אא

קידום אתרי תיירות: איך עושים זאת נכון?

יש לכם אתר בתחום התיירות ואתם מעוניינים לקדם אותו? במאמר הבא נסביר למה קידום אתרים בתחום התיירות נחשב לאתגר גדול וגם, איך עושים זאת נכון? מתחילים // תוכן פרסומי

צילום: freepik צילום: freepik

קידום אתרי תיירות – מה האתגר?

אחד האתגרים היותר גדולים בתחום קידום אתרים שעוסקים בתיירות, הוא התחרות הגדולה על מילות המפתח בתחום. התחרות על הביטויים המובילים נובעת בראש בראשונה מהתחרות בין חברות התעופה הרבות והאתרים הבינלאומיים שעשו עלייה לארץ הקודש והציפו את הרשת בנוכחות משמעותית. יש אין ספור סוגים של אתרים בתחום התיירות שזוכים לקידומים מרשימים ברשת, כמו פורטלים של תיירות, אתרי נישה, אתרים המכילים מידע מקצועי ועוד. אז איך אפשר לקדם אתר בתחום התיירות ועדיין לשמור על נוכחות מרשימה בצמרת תוצאות החיפוש של גוגל?

השקיעו מספיק כסף בקידום

כפועל יוצא מהתחרות המטורפת עליה דיברנו בסעיף הקודם, אתם צריכים להבין שקידום אתרים לעסקים בתחום התיירות זה פשוט עסק יקר. על מנת להתחרות באמת עם הכרישים הגדולים, אתם צריכים לפנות תקציב של עשרות אלפי שקלים מידי חודש. זה אמנם נשמע מבהיל, אך התוצאות הן מדהימות והכסף הזה יחזור אליכם ביג טיים. למה כל כך הרבה כסף? מהסיבה הפשוטה שאתם צריכים להשקיע בתכנים איכותיים וברכישה של קישורים איכותיים וחזקים מאתרים אחרים שעוסקים בתיירות. תוסיפו לכל זה את ההוצאה השוטפת על התחזוקה והשרתים ואתם מגיעים לכמה אלפים טובים בחודש.

בצעו סקר שוק של המתחרים

לפני שאתם ממהרים להקים חברה חדשה או לבנות אתר חדש בתחום, עליכם לבצע חקר שוק ולהבין היטב מי המתחרים שלכם בתחום. לעיתים, דווקא שלב המחקר יגרום לכם להבין שזה קצת גדול עליכם, וזה בסדר. אבל, וזה אבל חשוב, אם אתם בכל זאת מחליטים ללכת על זה אתם צריכים לדעת שקידום אתרים טוב מתחיל במחקר מקצועי.

שימו את הדגש על העונתיות

אם אתם חושבים שתחום התיירות זה תחום שאתם יכולים לנהל את הקידום שלו בשלט רחוק וללא תחזוקה שוטפת, זה הזמן לחשב מסלול מחדש. תחום התיירות זה תחום עונתי וקידום אתרים בתחום בעונת הקיץ ממש לא דומה לקידום אתרי תיירות בחורף. מה זה אומר בפועל? שאתם צריכים להשקיע את מירב התקציב שלכם במילות מפתח עונתיות שיענו על הצרכים של הלקוחות שלכם. לכן, עליכם לבצע מחקר מילים מקיף ולהבין אילו ביטויים מתאימים לעונת הקיץ, ואילו מתאימים לעונת החורף, אחרת אתם עובדים בפול גז על ניוטרל.

התוכן הוא המלך

כל הטיפים שנתנו לכם עד כה הם טובים ויפים, אך אם לא תשקיעו בתוכן איכותי ולא תשמרו על הטריות שלו, צפו פגיעה. זוכרים את התחרות שדיברנו עליה? בפועל זה אומר שבתחום אתם לא צריכים הרבה תוכן, אתם צריכים הרבה מאד תוכן. מבחינתכם, התוכן הוא השקעה לטווח ארוך והוא זה שיניב עבורכם את הפירות מאוחר יותר, כשאתם כבר תתעסקו בליבת העסק שלכם. לאיזה תוכן אתם זקוקים? הכל מהכל. תוכלו להרים בלוג שיכיל המון מידע בעל ערך מוסף, כגון מדריכי טיולים, מזג האוויר באתר התיירות ועוד. בנוסף, תוכלו להקים מנוע להשוואת מחירים. אמנם מדובר בכלי שההקמה והתחזוקה שלו יקרה מאד, אך הוא עתיד להביא לכם הרבה מאד טראפיק אורגני.

זה הזמן להשיג קישורים חיצוניים

קידום אתרים איכותי הוא קידום שמבצע שימוש בבניית קישורים חיצוניים, קרי הפניות מאתר חיצוני לאתר שלכם. בחינת גוגל, מדובר בפרמטר קריטי על שבאמצעותו ניתן לדרג את האמינות והסמכות של האתר, במילים אחרות, לבדוק אם האתר שלכם פופולארי. מקדם אתרים מקצועי, כמו דניאל זריהן למשל, מקפיד להשיג עבור הלקוחות שלו כמה שיותר קישורי איכות, פרמטר מכריע ביותר בכל הקשור לקידום אתרי תיירות. לחצו כאן לקבלת מחיר קידום אתרים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תוכן פרסומי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: