אא

סינגפור איירליינס משיקה את מערכת ה-NDC ועמלת ההפצה בישראל

בחברת אופן סקיי נציגת סינגפור איירליינס בישראל מציינים כי התוכנית החדשה המשתמשת בטכנולוגיית API, כוללת התקנים ייחודיים המפותחים במערכת ה- New Distribution Capability, על מנת לאפשר הפצה ישירה של תוכן ומידע מסינגפור איירליינס ישירות לשותפיה המסחריים

צילום: 123rf צילום: 123rf
סינגפור איירליינס תשיק את  מערכת ה- NDC בישראל, ותיישם דמי הפצה בערוץ ההזמנות המסורתי של חברת Edifact. מערכת ה-New Distribution Capability) NDC), היא מודל חדש של חברות התעופה שיעבירו קבצים ישירות לסוכני הנסיעות בהתאם לצרכים ולדרישות שלהם. כיום מרבית כרטיסי הטיסה שממונפקים על סוכני הנסיעות בעולם נעשים באמצעות מערכות ההפצה הגלובליות הוותיקות. בחודש מאי 2018, סינגפור איירליינס הציגה את תוכנית ה- SIA KrisConnect, על מנת להפוך מידע ופונקציות בפלטפורמות הדיגיטליות של חברת התעופה הלאומית של סינגפור לזמינים יותר לשותפים, ובכך לשפר את חוויית הלקוח הכוללת. התוכנית החדשה משתמשת בטכנולוגיית API, כולל התקנים המפותחים בתעשייה New Distribution Capability (NDC), כדי לאפשר הפצה ישירה של תוכן ומידע מסינגפור איירליינס לשותפיה המסחריים. שותפיה המסחריים של סינגפור איירליינס יהנו מגישה למגוון רחב ומעודכן של תוכן ומידע. כיום ישנן 4 אפשרויות להתחבר ל- NDC:
  1. חיבור ישיר עם SIA,
  2. באמצעות כל אחד מהשותפים הטכנולוגיים או האגריגטורים,
  3. הרשמה דרך כל אחד מה- GDS ואחרון חביב
  4. התחברות ל- AGENT 360, אתר סוכני הנסיעות של סינגפור איירליינס. כל ארבעת הערוצים יספקו למשתמשים גישה נוחה ומקיפה לתוכן ולפונקציות של SIA NDC. ובאיזו אפשרות יבחרו סוכנים; כולם מקושרים ל- BSP.
עם כניסת ה- NDC סינגפור איירליינס תחייב דמי הפצה בסך 12,00 דולר לכרטיס בערוץ ההזמנות המסורתי של Edifact. כרטיסים המונפקים דרך ערוץ NDC לא יחויבו בתשלום ההפצה uדמי ההפצה ייכנסו לתוקף עבור כרטיסים שהונפקו החל מה-1 בספטמבר 2021. בחברת אופן סקיי נציגת סינגפור איירליינס בישראל מדגישים כח החברה תעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הגורמים השונים בתעשייה ותעניק תמיכה מלאה בכדי להבטיח השקה חלקה של התוכנית החדשה KrisConnect. אפרים פורטיס, מנכ"ל חברת אופן סקיי ציין כי הסוכנים יקבלו מידע מפורט בהמשך השבוע על תוכנית KrisConnect וכן על דמי ההפצה, וכי באופן סקיי שוקדים בימים אלו על למידת התוכנית החדשה לפרטיה על מנת לספק תשובות ותמיכה לסוכני הנסיעות.
אפרים פורטיס: השלים מהלך דרמטיאפרים פורטיס: השלים מהלך דרמטי
אפרים פורטיס, מנכ"ל אופן סקיי. צילום: פספורטניוז  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: