פרסום ראשון: טייסי אל על יחויבו לעבור בידוק בטרמינל 3

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
עד עתה היו הטייסים עולים לטיסות אל על הישר ממשרדי החברה בנתב"ג. כעת לאחר שנעשתה בדיקה על ידי גורמי הביטחון של המדינה הוחלט לשנות את מנגנון הבידוק וביקורת הגבולות של אנשי צוות האוויר. הטייסים: "מדובר בשינוי מהותי באורחות חיינו"

 

טייסי חברת אל על כועסים על הכוונה לשנות את ההגעה שלהם לטיסות החברה.

עד עתה הטייסים היו מגיעים למשרדי החברה בנתב”ג ומשם מוסעים הישר למטוסים לקראת ההכנות להמראות הטיסות מנתב”ג. כעת עלתה דרישה חדשה של גורמי הביטחון של המדינה שהעלייה של הטייסים לטיסות תעשה כמו כל הנוסעים דרך טרמינל 3 .

הטייסים הוציאו מכתב מיוחד לכלל טייסי החברה ואנשי צוות האוויר בו הם מציינים בין השאר כי: “בעקבות בדיקה ביטחונית שנעשתה בחברה על ידי גורמי הביטחון של מדינת ישראל הוחלט כי מנגנון הבידוק וביקורת הגבולות אינם מספקים וכי יש לחייב את אל על להעביר את בידוק צוותי האוויר לטרמינל 3. הוועד סבור כי ניתן היה לספק פתרון פשוט לנושא על ידי מעבר אצ”א (צוותי האוויר) דרך הקרוסלה עם טביעת אצבע, שיקוף המזוודות בשטח הסטרילי ועלייה על אוטובוס, אולם החברה החליטה אחרת”.

עוד מציין הוועד לאנשי צוות האוויר בפנייה :”כעת, נמצאת החברה בדין ודברים מול רש”ת באשר לאופן מימוש המעבר לטרמינל 3. הוקם בחברה צוות לצורך העניין ואנו הוזמנו להיות חלק ממנו. (באיחור קל)”.

הטייסים דורשים כי במסגרת השינוי: “טייס ייאסף מביתו כמו היום, דרישה שלנו לאי שינוי בזמני הפיקאפ וזמני התייצבות במטוס. אין הכוונה שהנוהל החדש יאריך את הזמן שלוקח לנו לסיים את חובותינו לפני הטיסה. הורדת אנשי צוות אוויר בטרמינל 3. 

מסירת מזוודות לשילוח בבטן המטוס. שתי אפשרויות על הפרק:

עמדת שילוח בקומת קרקע. 3 דלפקים לאל על אשר קולטים את המזוודות ומשלחים. או עמדת שילוח בטרקלין. טרקלין ארבל, בכניסה תהיה עמדת התייצבות הכוללת דיווח למשרד הפנים/ הגירה על ידי כרטיס עובד, בידוק ביטחוני כולל כבודת היד. חדרי תדריכים וכיבוד קל. כרטיס מעבר עובדי שדה יאפשר הליכה בטרמינל במעברי עובדים. מתחת לטרקלין תהיה נקודת איסוף של אוטובוסים לכלל עמדות החניה כמו גם לשרוולים בטרמינל 3 לאלו שאינם רוצים לצעוד למטוס במעברי העובדים”.

כמו כן מעלים הטייסים בעיה לנושא מחסן מדים, ויזות, פקודות נסיעה, אייפדים בגלל אי מעבר במשרדי החברה. בנוסף, הטייסים דורשים מציאת פתרון לאלו “המגיעים עצמאית ללא מוניות על ידי הקצאת חניות ו/או הגדלת טווחי האיסוף”.

יחד עם זאת הטייסים במכתבם מתריעים כי יכולים להיות  “שינויים על ידי רש”ת שאינם בשליטתנו, ביטול מעברי עובדים, חניות, בידוק ביטחוני ועוד. זמני הגעה ונסיעה ארוכים יותר. מרחקי הליכה בטרמינל. רמת שירות בטרקלין ארבל. התרחקות מתשתיות החברה, התרחקות ממבצעי אוויר, הגדלת פעילות בחניות, עומסים בטרקלין אל על.”

עוד מציינים הטייסים לחבריהם: “מדובר בשינוי מהותי באורחות חיינו ולכן אנו פונים אליכם מוקדם, על מנת לעלות על עוד פינות שלא חשבנו עליהן וזאת כדי שנוכל לעשות את המעבר חלק ככל שניתן”.

טרמינל 3 צילום: shutterstock

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין וגם, באפליקציה

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

  • flying sport 2020

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה