עדי הנגבי, מנהלת השיווק של אל על, מסיימת את תפקידה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
תזוזה: אחרי 13 שנים באל על מתוכן 3 שנים כמנהלת השיווק של חברת התעופה ו-3 שנים כמנהלת השיווק של סאן דור, מותג טיסות השכר של אל על, הנגבי, 36, עוזבת את אל על. מונתה כמנהלת השיווק של קבוצת פז
עדי הנגבי
עדי הנגבי. צילום: רז אברהם

עדי הנגבי, מנהלת השיווק של אל על ב-3 השנים האחרונות, הודיעה על סיום תפקידה. מונתה כמנהלת השיווק של קבוצת פז.

הנגבי, 36, שימשה טרם מינויה למנהלת השיווק של אל על, כמנהלת השיווק של סאן דור, מותג טיסות השכר של חברת התעופה במשך 3 שנים. קודם לכן, מילאה תפקידים שונים באגף השיווק של אל על.

במהלך תפקידה האחרון הובילה, בין היתר, את המעבר של אל על למשפחות מחיר (לייט, קלאסיק, פלקס) כמענה לתחרות מצד הלואו קוסט, השקת היעדים החדשים של החברה ביניהם סן פרנסיסקו, טוקיו ויעדים נוספים, הקמת מתחם פופ-אפ חוויתי בנמל תל אביב, פרידה מצי 747 ומיתוג מיוחד של מטוסי הדרימליינר של החברה בצבעי רטרו ו”ירושלים של זהב” ועוד.

אל על
מטוס הרטרו של אל על
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

15 מחשבות על “עדי הנגבי, מנהלת השיווק של אל על, מסיימת את תפקידה”

  1. נהרדע

    עדי עדי תמיד ידעתי שיש בך תבונה. מצטער שאת עוזבת אבל מבין אותך לגמרי במצב הנוכחי וכפי שהעתיד מראה את חכמה שפורשת.

  2. אברוצקי

    אז עכשיו היא תמכור דלק לאלעל? כדאי שתידרוש תשלום שוטף מינוס 30. כלומר שישלמו חודש מראש עבור הדלק שהם יזמינו. כי לא ברור כמה זמן החברה הזו תישרוד. מה שכן, מעניין מה קורה עם הבוס שלה, שגם היה הבוס של בסן דור? הוא בינתיים שורד?

    1. שמש

      כן פורשים. נותן לך להטיס את המטוס בהצלחה….

  3. בסוף יישאר המנכל וסמנכ"ל המזמר

    בושה , חברה שירדה מגדולתה ואף לקוח או עובד פוטנציאלי לא ייתן בה אמון יותר

  4. אחד שיודע

    על איזה שיווק היא הייתה אחראית?
    שוב כותרות בלי תוכן.
    ניהול השיווק ירד מרמת של ראשת אגף לרמה נמוכה מאוד, שחלקים ממנו פוזרו למחלקות שונות ומגוונות, ומה שנשאר ממנו זה הפקות של כלום ושום דבר.
    ונזכיר שבשנה האחרונה אל על ממש לא תפקדה.
    נקווה שההנהלה החדשה תקים אגף שיווק מקצועי ומנוסה, כזה שמחובר עמוק לכיוון המסחרי, כזה שנותן פאייט לתחרות, נעדר מגימיקים ומייצר אמינות.

    1. רמי

      אכן נדרש אגף שיווק חזק ומוטה דיגיטל וחווית נוסע, כזה שיהווה מרכז רווח ולא רק הוצאה

  5. דניאל

    עבדה בשקט אך במקצועיות ובמסירות, בלי רצון לקטוף הכרה או יחצ אישי. עלי והצליחי

  6. תפקיד עציץ

    לא שיווקו ולא כלום. בכלל נעזרים בחברות חיצוניות וברני רהב המדושן דרק עושה להם ברדק

  7. אחד שיודע2

    אכן לא שיווקה ולא כלום לא בסנדור ולא באלעל תפקיד נטול תוכן העיקר הייתה מחוברת לבוס הנער שלה שדאג לה וקידם אותה על בסיס חברות בלבד ולקק
    ואפילו בתקופת ההחלת שאלפי עובדים בבית הוא דאג שהיא תעבוד ותקבל שכר של ראש אגף כאשר לא היה שום צורך באחראית שיווק בזמן שאי עובדים בבית
    זוהי אלעל החדשה קומבינה

  8. אני

    מי נשאר לנהל באל על? כולם פורשים ואני מניח שבצדק. שהספינה טובעת על העכברים בורחים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אשר מפר את תנאי השימוש לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

התיירות חוזרת!

הרשמו למבזקי פספורטניוז וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם.