גל העוזבים בחברת אל על נמשך.
רו”ח גיל בר, מי ששימש במשך כ-12 שנה כמבקר הפנים של החברה, הודיע שלשום על התפטרותו מהחברה.
בר, בעל ניסיון רב בניהול סיכונים וביקורות שימש בין השאר כחבר בהנהלת החברה, ונחשב לדמות מוערכת בחברת אל על.
בר, בעל תואר ראשון בחשבונאות ומינהל עסקים ותואר שני בביקורת פנים ומנהל ציבורי, היה אחראי על קיום ביקורת פנימית באל על ובחברות הבת ובנוסף, היה מנהל צוות של מבקרים העורכים ביקורת בכל תחומי פעילות בחברה. כמו כן, היה אחראי על בניית מתודולוגיה לניהול סיכונים ותכנית למניעת מעילות והונאות.
בנוסף, גל הוא מרצה בכיר במסלול האקדמי של מספר אוניברסיטאות ומכללות בישראל.
כפי שפורסם בפספורטניוז היום, גם עדי הנגבי, מנהלת השיווק של אל על הודיעה על עזיבתה את החברה, וכמו כן, ליאור טנר, מנהל מועדון הנוסע המתמיד של אל על עוזב את החברה אחרי 9 שנים מתוכן 7 שנים כמנכ”ל מועדון הנוסע המתמיד.
20 מחשבות על “פרסום ראשון: גיל בר, מבקר הפנים של חברת אל על התפטר מתפקידו”
לא הפסד גדול,
מלא בעצמו מעל קו המכסימום.
לא הפסד גדול,
מלא בעצמו יתר על המידה
הספינה טובעת וכולם בורחים
להביא אנשים לא פחות טובים עם שכר נורמלי ולא 100000 בחודש
אחכ לא יהחה כסף לפיצויים
העכברים נוטשים ראשונים ספינה טובעת. נראה לי שהלך הכסף והלכה העבודה.
ממש לא דמות מוערכת והמבין יבין!
שמתי לב לדבר מאוד מעניין…
לאחר כל הודעת עזיבה של חבר/ת ההנהלה הישנה, המניה של אל על עולה.
מעניין לדעת בכמה המניה תעלה, במידה ודור א’ של הטייסים יעזוב…
יש לך טעות. בימיים האחרונים עזבו כמה בכירים ומניית אל על ירדה ולא עלתה.
הרבה עכברים נוטשים את הספינה. כנראה שהם מעדיפים לקחת את הפיצויים ולברוח לפני שהספינה טובעת במצולות.
איזה קשקוש. הפיצויים מופקדים בקופות העובדים לפי סעיף 14 ולכן אין שום קשר לפיצויים, שמובטחים ממילא לכל עובד בחברה. אבל למה לא סתם לקשקש שטויות אם אפשר?
נשמע כמו גל פרישות. אם גיל עזב כנראה באמת הכל רקוב שם והוא לא מוכן לקחת אחריות. נשמע שיהיה עוד מערבולת בזמן הקרוב באל על,
העיקר סמנכל מסחר נשאר בתפקידו מאחז בקרנות המזבח כמראה חושש להתמודד עם העולם האמיתי שם בחוץ הרי זו אלעל חממה יש חברי דריקטוריון שמגינים עליו אז למה להתמודד בחוץ
אני מסכים עם אבי,
עבדתי איתו ועם הצוות שלו – הם אמנם קשוחים אבל מקצועים, מדברים בגןבה העיניים, מנסים לקדם ובלי פוליטיקה
הבן אדם עמד על המשמר 12 שנים באחד מהתפקידים המאתגרים בחברה… לא נראה לי שאפשר להגיד שברח
אני מסכים עם אבי,
עבדתי איתו ועם הצוות שלו – הם אמנם קשוחים אבל מקצועים, מדברים בגןבה העיניים, מנסים לקדם ובלי פוליטיקה
מתי הטייסים יודיעו של פרישה
מתודולוגיה של סיכונים ! ! ! הרי החברה כשלה בכל התחומים, אז איפה היה גיל בר? כישלון אחד גדול.
מאמין באלעל וצוות העובדים המעולה
אימפריה
יכול להיות שהתקופה פחות טובה אבל זה קורה בכל חברות התעופה
הם יעלו
גילוי נאות אני סוכן נביעות
בריאות והצלחה
גם באגף השירות הגיע הזמן שיחליפו את המנהלים לכל רוחב השדרה.