אא

קום והתהלך בארץ – האטרקציות השוות ביותר

גם בתקופת הקורונה ישנם מגוון של בילויים אותם ניתן לבצע לבד, בזוג ועם המשפחה הגרעינית. בכתבה ישנם מגוון אטרקציות אותם ניתן לבצע בהתאם לנהלים ולהנחיות בתקופת הקורונה // תוכן פרסומי

צילום: FREEPIK צילום: FREEPIK

חופשת הקיץ רק הסתיימה ותקופת החגים כבר כאן. בתוך כל המגבלות שהביאה עמה התקופה האחרונה, המשפחה כולה משוועת לכיף ובילויים. הימים הלחוצים הללו ואי השקט שמגיעים איתם, עשויים לגרום לילדים (ולמבוגרים!) לטפס על הקירות. לפעמים, התרופה הטובה ביותר היא פשוט לפנק את עצמנו! כדי לעזור לך לבחור בבילויים השווים ביותר, אלו כמה אטרקציות לילדים ומבוגרים ששווה לקחת בחשבון.

בילויים מומלצים באזור הצפון

הנופים הירוקים, המים הצלולים ואוויר ההרים הצח של אזור הצפון מספק המון אטרקציות לכל המשפחה. כל שעליך לעשות הוא רק לארוז את הדברים, לקחת כמה נשנושים, להיכנס לאוטו ולגלות את כל מה שיש לאזור הגליל והגולן להציע.

השביל התלוי – נחל חרמון (הבניאס)

מי מאיתנו לא רוצה לפעמים ללכת באוויר? שביל העץ והמתכת התלוי מסלעי מפל הבניאס, מתפרש על פני 100 מטרים בלבד ואידיאלי לטיולים גם עם ילדים צעירים. לאורך כל הדרך נתזי המים ורעש המפלים האדיר מספק לא מעט התרגשות ואחרי החורף הנדיב שהיה לנו, הזרימה היא בשיאה. לאלו מאיתנו שטיולי מים זה כוס התה שלהם, הבניאס הוא אחד מהיעדים האידיאליים. המסלול קל, נוח ומוצל ופשוט מושלם לכל בני המשפחה.

החי פארק

לאלו מאיתנו שפחות נהנים מטיולים רגליים ומחפשים בילוי פאסיבי יותר, החי פארק באזור הקריות שווה לחלוטין ביקור. על שטח עצום של מעל 150 דונם, מתפרש אחד מגני החיות המעניינים והכי פחות מוערכים בישראל. שטחים פתוחים דמויי ספארי מספקים חוויה מעניינת המדמה את בתי הגידול הטבעיים של בעלי החיים ובמתחם כולו משולבים גם מתקנים וחוויות רכיבה על גמלים וסוסי פוני.

יום שופינג

עם זאת, יום כיף לא חייב להיות רחוק מהבית או מחוץ לקופסא. לפעמים, האטרקציה הכיפית והמפנקת ביותר היא לקנות לנו כמה דברים יפים ונחמדים שלרוב איננו מרשים לעצמנו. נקרא לזה, שופינג אין-האוס. אם נתמודד עם הוצאה הדומה לטיול המשפחתי, נשארנו בסופו של דבר באותו המצב וקיבלנו בדיוק את מה שחיפשנו. זו ההזדמנות לעשות כאן בישראל יום שופינג שלא היה מבייש את שדרות החנויות הכי נוצצות באירופה. לא חסרות חנויות מעצבים ורשתות יוקרה שניתן להתפנק בהן עם נעליים לנשים, תיקים שווים ומגוון אקססוריז שיקבעו את הלוק שלנו לקראת הסתיו הקרוב.

יום של כיף בים

כדי לעשות יום כיף ולנקות את הראש, לא חייבים להתרחק או להשקיע הרבה משאבים. רצועת החוף הארוכה של ישראל מציעה כמה חופים יפהפיים ונוחים שימלאו את היום בבילויים בלתי נשכחים. כל מה שנצטרך הוא קצת פירות, בקבוקי מים, מגבות ויוצאים לדרך. בין מכמורת ועד ראש הנקרה, בחופים כמו דור, הבונים או אכזיב, ממתינים לך כמה מהפנינים המופלאות של חופי הארץ.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תוכן פרסומי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: