פרס ראש העירייה הוענק ל Cool Cousin

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
הפרס ניתן לחדשנות בתיירות חכמה. Cool Cousin זכתה בפרס ראש העירייה מבין 53 חברות סטרטאפ מהארץ ומהעולם אשר פיתחו אפליקציות ושירותים מנגישים מתחום התיירות, התעופה והתחבורה

במסגרת תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM, העניק היום (10.2), סגן ראש עיריית תל-אביב-יפו אסף זמיר, את פרס ראש העירייה לחדשנות בתיירות חכמה ל Cool Cousin . הפרס הוענק במסגרת ועידת Futurism.com לחדשנות בתיירות של עיריית תל–אביב-יפו בשיתוף משרד התיירות, בה הוצגו טכנולוגיות חדשניות בתעשיית התיירות.

Cool Cousin הינה אפליקציה המסייעת לתיירים לגלות את האנשים הכי מגניבים בכל עיר ולקבל את רשימת ההמלצות שלהם. כאשר היא מקשרת בין תיירים לתושבים על פי פרופיל משתמש (גיל, תחומי עניין ועוד). לתחרות ניגשו 53 חברות סטרטאפ מהארץ ומהעולם אשר פיתחו אפליקציות ושירותים מנגישים מתחום התיירות, התעופה והתחבורה. פרס ראש העירייה כולל תגמול כספי, חשיפה אל מול מקבלי ההחלטות, שעות ייעוץ מקצועי ומטורינג.

ועידת Futurism.com לחדשנות בתיירות, מהווה בימה מרכזית לשיח בנושא חדשנות בתיירות ושילוב טכנולוגיות לקידום תעשיית התיירות. הוועידה התמקדה במגמות עתידיות בתיירות ובאפשרויות הרבות הטמונות בטכנולוגיה בקידום תיירות: חכמת המונים, שימוש ברשתות חברתיות, תיירות שיתופית, ויראליות ועוד.

בין המשתתפים בוועידה: שר התיירות יריב לוין, סגן ראש עיריית תל-אביב-יפו אסף זמיר, מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי, מנהל התיירות לשעבר של ניו יורק ג'ורג' פרטיטה, מנכ"ל מנהלת עיר עולם ותיירות בעיריית תל-אביב-יפו איתן שוורץ, ובכירים מחברות וארגונים גלובליים העוסקים בתיירות כגון אקספידיה, Google, Groupon getaways , ו- UNWTO – ארגון התיירות של האו"ם.

סגן ראש עיריית תל-אביב-יפו אסף זמיר: "בעידן שבו תשתיות התיירות העולמיות הופכות דיגיטליות ובהתחשב בקשיים המובנים בפיתוח תיירות לישראל, הפוטנציאל של חדשנות טכנולוגית בתיירות יכול לשים את ישראל בכלל ותל-אביב-יפו בפרט בקדמת במת התיירות העולמית. ועידת החדשנות בתיירות מפגישה בין שלושה נושאים חשובים בהם אנו עוסקים באופן עקבי: טכנולוגיה, תיירות בינלאומית והורדת יוקר המחייה. קידום תחרות בתחום התיירות החכמה הינה עוד אחת מהפעולות הרבות אותן יוזמת העירייה לקידום, פיתוח ושימוש בטכנולוגיות שיסייעו לשיתוף מידע ותחרות. כאשר מטרתנו היא להפוך את העיר לנגישה עבור אנשים רבים יותר."

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אשר מפר את תנאי השימוש לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

התיירות חוזרת!

הרשמו למבזקי פספורטניוז וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם.