אא

קבוצת נקש ערוכה לפתיחת 4 בתי המלון שלה באילת ובים המלח

החברה הודיעה היום (שני) כי במידה ויאושר המתווה לפתיחת בתי המלון באילת ובים המלח החל מנובמבר, היא תפתח מחדש באופן מידי את 4 בתי המלון שלה באילת ואת מלון הרברט סמואל בים המלח

מלון הרברט סמואל רויאל שנגרילה, אילת. צילום: אסף פינצ'וק מלון הרברט סמואל רויאל שנגרילה, אילת. צילום: אסף פינצ'וק
קבוצת נקש בישראל הודיעה היום כי במידה ויאושר המתווה לפתיחת בתי המלון באילת ובים המלח ב-1 בנובמבר, היא תפתח מחדש באופן מידי את 4 בתי המלון שלה ביעדים אלה: הרברט סמואל הריף, הרברט סמואל רויאל שנגרילה ואורכידאה באילת, ומלון הרברט סמואל מילוס בים המלח. "אחרי תקופה ארוכה של ישיבה בבתים, אנו מזמינים את כולם להתארח בבתי המלון שלנו הערוכים ומוכנים לקבלת אורחים בהתאם לדרישות והנחיות משרדי הבריאות והתיירות. לכל אחד מבתי המלון שלנו מיקום ומאפיינים ייחודיים, וכל אורח יוכל למצוא את אשר הוא חפץ בו באחד מהם, בהתאם לרצונותיו האישיים. בתי המלון משתרעים על שטחים נרחבים ומאפשרים אירוח ברמה גבוהה במסגרות משפחתיות, כאשר עשרות חדרים כוללים בריכות פרטיות מחוממות ו/או מרפסות גדולות עם האט טאב או ג'קוזי", אמר אבי חורמרו, מנכ"ל קבוצת נקש בישראל. חורמרו הוסיף: ״חשוב לי לציין שכדי לסייע לאורחים לעמוד בדרישות הייחודיות לימי הקורונה, הטמענו לאחרונה בכל בתי המלון מערכת חדשה, שנועדה להעשיר את חווית האירוח של הנופשים - לפני, בזמן ולאחר השהות במלונות. האורחים מקבלים מייל/הודעת טקסט עם פרטי ההזמנה וקישור לביצוע הפעולות הבאות: צ'ק אין און ליין מוקדם (כ-2-4 ימים טרם ההגעה), שיקל על ההגעה למלון וימנע עיכובים מיותרים בתהליך הרישום וקבלת החדרים; אפשרות לשדרוג החדרים (בהתאם לתפוסת המלון) המתבצע בצורת מכרז בו האורח יכול להציע את סכום השדרוג. הזמנת מגוון שירותים טרם ההגעה או בזמן השהות, דוגמת: טיפולי ספא, אטרקציות ופעילות באזור ועוד. אגב, באמצעות המערכת עומדת לרשות האורחים אפשרות ליהנות משירות חדרים ולהזמין את כל הארוחות והשתיה היישר לחדרם, ללא צורך בהגעה למסעדות".
מלון מילוס ים המלח קרדיט אסף פינצ'וקמלון מילוס ים המלח קרדיט אסף פינצ'וק
מלון מילוס ים המלח. צילום: אסף פינצ'וק בפני המזמינים קיימת אפשרות לבטל את הזמנת החדרים בכל בתי המלון עד 48 שעות טרם ההגעה למלון, ללא דמי ביטול. בתי המלון של קבוצת נקש באילת ובים המלח: • מלון הרברט סמואל הריף אילת הוא מלון בוטיק ואחד היחידים בהם אפשר לחוות את גן העדן האילתי במיטבו. מיקום נפלא, שקט ושלו, במרחק צעדים ספורים מחוף הים הצמוד, סמוך לשמורת ריף האלמוגים. חוף המלון הינו מהיפים והנעימים באילת, מוצעים בו גם שירותי חוף ומזון, וניתן לגשת אליו מכל אחד מ-79 החדרים או הסוויטות, ביניהם חדרים "על המים" הכוללים בריכה היוצאת הישר ממרפסת החדר וסוויטות עם בריכה פרטית. מתחברים לכחול, לנוף ההרים, לשקט או לאקשן ומרגישים כמו באתר נופש במקום אחר בעולם. במלון ניתן גם ליהנות מבריכה יפהפייה, אינטרנט אלחוטי (Wi-Fi) ומפעילויות ספורט ימי כמו: שנורקלים, קייאקים (על בסיס מקום פנוי) ועוד. מחיר האירוח לזוג בחודש נובמבר הינו החל מ 775 ₪ ללינה וארוחת בוקר. • מלון אורכידאה אילת המשתרע על עשרות דונמים, ממוקם על חוף אלמוג ובנוי על צלע ההר המשקיף לעבר מפרץ ים סוף והרי אדום שמנגד. במלון, שהוכתר כאחד המלונות היפים בישראל, 140 חדרים, סוויטות ווילות המעוצבים בניחוח המזרח הרחוק. ברבים מהחדרים מרפסות עם ג'קוזי המאפשרות לאורחים ליהנות מחופשה אינטימית אל מול נופים מרהיבים. מחיר האירוח לזוג בחודש נובמבר הינו החל מ 759 ₪ ללינה וארוחת בוקר. • מלון הרברט סמואל רויאל שנגרילה - אילת הוא מלון יוקרתי, אשר ממוקם בפסגת ההר מעל מלון אורכידאה אילת. המלון מציע 53 יחידות אירוח, ביניהן וילות עם בריכות צמודות ווילות עם ג'קוזי במרפסת. אורחי המלון נהנים, בין היתר, מטרקלין אירוח, שכולל מזנון עשיר ומשקאות; בריכת שחיה; דלפק קבלה 24 שעות; אפשרות לשירות באטלר במהלך השהיה (תמורת תשלום); שירות חדרים 24 שעות ביממה; טיפולי ספא בחדרים; מכונת נספרסו בחדר; מיני בר מלא ביום ההגעה ועוד. המלון מאפשר שהות במרחבים פתוחים עם נוף מדהים לעבר העיר אילת, הים האדום והרי אדום. מחיר האירוח לזוג בחודש נובמבר הינו החל מ 1045 ₪ ללינה וארוחת בוקר. • מלון הרברט סמואל מילוס ים המלח מזכיר את אווירת האי מיקונוס שביוון בצבעים כחול ולבן השולטים בו, חוף הים הלבן, האוזו והמוזיקה היוונית ברקע. המלון, שצמוד לחוף הים ובנוי על שטח ענק, מציע, בין היתר: 162 חדרי אירוח ברמה גבוהה ביותר, כאשר בצמוד ל-20 מהחדרים בריכות; עשרות חדרים צמודי קרקע עם מרפסות בהן ניתן ליהנות משלווה אבסולוטית; מתחם ספא ברמה גבוהה, הכולל 9 חדרי טיפולים, סאונות יבשה ורטובה, חמאם וחדר כושר המצויד במכשירים העדכניים והמובילים בתחום; בריכת מי מלח מקורה, בריכת גופרית מקורה וג'קוזי; בריכת אינפיניטי חיצונית; מסעדה, בר ומסעדת גזיבו בבריכה; מתחם סולריום; וחדר גיימינג עדכני ביותר. מחיר האירוח לזוג בחודש נובמבר הינו 1230 ₪ ללינה וארוחת בוקר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםאילתקבוצת נקשים המלח

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: