אא

צפו באנייה הכי חדשה של רויאל קריביאן – Odyssey of the Seas

האנייה אשר נבנת במספנות מאייר ראפט בפינלנד, הינה במשקל של 170 אלף טון ובאורך של 347 מטר, תאכלס על סיפונה למעלה מ-5,000 נוסעים. האנייה תציג את מתחם הפעילויות המקורה הגדול ביותר בים. היא תושק באפריל 2021 ותבצע הפלגות קיץ לאורך איי יוון מאיטליה

Odyssey of the Seas. צילום: רויאל קריביאן Odyssey of the Seas. צילום: רויאל קריביאן
חברת רויאל קאריביאן הוציאה לראשונה לעיני כל את האנייה החדשה ביותר שלה – Odyssey of the Seas. האנייה הענקית תושק באפריל 2021 ותבצע הפלגות קיץ לאורך איי יוון מאיטליה. חברת סנורמה, נציגת המכירות הבלעדית של רויאל קאריביאן בישראל מוסרת כי ההזמנות לאנייה בעיצומן בעקבות מחירים מאוד אטרקטיביים בתקופה זו.

האנייה במשקל של 170 אלף טון ובאורך של 347 מטר נבנתה במספנות מאייר ראפט בפינלנד, ותאכלס על סיפונה למעלה מ-5,000 נוסעים. Odyssey of the Seas הינה חלק מסדרת האניות Quantum של החברה. האנייה תציג את מתחם הפעילויות המקורה הגדול ביותר בים, בגרסה גדולה עוד יותר – Sea Plex שיהיה עם מכוניות מתנגשות, מתחם משחקי לייזר ועוד. משחקי הוידאו לילדים יהיו מעולם אחר ויכילו משחקי מציאות מדומה ליחידים או בקבוצות. האנייה תציע מתחם בריכות חדשני בסגנון ריזורט עם 5 ג'קוזים. האנייה תמשיך להציע את המסעדות הטובות ביותר של החברה: איזומי, מסעדת וונדרלנד ועוד.
Odyssey of the SeasOdyssey of the Seas
Odyssey of the Seas. צילום: רויאל קריביאן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםמבזקיםוידאורויאל קריביאן

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: