אא

ענת אהרון מונתה כסמנכ"לית שיווק ומכירות ברשת מלונות פתאל

אביה מגן, מנכ"לית רשת מלונות פתאל, על המינוי של ענת אהרון: "אנו בטוחים כי ענת תמשיך להצעיד את פעילות השיווק והמכירות של החברה להישגים"

ענת אהרון, סמנכ"לית שיווק ומכירות ברשת המלונות פתאל. צילום: יח"צ פתאל ענת אהרון, סמנכ"לית שיווק ומכירות ברשת המלונות פתאל. צילום: יח"צ פתאל
מינוי חדש בשדרת הניהול של רשת מלונות פתאל: ענת אהרון מונתה לתפקיד סמנכ"לית שיווק ומכירות של הרשת. אהרון החלה את דרכה בפתאל בשנת 2015 כמנהלת מכירות עסקים של הרשת. בתחילת שנת 2017 מונתה לתפקיד מנהלת חטיבת המכירות, זאת לאחר מספר חודשים בהם עזבה את החברה וכיהנה בתפקיד סמנכ"לית שיווק ומכירות של חברת ארקיע. בשנים האחרונות ובעקבות משבר הקורונה, לקחה על עצמה אהרון, בנוסף לתפקידה, גם את ניהול חטיבת השיווק של החברה. אביה מגן, מנכ"לית רשת פתאל: "אני שמחה על המינוי הראוי וגאה בענת אהרון שתרומתה הרבה לשיפור התהליכים המכירתיים והשיווקיים ניכרת בתחומים הרבים והמגוונים בהם היא פועלת. עבודתה הטובה מבוצעת תוך שימת דגש על גיבוש צוות ניהולי איכותי והקפדה על ההון האנושי בחטיבות, הדרכתו, הכשרתו ופיתוחו. אנו בטוחים כי ענת תמשיך להצעיד את פעילות השיווק והמכירות של החברה להישגים רבים נוספים, לצמיחה ולשגשוג כלכלי ומאחלים לה המשך עשייה פורייה והצלחה רבה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםמנהלים בתנועהרשת מלונות פתאלאביה מגן

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: