המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) פרסם בכנס "שירות וחווית לקוח של המי"ל" שקיים השבוע בראשל"צ, זו השנה ה-16, את שמות החברות והארגונים הזוכים בתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח, ששמה לה למטרה לקדם ולהעצים את המודעות לשירות מצטיין בישראל ולהוקיר תודה לחברות וארגונים שביצעו מהלכי שיפור יוצאים מן הכלל.
במקום ה-1 בקטגוריית "השירות מתחיל מבפנים" זכתה רשת מלונות פתאל שמסרה כי עצם הזכייה היא גאווה גדולה עבורה. הבחירה בפתאל נעשתה על ידי צוות של כ-70 שופטים בהם מנכ"לים בכירים במשק הישראלי, נושאי משרה בחברות וארגונים, אנשי ייעוץ ומחקר ואנשי אקדמיה ממוסדות להשכלה גבוהה מובילים.
פתאל הציגה את פועלה ב-3 השנים האחרונות לחבר השופטים, וזה, כאמור, בחר בה כזוכה בקטגוריה.
מפתאל נמסר כי הרשת ביצעה תהליכים פנים-ארגוניים דוגמת, פיתוח תכנית "פתאל אקדמי", הטמעתה של תוכנת ה-HOTSOS המפשטת עבור נותני השרות את בקשות האורחים ובכך משפרות את השירות, העצמת העובדים והמנהלים על ידי הדרכות למיומנויות ניהול ופיתוח עתודות ניהול ברשת וקידום של מנהלים ועובדים "מבפנים" ובראשם מנכ"לית הרשת, אביה מגן-מזרחי, שהחלה את דרכה ברשת כפקידת הזמנות באילת.