אא

אל על מצטרפת לדרכון הבריאות הדיגיטלי של יאט"א - Iata Travel Pass

אל על מצטרפת אל יותר מ-20 חברות תעופה מובילות בעולם שכבר הצטרפו לאפליקציית הדרכון הדיגיטלי של ארגון התעופה הבינלאומי שצפויה להקל בהחזרת הטיסות ברחבי העולם לשגרה. באמצעות האפליקציה הנוסעים יכולים להוכיח בפני חברות התעופה והרשויות כי הם עומדים בדרישות הכניסה הרלוונטיות

אל על. צילום: עידו וכטל אל על. צילום: עידו וכטל
פרסום ראשון: גם חברת אל על מצטרפת לאפליקציית הדרכון הדיגיטלי של יאט"א, ארגון התעופה הבינלאומי - Iata Travel Pass. האפליקציה של IATA, ממשיכה לצבור ביקוש גדול  קרב חברות התעופה השונות בעולם. ויותר ויותר חברות מתחילות להעזר ולשלב אותה לניסיון, כחלק מהחזרה לשגרת הנסיעות בעולם. אחת המטרות העיקריות שעומדות מאחורי המיזם החדש היא שנוסע יכול לעבור את כל הדרך למטוס מבלי צורך להציג פיזית מסמכים.

כפי שפורסם בפספורטניוז, השבוע הצטרפו גם חברות התעופה SWISS, החברה הראשונה מקבוצת לופטהנזה המצטרפת למיזם וחברת אמירייטס שאתמול, כבר ניסתה לראשונה את האפליקציה בטיסות בין דובאי לברצלונה. כאמור,  כעת בארגון יאט"א המפרסם את שמות חברות ההתעופה אשר מצטרפות למיזם המבטיח, הוסיפו גם את הלוגו של אל על לרשימה המכובדת של חברות התעופה. (ראו תמונה בתחתית המסך). האפליקציה, Travel Pass, עוזרת לנוסעים לנהל את נסיעתם בקלות ובבטחה בהתאם לכל דרישות המדינות השונות.  כאשר כל נוסע יוכל להזין אליה את תוצאות בדיקת הקורונה שלו או את המידע לגבי החיסון שעשה.

באמצעות האפליקציה הנוסעים יכולים להוכיח בפני חברות התעופה והרשויות כי הם עומדים בדרישות הכניסה הרלוונטיות, מבלי שיידרש מהם למסור מידע נוסף אודות בריאותם האישית. האפליקציה החדשה גם מייעלת ומזרזת את הנהלים בשדה התעופה. אפליקציית IATA Travel Pass החדשה עומדת בדרישות המחמירות ביותר בנושא הגנת נתונים. כל פרטי הבריאות של המשתמש נשארים באפליקציה, והם אינם מועברים לאף גורם, מה שמבטיח למשתמש שליטה מוחלטת בכל הנתונים האישיים שלו.

ביאט"א מאמינים כי הדרכון הדיגיטלי  החדש יהפוך את הנסיעות והטיסות ברחבי העולם לנוחות יותר, ובמקביל יאפשר לנוסעים לתעד בצורה קלה את הבדיקות או החיסון בצורה דיגיטלית, שתשפר את חווית הטיסה שלהם.  כמו כן , בעתיד הנוסעים יוכלו גם לחלוק את החיסונים עם הרשויות וחברות התעופה ובכך להקל על הנסיעות. כבר יותר מ-20 חברות בינלאומיות מנסות את ה-IATA Travel Pass, וביניהן: איתיחאד, אמירייטס, קטאר איירווייס, סינגפור איירליינס, אתיופיאן איירליינס, קוריאן אייר, וירג’ין אטלנטיק ועוד, ונראה כי בקרוב האפליקציה תיכנס לשימוש כולל בענף התעופה הבינלאומי. כתבות הקשורות לדרכון הדיגיטלי של Iata:

דיגיטליזציה המפתח להתאוששות של ענף התיירות והתעופה

אתיופיאן איירליינס מצטרפת לתוכנית הדרכון הירוק של יאט”א: Iata Travel Pass

דרכון ירוק גרסת יאט”א: IATA PASS – הדרכון החדש של ארגון התעופה הבינלאומי

צעד גדול לנוסעים ולתעופה: אמירייטס ואיתיחאד ישיקו Travel Pass של ארגון התעופה הבינ’ל

תעודות חיסון דיגיטליות חייבות להחליף את מגבלות הנסיעה והבידוד

ה-Travel Pass של IATA: האם קטאר איירווייס תהיה המפעילה הראשונה?

   
אל על הצטרפה לדרכון הדיגיטלי של יאט"אאל על הצטרפה לדרכון הדיגיטלי של יאט"א
אל על הצטרפה לדרכון הדיגיטלי של יאט"א. צילום: האתר הרשמי של IATA

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עליאט"אIATA

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: