אא

פתאל טרמינל הושק בהשתתפות בכירי ענף התיירות בישראל

דוד פתאל, מייסד ויו"ר רשת מלונות פתאל אמר במעמד ההשקה: "מהלך החודש הראשון לפתיחתו עברו במקום מאות לקוחות שהעידו שטרמינל פתאל מייצר חווית כניסה ויציאה מהארץ שאין דומה לה"

הרב שלמה עמאר דוד ואסף פתאל בטקס קביעת המזוזה בפתאל טרמינל. צילום יוני רייף|גוזרים את הסרט בטרמינל פתאל. מימין: שני שיפרמן יורם שפירא אסף ודו? הרב שלמה עמאר דוד ואסף פתאל בטקס קביעת המזוזה בפתאל טרמינל. צילום יוני רייף|גוזרים את הסרט בטרמינל פתאל. מימין: שני שיפרמן יורם שפירא אסף ודו?

בנוכחות מאות בכירים מענף התעופה והתיירות נחנך אמש בנתב"ג "פתאל טרמינל", הטרמינל הפרטי הראשון בישראל, שבהקמתו הושקע סכום חסר תקדים של 20 מיליון שקל.

טרמינל פתאל יחליף את טרקלין מצדה המיתולוגי שנסגר החודש אחרי עשרות שנים של פעילות והוא נועד לשרת ראשי מדינות, נציגי ממשל בכירים, נבחרות ספורט בינלאומיות, אומנים, אחמ"ים, צוותי אוויר ואנשי עסקים שיגיעו  ויצאו מישראל.

דוד פתאל, מייסד ויו"ר רשת מלונות פתאל אמר במעמד ההשקה: "אני נרגש מאד לפתוח את הטרמינל. במהלך החודש הראשון לפתיחתו עברו במקום מאות לקוחות שהעידו שטרמינל פתאל מייצר חווית כניסה ויציאה מהארץ שאין דומה לה, חוויה שלבטח תורמת רבות לתדמיתה החיובית של ישראל ברחבי בעולם."

משה עמאר הרב הראשי  של ירושלים כיבד בנוכחותו את האירוע וניהל את טקס  קביעת המזוזה שבסיומו חשף בפני הנוכחים את תרומתו המכובדת האחרונה של פתאל למען ילדים חולים המאושפזים בביה"ח ברמב"ם.

בין הנוכחים שנהנו מהמטעמים של קייטרינג דואט אשר זכה במכרז הקולינרי, ניתן היה למצוא את נחמה רונן, משה אדרי, יורם שפירא, חן למדן, רוני יצחקי, אילן גרינבאום, צביקה גיור,שני שיפרמן, שוקי שוורץ, בועז צפריר ורן מרום.

      גוזרים את הסרט בטרמינל פתאל. מימין: שני שיפרמן יורם שפירא אסף ודוד פתאל. צילום יוני רייף

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: כלליהזירה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: