. צילום: באדיבות החברה סייפרוס איירוויס. צילום: באדיבות החברה
עוד חברות תעופה זרות מתכננות לחדש את לוח הטיסות שלהן לישראל. לפספורטניוז נודע כי חברת התעופה הלאומית של קפריסין, סייפרוס איירוויס, מתכוונת לחדש את טיסותיה בקו תל אביב-לרנקה החל מה-1 ביוני עם טיסה יומית ללרנקה. ניסים סגיס, סמנכ"ל מסחר בחברת "טל תעופה", המייצגת בארץ את סייפרוס איירוויס, אישר כי החברה אכן תודיע בקרוב על כוונתה לחדש את הטיסות לישראל. כזכור, אתמול הודיעה רשות שדות התעופה לחברות התעופה הזרות כי לעת עתה לא יוכלו לנחות בנתב"ג עד ה-16 במאי, זאת לאחר שחברת וויז אייר פירסמה על כוונתה לחזור לישראל כבר ב-1 במאי.
סייפרוס איירוויס חוזרת לטוס לישראלסייפרוס איירוויס חוזרת לטוס לישראל
חוזרת החל מה-1 ביוני עם טיסה יומית ללרנקה. סייפרוס איירוויס. צילום: באדיבות סייפרוס איירווייז עוד נודע לפספורטניוז כי חברת התעופה האתיופית, אתיופיאן איירליינס, שהמשיכה להפעיל את טיסותיה בקו אדיס אבבה-תל אביב לאורך כל משבר הקורונה עם שתי טיסות שבועיות, מתכננת לחזור ללוח הטיסות הרגיל שלה שקדם למשבר הקורונה החל מה-17 במאי, כלומר 14 טיסות שבועיות. יש לציין כי אתיופיאן איירליינס היא אחת החברות הבודדות שהמשיכו לטוס לישראל מאז פרוץ המשבר כאמור עם כ-2 טיסות בשבוע וזאת על אף קיצוץ משמעותי בקווי החברה. נכון להיום, עדיין ניתן להמשיך ולטוס בטיסות המשך מאדיס אבבה לכ-30 יעדים בעולם. לדברי סגיס, "אתיופייאן איירליינס עושה התאמות למצב. ירדה מתדירות של 14 טיסות בשבוע ל-2 טיסות בשבוע המבוצעות במטוסים יעילים וגם עם מטען רב שמאזן את רווחיות הטיסה". עוד לדברי סגיס, "יש עדיין תנועה עסקית רבה בין ישראל לאפריקה וזהו הקשר היחיד ליבשת אפריקה כרגע. אתיופיאן גם הייתה מעורבת בהשבת ישראלים רבים מדרום אמריקה (החברה טסה לסאו פאולו) לישראל וכן הטסת מטוסי מטען לישראל עם ציוד רפואי".
אתיופיאן חוזרת לטוס בתדירות גבוהה יותראתיופיאן חוזרת לטוס בתדירות גבוהה יותר
מגדילה תדירויות טיסה החל מה-17 במאי ל-14 טיסות שבועיות. אתיופיאן איירליינס. צילום: יח"צ חברה גם חברת התעופה אייר סיישל שהחלה באחרונה להפעיל קו טיסות ישיר מתל אביב למאהה, האי המרכזי של מדינת האיים באפריקה, מתכננת לשוב ולטוס לארץ ככל הנראה במהלך חודש יולי בכפוף לאילוצים ואישורים רגולטוריים. תאריך מדויק עדיין לא נמסר. לדברי סגיס, אייר סיישל היא חברת תעופה קטנה וישראל נחשבת ליעד חשוב עבורה. "הכוונה לחדש את הקו במהלך הקיץ. סיישל היא אי מבודד שההדבקה בקורונה בו כמעט אפסית, וכעת כשגם ישראל מבודדת כאי ואחוזי ההדבקה יורדים, שתי המדינות תוכלנה לאפשר תנועת תיירים עם סיכון נמוך להדבקה. כיוון שתיירות נחשבת לתעשייה מספר 1 בסיישל, אנו מצפים למחירים אטרקטיביים מאוד הן בטיסות והן לבתי המלון. השנה בוודאות יהיה כדאי לנפוש בסיישל".
אייר סיישל מתכננת לשוב לטוס לישראלאייר סיישל מתכננת לשוב לטוס לישראל
מתכננת לשוב לטוס לארץ החל מחודש יולי. אייר סיישל. צילום: shutterstock האם בכוונת חברות תעופה נוספות המיוצגות בישראל על ידי "טל תעופה" לשוב ולטוס לישראל, משיב סגיס: "המצב כידוע מאוד נזיל וישנן שאלות רבות שטרם נענו. בשבוע שעבר נפגשנו עם הרשויות בישראל ועם הרגולטורים שיש בסמכותם לאשר / לשלול טיסות ואנו למדים שהנהלים החדשים בעידן ה'פוסט קורונה' עדיין מתגבשים". יחד עם זאת, חברות תעופה שונות כבר הודיעו כאמור על חזרתן. "אנו במשא ומתן עם הנהלת אייר אירופה לגבי חידוש הטיסות למדריד והקשר משם לכל יבשת דרום אמריקה". עוד לדבריו, גם חברת ASL הצרפתית הודיעה על כוונתה לחזור לטוס לישראל וממתינה כעת ממתינה להנחיות ממשלת צרפת לגבי כניסה / יציאה של תיירים לצרפת. לדבריו, חברה נוספת המיוצגת על ידי "טל תעופה" וכבר הודיעה על חידוש טיסותיה לישראל כפי שפורסם כאן היא אייר בלטיק.    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםסייפרוס איירווייסאתיופיאן איירליינסאייר סיישל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: