ערבות הדדית: אל על הקימה קרן סיוע לעובדים. המנכ”ל תרם

אופרן גם ב...
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
מרבית עובדי אל על שוהים בחל"ת זה זמן ממושך ובחברה הוחלט לסייע לעובדים שנקלעו למצוקה כלכלית. מנכ"ל אל על: "ערבות הדדית היא ערך עליון. מחויבים לחשוב כל יום כיצד אנחנו מסייעים ותומכים בעובדים. החלטתי לתרום משכרי. גם שהשמיים סגורים הלב פתוח"
אל על הקימה קרן סיוע לעובדים
אל על בדרך לחילוץ מלימה. צילום: סיון פרג'

חברת אל על הקימה את קרן “רוח טובה” לסיוע לעובדי החברה שנקלעו למצוקה כלכלית. באל על היו מועסקים לפני פרוץ מגפת הקורונה 6,800 עובדים. בעקבות משבר הקורונה הוצאו לחופשה ללא תשלום (חל”ת) ממושכת כ-6,200 עובדים.

מועצת העובדים של אל על משתתפת אף היא בקרן לצד החברה. בכוונת מועצת העובדים להקצות תקציב מיוחד מקופת ועד העובדים לטובת הקרן.

אביגל שורק, מנכ”ל אל על, הודיע כי בכוונתו לתרום באופן אישי משכרו לטובת קופת הקרן. שורק רכש אתמול (ג’) מניות של החברה בהנפקה שבוצעה בכ-200 אלף שקל וויתר לטובת ההנפקה על חצי שנה משכורת.

אל על הפיצה סרטון לעובדים המבשר על הקמת הקרן. בסרטון החברה קוראת לעובדים שיכולים להרשות לעצמם, לסייע ולתרום לקרן ולעובדים הזקוקים לעזרה לפנות לאגף משאבי אנוש.

בסרטון אומר שורק: “אל על מתמודדת עם אחד האתגרים הקשים מיום הקמתה. מאחורי המשפט הזה יש משפחות שנאלצות להתמודד עם מציאות קשה ואי ודאות. הדרך לצאת מהמשבר הזה יישום מסיבי ושינוי אורח חיים. לצערי, אינני איש בשורה. סוף המשבר אינו ברור. מה שכן ברור שערבות הדדית היא ערך עליון”.

עוד המשיך ואמר המנכ”ל לעובדי החברה:” אנחנו מחויבים לחשוב כל יום כיצד אנחנו מסייעים ותומכים בעובדים שלנו. ביחד נרכז מאמץ ונגיע לאלה שזקוקים ביותר. החלטתי לתרום משכרי לטובת קרן שתקרא רוח טובה. אני מזמין גם אתכם להצטרף אלי, גם שהשמיים סגורים הלב פתוח”.

יש לציין כי מאז נכנס שורק לתפקיד המנכ”ל, הנהלת החברה עברה להעביר את מסריה בסרטוני וידאו כולל מסר אישי במקום האגרות הכתובות אותן נהגה אל על להפיץ מדי פעם.

 

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

18 מחשבות על “ערבות הדדית: אל על הקימה קרן סיוע לעובדים. המנכ”ל תרם”

  1. עמית אברהם

    היום יותר מכל יום אחר משמעות הלוגו “אל-על הכי בבית בעולם ” מוכיחה שאל-על היא חברה שיש בה אל-על ומעבר. עלו והצליחו.

  2. מנכ”ל לא תורם סתם כך משכרו , כשהוא יעזוב יקבל חבילה שכר שמפצה על כל התרומות כביכול.
    נציגות העובדים משתתפת בסיוע, האמנם !!! זו כנופיה של נהנתנים שמכרו את העובדים עבור טובות הנאה לעצמם, עובדים שפרשו לאחרונה לא קיבלו את כל הכספים המגיעים להם כחוק בטענה שאין להם כסף, מדוע הנציגות לא עוזרת להם?

    1. אתה חושב שהנציגות עובדת לעובדים. שני לוקחת כסף ‏משקיע אותו בנדלן ודברים אחרים ובסוף לוקחת לעצמם דיוידנטים. אם המנכל והנהלה תכניס כסף לחברה והעובדים יחזרו בשכר שהיה להם ב 2019. אז זה מקובל שהיה להם מוטיבציה.

  3. 6200 עובדים בחלת וימשיכו לעבוד עליכם בעיניים.
    עברו לשיטת דפוק וזרוק וחוזר חלילה.
    המקום הכי גרוע לעבוד בו בארץ

  4. והנה שוב כם בערבות הדדית רוב הכסף והסיוע ילכו לטייסים שרמת החיים שלהם נפגעה הכי קשה מכולם
    ממאה אלף בחודש לשכר של דמי אבטלה שהוא יותר גבוהה משכר של מי שעובד מסכנים דאגו לעצמם לקרן תרומה

  5. המנכ”ל לא עושה את זה בחינם עלק בחור טוב, הוא דאג למצנח הזהב שלו.

  6. כל הכבוד למנכ”ל ומי שחשב על הרעיון המבורך הזה. ישר כח!!! עלו והצליחו…

  7. עובד זמני בחלת

    נשמע רעיון מעולה אבל לא כדאי קודם ליצור קשר עם כל העובדים,שכבר שנה בבית, ולבדוק מה שלומם ואם הכל בסדר?
    אני יושב שנה בבית, מתעדכן בחדשות דרך האינטרנט ואף אחד מאלעל לא יצר איתי קשר לבדוק אם אני עדיין חי.

  8. חלתניק

    התנהגות מבישה
    זה לעג לרש
    אנשים בביתם חודשים ואף מנהל לא
    מתקשר אישית לברר מה קורה
    מי שעובד כיום בפועל זה בעיקר ממהלים או בעלי דרגות בכירות שדואגים אחד לשני : סגראות ,מנהלי מחלקות , וראשי אגפים שכביכול עושים את העבודה של העובדים שלהם בזמן שהם עצמם לא יודעים לקרוא דף אקסל פשוט
    בפועל כדי לבצע את העבודה צריך רבע מהעובדים שהוחזרו הבעיה שאלו שהוחזרו בכירים ולכן לא מציפים את זה
    המנכל החדש וחבר סמנכ״ליו המרקדים והצעירים שחיים ברשתות חברתיות וחושבים שאלעל זה בנק לא ממש עושים חשק לחזור לעבוד בחברה כזו
    הכל תדמית והצגה
    רבותיי באלעל אנשים עובדים תחת מטוס בגשם שוטף עם מפתח שבדי ביד
    10 חודשים בבית ואף ומנהל ישיר לא טורח להתקשר לשאול מה נשמע
    תתביישו ותתרמו מכספכם אתם בעצמכם ואל תחפשו לשנורר את מי שיושב בבית כמעט שנה

  9. מיקי.ג.

    מחווה נכונה ומרגשת של אביגל.
    דוגמא אישית ומסר נכון לעובדים.
    כל הכבוד על העברת החזון לעובדים שווה גם לשתפם בקמפיין ויראלי לטובת הלקוחות לכשייפתחו השמיים.

  10. עובד אל על

    איך לנסות להיות קצת חיוביים. יש פה תהליך שייקח זמן והוא להיפטר מהרפש בטיפחה פה תמי מוזס תקופה ארוכה. אני חושב שעל העובדים לשנות כיוון ולנסות לחשוב חיובי. גם אני כבר שנה בבית בחל״ת וסובל מאוד מהמצב אבל חושב שכדאי לתת לשינוי הזדמנות. הגיע הזמן לנסות לתמוך ולחשוב חיובי. חלק גדול מהתדמית הנוראית שיש לאל על היא אשמת תמי ישירות אבל ילק קטן גם עלינו. תגובות הנאצה של כולם מגד החברה ומגד אנשיה ושלל מגזריה לא תורמות לשום דבר, להיפך, רק מרתיעות לקוחות פוטנציאליים. מי שרוצה להמשיך לעבוד בחברה לאחר ההתאוששות צריך לדחוף קדימה בצורה חיובית ולתת הזדמנות להנהלה החדשה ולשינוי. לא להוציא את העצבים שיש לנו על תמי כנגד אנשים שרק הגיעו לחברה ומנסים להוציא אותה מהבוץ. יש להפנות כעס למשרד התחבורה והאוצר שלא תורם שקל לחברה ורק חסה לה נזקים, ונגד פוליטיקאים שדפקו פה את התחרות השווה בין חברות התעופה הבין לאומיות והסבו נזקים של מליארדים. צריך כעובדים להתאחד ולראות שלכולנו יהיה מקום עבודה בשנה הקרובה ואז נוכל לעבוד ביחד כדי לשפר אותו.

    1. עבדתי/נו מיל 40 שנים
      והינו זכאים להטבה של 50% שהכניסה לא על עשרות אלפי דולרים בשנה.(מדובר לפנסיונרים מעל גיל 70 רובם ושעבד מעל 35 שנים.אך ללא חשיבה מוקדמת ) הדבר נילקח מאיתנו.ויגרום לחברה הפסדים גדולים .לא חבל? לכן שיחשבו שנית ויחזירו את ההטבה היחידה שנשארה למבוגרים שאחת יעברו לטוס בחברות זולות ויתנו כבוד מינימאלי למבוגרים(פנסיונרים) תודה ובהצלחנ.

  11. פורש אל על

    אני יושב בבית ורואה את התנהגות של ההנהלה כולל וועד בושה בושה לכל הבוחשים בגועל נפש הזה יש אנשים אם לב של אבן אנשים בכבוד שלהם חד הורים ילדים מגדלים לא פותחים את הפה איפה איפה הנשמה של הממונים.יבוא יום זה התהפך להם על הפנים .אני לעולם אבל לעולם לא ממליץ לטןס באל על

  12. חזון חדש

    ברוכה היוזמה, אבל מעט מדי מאוחר מדי.
    רוב עובדים בשכר מינימום שיושבים בבית, וחושבים האם הם ברשימת ה-2000 מקבלים ״שכר״ עוד יותר זעום מביטוח לאומי, בזמן שמנהלים ו/או בעלי דרגות עושים את עבודתם. לא צריך קופת צדקה צריך שיחזירו את האנשים הנכונים לעבודה. אין צורך להראות ברשתות החברתיות את כל המנהלים שכן נשארו לעבוד, בעוד העובד הפשוט יושב בביתו וסופר את השקלים כדי לסיים את החודש.
    אל על היא בלב, נאחל בהצלחה ליציאה לדרך חדשה.

  13. כל הכבוד לרעיון ואני מאוד מקווה שיצליח. אני גם מקווה שקבוצת העובדים שהביאו למצב הקשה של החברה גם לפני הסגירה בגלל הקורונה יכניסו יד לכיס.

  14. קודם שהאביגל הזה יצליח לדבר פעם אחת בסרטון בלי שיראו שהוא מקריא מהדף. נראה ככ חסר ניסיון לתפקיד כזה משמעותי. בחירה תמוהה ביותר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה