אא

שביתות תעופה ותחבורה החודש בספרד ואיטליה: מי צפוי לשבות ומתי?

עפ"י הערכות, הברקזיט ללא הסכם צפוי לגרום שיבושים ברחבי אירופה, אך תנועת התיירות תיפגע יותר במהלך אפריל בעקבות השביתות בנמל מדריד, ברכבות ובמטרו בספרד, ושביתת עובדי אליטליה והעובדים בנמלי התעופה של מילאנו. מי צפוי לשבות ומתי?

שביתה במדריד. צילום ארכיון: Shutterstock|נמל התעופה מדריד. צילום: shutterstock שביתה במדריד. צילום ארכיון: Shutterstock|נמל התעופה מדריד. צילום: shutterstock
  כאוס תחבורתי צפוי החודש ובמהלך חג הפסחא בספרד ובאיטליה. עפ"י הערכות, שיבושים צפויים החודש ברחבי אירופה עקב כניסת הברקזיט לתוקף ללא הסכם בין בריטניה לאיחוד האירופי, אך מסתבר כי תנועת התיירות עלולה להיפגע יותר בעקבות שביתות התעופה והתחבורה בספרד ובאיטליה. ביום שישי הקרוב, ה-12 באפריל, צפויה להתחיל שביתה בלתי מוגבלת של עובדי הביטחון בנמל מדריד, הדורשים שיפור בשכר ובתנאי העבודה. ביום הראשון של חג הפסחא, ב-21 באפריל, וגם ב-24 באפריל, עובדי נמלי התעופה, החברים בשני איגודי העובדים העיקריים, ייצאו לשביתות יומיות וישבשו את המהלך התקין של הפעילות בכל נמלי התעופה בספרד. ב-17 באפריל צפויה שביתת עובדי תשתית הרכבת הספרדית, וב-23 בחודש צפויים שיבושים וביטולים רבים בתנועת הרכבות בכל רחבי המדינה עקב שביתת נהגי הרכבות, כשעד עתה כל המגעים בין העובדים להנהלות לא נשאו פרי. כמו כן, ב-29 בחודש צפויה גם שביתה של המטרו בעיר ברצלונה. גם באיטליה צפויים שיבושים משמעותיים, במיוחד ביום שבת הקרוב, ה-13 באפריל, בו ייצאו לשביתה של 24 שעות כל עובדי חברת התעופה אליטליה, וכמו כן, באותו יום ישבתו עובדים בנמלי התעופה המרכזיים של מילאנו, לינאטה ומלפנזה. כידוע, נמל התעופה לינאטה, הקרוב למרכז מילאנו, ייסגר למשך 3 חודשים, מ-27 ביולי עד 27 באוקטובר, לצורך שיפוצים, ושני נמלי התעופה הסמוכים למילאנו, מלפנזה וברגמו, יסבלו מעומס יוצא דופן בחודשים אלה. חדשות תעופה, מבזקים ועדכונים רק בפספורט ניוז!  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיותאליטליהברצלונהנמל התעופה מדריד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: