אא

קיץ קולינרי במלונות דן

רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן השיק את הפרויקט הקולינרי לקיץ של הרשת ואירח במלון המלך דוד ירושלים את השף יוסי שטרית ובדן קיסריה ריזורט את השפית אביבית פריאל-אביחי ממסעדת אוזריה ועידן פיינבורג מ-"פיתה פנדה"

דניאל פוגל אביבית פריאל אביחי ורונן ניסנבאום בדן קיסריה ריזורט. צילום: באדיבות מלונות דן דניאל פוגל אביבית פריאל אביחי ורונן ניסנבאום בדן קיסריה ריזורט. צילום: באדיבות מלונות דן
רשת מלונות דן מציגה קיץ קולינרי במלונות הרשת. רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן השיק בסוף השבוע האחרון את הפרויקט הקולינרי לקיץ של הרשת ואירח במלונות הרשת שפים גדולים אשר הביאו לאורחי המלון חגיגה קולינרית. הפרויקט בשיתוף אמריקן אקספרס. במלון המלך דוד ירושלים, ניסנבאום אירח יחד עם תמיר קוברין מנכ"ל המלון את השף המוערך יוסי שטרית, שופט בתוכנית משחקי השף בערוץ 13, שיחד עם השף החדש של המלון רועי ענתבי הם בישלו ארוחת טעימות יוצאת דופן עבור אורחי המלון. בדן קיסריה ריזורט, ניסנבאום אירח יחד עם מתן לרנר מנכ"ל המלון את השפית אביבית פריאל-אביחי ממסעדת אוזריה המיתולוגית משוק לוינסקי שיחד עם שף המלון דניאל פוגל בישלו יחד ארוחה מענגת עם ניחוחות וטריות שיש רק בשוק. כמו כן, שף מלון דן קיסריה ריזורט אירח את עידן פיינבורג הידוע מדוכן "פיתה פנדה" המדובר משוק הכרמל לחגיגה של אוכל רחוב משובח. רונן ניסנבאום רועי ענתבי יוסי שטרית תמיר קוברין צילום: סיון פרג' מהלך הקיץ יתארחו בחלק ממלונות הרשת, השפים המובילים בקולינריה הישראלית, כדי להביא את האוכל שלהם וגם להביא מעצמם במיוחד עבור אורחי מלונות דן. השפים של בתי המלון והשפים האורחים תכננו ובנו יחד תפריטים ייחודיים במיוחד במטרה ליצור חגיגה קולינרית יוצאת דופן. בין השפים שיתארחו במלונות המלך דוד ירושלים, דן קיסריה ריזורט, דן אכדיה ודן כרמל חיפה: השף עטור כוכבי מישלן מושיק רוט, השף המוערך יוסי שטרית, יובל בן נריה ממסעדת טאיזו, השף שרון כהן ממסעדת שילה, ירון קסטנבוים ממסעדת M25 ומיט מרקט, אביבית פריאל-אביחי ממסעדת אוזריה, תומר אגאי מסנטה קתרינה, עידן פיינבורג (פיתה פנדה), אריאל רוזנטל (הקוסם) והאימפריאל קוקטייל בר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרונן ניסנבאוםרשת מלונות דן

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: