סינגפור איירליינס משיקה את מערכת ה-NDC ועמלת ההפצה בישראל

אופרן גם ב...
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
בחברת אופן סקיי נציגת סינגפור איירליינס בישראל מציינים כי התוכנית החדשה המשתמשת בטכנולוגיית API, כוללת התקנים ייחודיים המפותחים במערכת ה- New Distribution Capability, על מנת לאפשר הפצה ישירה של תוכן ומידע מסינגפור איירליינס ישירות לשותפיה המסחריים
סינגפור איירליינס
צילום: 123rf

סינגפור איירליינס תשיק את  מערכת ה- NDC בישראל, ותיישם דמי הפצה בערוץ ההזמנות המסורתי של חברת Edifact.

מערכת ה-New Distribution Capability) NDC), היא מודל חדש של חברות התעופה שיעבירו קבצים ישירות לסוכני הנסיעות בהתאם לצרכים ולדרישות שלהם. כיום מרבית כרטיסי הטיסה שממונפקים על סוכני הנסיעות בעולם נעשים באמצעות מערכות ההפצה הגלובליות הוותיקות.

בחודש מאי 2018, סינגפור איירליינס הציגה את תוכנית ה- SIA KrisConnect, על מנת להפוך מידע ופונקציות בפלטפורמות הדיגיטליות של חברת התעופה הלאומית של סינגפור לזמינים יותר לשותפים, ובכך לשפר את חוויית הלקוח הכוללת.

התוכנית החדשה משתמשת בטכנולוגיית API, כולל התקנים המפותחים בתעשייה New Distribution Capability (NDC), כדי לאפשר הפצה ישירה של תוכן ומידע מסינגפור איירליינס לשותפיה המסחריים.

שותפיה המסחריים של סינגפור איירליינס יהנו מגישה למגוון רחב ומעודכן של תוכן ומידע.

כיום ישנן 4 אפשרויות להתחבר ל- NDC:

  1. חיבור ישיר עם SIA,
  2. באמצעות כל אחד מהשותפים הטכנולוגיים או האגריגטורים,
  3. הרשמה דרך כל אחד מה- GDS ואחרון חביב
  4. התחברות ל- AGENT 360, אתר סוכני הנסיעות של סינגפור איירליינס.
    כל ארבעת הערוצים יספקו למשתמשים גישה נוחה ומקיפה לתוכן ולפונקציות של SIA NDC. ובאיזו אפשרות יבחרו סוכנים; כולם מקושרים ל- BSP.

עם כניסת ה- NDC סינגפור איירליינס תחייב דמי הפצה בסך 12,00 דולר לכרטיס בערוץ ההזמנות המסורתי של Edifact.

כרטיסים המונפקים דרך ערוץ NDC לא יחויבו בתשלום ההפצה uדמי ההפצה ייכנסו לתוקף עבור כרטיסים שהונפקו החל מה-1 בספטמבר 2021.

בחברת אופן סקיי נציגת סינגפור איירליינס בישראל מדגישים כח החברה תעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הגורמים השונים בתעשייה ותעניק תמיכה מלאה בכדי להבטיח השקה חלקה של התוכנית החדשה KrisConnect.
אפרים פורטיס, מנכ”ל חברת אופן סקיי ציין כי הסוכנים יקבלו מידע מפורט בהמשך השבוע על תוכנית KrisConnect וכן על דמי ההפצה, וכי באופן סקיי שוקדים בימים אלו על למידת התוכנית החדשה לפרטיה על מנת לספק תשובות ותמיכה לסוכני הנסיעות.

אפרים פורטיס: השלים מהלך דרמטי
אפרים פורטיס, מנכ”ל אופן סקיי. צילום: פספורטניוז

 

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

2 מחשבות על “סינגפור איירליינס משיקה את מערכת ה-NDC ועמלת ההפצה בישראל”

  1. זה אסון לסוכנים!! ממש דבר גרוע!!
    לכל מי שלא מכיר להלן תמצית: כביכול יותר מידע, שילוב חב’ לואו קוסט ותפעול קל יותר- אך בפועל:
    1. אין יותר שקיפות וחברת התעופה יכולה ומתכוונת לתת מחיר שונה לכל פונה, לפי הקשר עם הסוכן!
    2. ההזמנה מתבצעת רק במערכת חב’ התעופה!
    3. ל- PNR אין יותר משמעות כי לא ניתן לבצע שום שינוי באופן עצמאי -אלא במערכת של חב’ התעופה במסגרת ה-PNR שלהן שנקרא ONE ORDER.
    4. נגמרה הסגמנטציה!! ה-GDS פועל כאגרגטור “מקשר” כמו עוד חברות טכנולוגיה רבות נוספות.
    5. הכסף מופקד אך רק לחברת התעופה, אין שובר!
    6. כל האחריות החוקית כלפי הלקוח נותרת על הסוכן ומי ששולט בכל בפועל היא חברת התעופה.
    7. אין עדיין סידור לאינטרליין עם כל חברות התעופה באותו כרטיס, לכן צריך בנוסף גם כרטוס OFFLINE
    *** מישהו עוד מתלבט אם זה טוב או רע??

    1. יוסי צ.

      עופר יקר
      מצטער אבל לא ניראה לי שיש לך מושג על העוצמה שהדבר מעניק לסוכן הנסיעות! NDC זה הדבר הכי טוב שקרה לענף הנסיעות ב 30 שנה האחרונות… אם תרצה עוד פרטים אנא צורקשר – yossi.zukerman@airgateway.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

פרסומים נוספים מאותה קטגוריה

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה