אא

צפו ב-IMTM2019: זה היה היריד שהיה

מה אמרו למצלמה שלנו שר התיירות האלבני ושגריר אוזבקיסטן בישראל על מדינותיהם המסקרנות? מה אמרו שגריר הפיליפינים בישראל ובכיר מרואנדה על הפעלת קווי טיסה ישירים בין המדינות? ולמה כדאי לכם לשקול חופשה כחול-לבן באילת? סיכום IMTM 2019 שננעל היום (ד')

Shutterstock Shutterstock
הישראלים חורכים את הרשתות החברתיות בזרם בלתי פוסק של תצלומי סלפי באייפל, האני מון במלדיביים, הכל כלול באיים היווניים, סקי באלפים ואינספור קלוז-אפים של מאכלים היסטריים. ולהיסטריה הזו עוד ועוד מדינות רוצות להצטרף, גם כאלה שהן לא בראש סדר העדיפויות של התייר הישראלי. כמו למשל, רואנדה, הבית של גורילות ההרים, שחתמה באחרונה על הסכם תעופה חדש עם ישראל שסולל את הדרך לקו טיסות ישירות בין שתי המדינות. רואנדה היא אחת מתוך כ-50 מדינות שהציגו ביריד התיירות הבינלאומי, IMTM 2019, שנפתח אתמול (ג') וננעל היום (ד') בגני התערוכה בתל אביב. אנחנו היינו שם ובדקנו איזה עוד מדינות - אקזוטיות יותר ופחות - רוצות את התייר הישראלי. צפו בכל התמונות והקולות.

ואם אתם רוצים לדעת מה יש לצ'כיה להציע פרט לעיר פרג המתויירת והאהובה כל כך על הישראלים? צפו בתשובה של נציגת צ'כיה ביריד התיירות:

ומה אמר למצלמה שלנו נציג גואטמלה שהעמידה את אחד הדוכנים הצבעוניים והיפים, לטעמנו, ביריד? צפו

ולא רק מרחבי העולם. בתערוכה הציגו גם לא מעט מציגים מרחבי הארץ שבאו ליריד התיירות כדי לשכנע את הישראלים לשקול חופשה כחול-לבן. צפו בתשובה שקיבלנו לשאלה שלנו מדוע כדאי לנו לנפוש בעיר הנופש הדרומית, אילת?

צילום ועריכת וידיאו: אורי סקופ        

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםוידאוIMTM 2019

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: