אא

עומס בלתי נסבל בטרמינל 1 בנתב"ג. כך זה נראה הבוקר (ד')

בזמן שכל הגורמים הרלבנטיים: רשות שדות התעופה, חברות התעופה וחברות שירותי הקרקע – מפנים אצבע מאשימה כלפי שוק התעסוקה הנוכחי בישראל, המחסור החמור בכ"א מוסיף לייצר תורי ענק בשדה

צילום: תמר מצפי צילום: תמר מצפי
גם היום (ד') נמשכים העומסים הבלתי נסבלים בטרמינל 1, בנמל התעופה בן גוריון. תורי ענק של נוסעים שנאלצים להמתין זמן ממושך בדרכם לחו"ל, החל מהתשאול הביטחוני והצ'ק אין לטיסה ועד השיקוף הביטחוני וביקורת הדרכונים. התור הבוקר היה כל כך ארוך שהשתרך אל מחוץ לבית הנתיבות. נזכיר כי ימי רביעי ידועים כימים עמוסים מאוד, לקראת סוף השבוע. כך זה נראה הבוקר בטרמינל 1, צפו בסרטון:
נזכיר כי כל הגורמים הרלבנטיים: רשות שדות התעופה, חברות התעופה וחברות שירותי הקרקע – מפנים אצבע מאשימה, קודם כל, כלפי שוק התעסוקה הנוכחי בישראל. "הישראלים לא רוצים לבוא לעבוד", אמרו באחרונה לפספורטניוז בכירים ברשות שדות התעופה (רש"ת). "אין עובדים. אנשים לא רוצים לבוא לעבוד כאן, ולא בגלל השכר. אין כאן בעיית שכר. משלמים פה טוב. למשל, 120 שקל לשעה למלגזן וגם זה לא מספיק". עוד אמרו לנו באחרונה ברש"ת ש"אם בעבר על כל משרה פנויה ברש"ת התמודדו 8 עובדים, היום אפס. אנחנו מציעים מענק למי שיחזיק את כל העונה, וגם זה לא עוזר. הגענו למצב שמועמדים לעבודה מראיינים אותנו ולא אנחנו אותם. חל שינוי דרמטי בשוק העבודה בכלל וגם בעולם התעופה. יכול להיות שיש השפעה לרעה גם לאמירות החוזרות ונשנות של 'מחדל נתב"ג', 'מחדל נתב"ג'". נזכיר עוד כי בעקבות העומסים, ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים להגיע 4 שעות לפני הטיסה.
שינויים בנתב"ג: חלק מהטיסות היוצאות יועתק לטרמינל 1שינויים בנתב"ג: חלק מהטיסות היוצאות יועתק לטרמינל 1
180 מעלות: טרמינל 1 בנתב"ג שומם בימי שיא מגפת הקורונה. צילום: ספיר פרץ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםנתב"ג

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: