אא

צפו: טורקיש איירליינס ו-"לגו" בסרטון הבטיחות החדש והמפתיע

חברת התעופה הטורקית השיקה סרטון חדש בכיכובם של כוכבי סדרת סרטי האנימציה "לגו". יו"ר דירקטוריון טורקיש אירליינס: "אנחנו מקווים שנוסעינו ייהנו מהסרטון החדש הפונה לקהלים מגוונים"

סרטון הבטיחות החדש של טורקיש. צילום: מתוך יוטיוב סרטון הבטיחות החדש של טורקיש. צילום: מתוך יוטיוב
חברת התעופה טורקיש אירליינס, לא מפסיקה לחדש ולהפתיע. לאחרונה, השיקה ענקית התעופה סרטון בטיחות חדש בכיכובם של כוכבי סדרת הסרטים "לגו" שזוכים לליהוק מפתיע. סרטון האנימציה הופק במיוחד בעבור טורקיש אירליינס על ידי היוצרים של "לגו הסרט", "לגו באטמן", "לגו נינג'גו" והסרט "לגו הסרט- החלק השני", שעלייתו לאקרנים צפויה בפברואר 2019. סרטון הבטיחות החדש של טורקיש אירליינס, מציג את נהלי הבטיחות לאורך הטיסה באופן מבדר, הכולל הבלחות של דמויות מפורסמות וקטעי שירה וריקוד. הסרטון הוא סנונית ראשונה ל"שיתוף הפעולה הגדול ביותר עם צוות השחקנים הקטן ביותר" שיכלול בהמשך קמפיין טלוויזיוני סביב השקת "לגו הסרט- החלק השני", הצגת דמויות הסרט על גבי מטוסי החברה והפקת סרטון בטיחות נוסף.  
סרטון הבטיחות החדש שנוצר בהשראת סדרת הסרטים לגו נוצר הופק על ידי צוות של 16 מאיירים, אמנים וטכנאים. אורכו 950 ימים ונדרשו לא פחות מ-2,938,840 חלקי לגו לטובת יצירתו. כמו כן, 9,658,631 שעות עיבוד נדרשו ליצירת 973 אנימציות שונות. 30 גרסאות שונות של סרטון הבטיחות החדש הופקו באנגלית ובטורקית כך שיתאימו לכל אחד מ-15 סוגי המטוסים שמרכיבים את צי החברה. אילקר אייג'י, יו"ר דירקטוריון טורקיש אירליינס: "בתור חברת תעופה מובילה, טורקיש אירליינס שמה דגש מרכזי על בטיחות נוסעיה ואנו שמחים לחבור לאולפני וורנר ולסדרת הסרטים המצליחה לגו. שני המותגים ידועים ברחבי העולם ומקרבים בין אנשים ותרבויות. אנחנו מקווים שנוסעינו ייהנו מהסרטון החדש הפונה לקהלים מגוונים". בלייר ריץ', נשיאת חטיבת השיווק של אולפני וורנר: "אנו נרגשים מההזדמנות לשתף פעולה עם טורקיש אירליינס ולהעשיר את עולמם של נוסעי החברה עם הצבעוניות של סדרת הסרטים לגו. שותפות זו מדגישה את הטוב שבשני המותגים השונים באופן מתוחכם ויצירתי ובעיקר מבדרת את קהל הנוסעים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: