אא

כמה עולה חופשה בקלאב מד מרוקו? בדקנו

רגע לפני תחילת הטיסות הישירות למרוקו החודש, בדקנו כמה תעלה לכם חופשה בת שבוע ימים במועדון קלאב מד Marrakech La Plameraie המרוחק כ-5 ק"מ מהעיר מרקש. לא מתאים לכל כיס

קלאב מד מרוקו. צילום: יח"צ קלאב מד קלאב מד מרוקו. צילום: יח"צ קלאב מד

חברות התעופה הישראליות יחלו בקרוב להפעיל טיסות ישירות למרקש, מרוקו. אפשרויות הלינה בעיר המגה-מתויירת רבות ומגוונות. כמה תעלה לכם חופשה למשל, בקלאב מד Marrakech La Plameraie המרוחק כ-5 ק"מ ממרכז העיר מרקש וכיכר ג'מה אל פנה המפורסמת? בדקנו.

המועדון מציע חבילות נופש של 7 לילות במחיר של החל מ-1,227 אירו לאדם (מגיל 18 ומעלה) שהם כ-4,750 שקל. ילדים ובני נוער בגילאי 0-6 ללא תשלום. ילדים בגילאי 6-11 בהנחה של 50% ממחיר מבוגר וילדים בין הגילאים 12-17 משלמים 80% ממחיר המבוגר. בהנחה ויוצאים לחופשה בהרכב משפחתי של זוג הורים ושני ילדים בגילאי 12-17 למשל, המחיר עומד על סכום של כ-13 אלף שקלים. מחירי החבילות בקלאב מד מרקש כוללים טיסות ישירות הלוך ושוב, העברות ולינה על בסיס הכל כלול פרימיום. המחיר אינו כולל הנפקת ויזה הנדרשת בכניסה למרוקו בעלות של 90 שקל.

מה במועדון? 300 חדרים המעוצבים בסגנון מרוקני מסורתי מקובצים סביב בריכת נוי עם מזרקות וערוגות פרחים. במתחם הסוויטות, המדורג 5 קילשונים, ישנן 60 סוויטות הבנויות אף הן בסגנון מרוקני ולכל סוויטה מרפסת או גינה פרטית.

עוד במועדון, מגוון פעילויות ספורט כמו שיעורי טניס, האקדמיה לאופני הרים, מגרש גולף, חץ וקשת, טרפז מעופף ועוד. בנוסף, קיימות 3 בריכות שחייה: בריכה ראשית, בריכת זן למבוגרים בלבד ובריכה לילדים. יש גם ספא של המותג הצרפתי CINQ MONDES, המציע מגוון טיפולים, חמאם טורקי וסאונה. במקום יש גם מועדון לילדים בגילאי 2-18 המציע פעילויות ספורט, משחקים, הופעות, יצירה ועוד לקבוצות הגיל השונות. זאת ועוד, במועדון שתי מסעדות לבחירה: La Palmeraie - מסעדת בופה עם מאכלים בינלאומיים ומסעדת El Kabir - שפתוחה לארוחות צהריים וערב עם מאכלים מסורתיים כמו טאג'ין וקוסקוס.

קלאב מד מרקשקלאב מד מרקש
חדרים בעיצוב מסורתי. קלאב מד מרקש. צילום: יח"צ קלאב מד

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםקלאב מדמרוקופספורט מרוקו

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: