אא

קפיצה לקרואטיה ביום שאחרי

אם אתם מחפשים יעד אטרקטיבי אחרי שיפתחו השמים, קחו בחשבון את קרואטיה - יעד מושלם לטיולים באוויר הפתוח. מה לראות ולעשות במדינה היפה חוץ מזאגרב הבירה? יועצת התיירות ופיתוח עסקי אירנה רפפורט ממליצה

צילום באדיבות Croatia Tourist Board צילום באדיבות Croatia Tourist Board
קרואטיה פתחה מחדש את גבולותיה עם סלובניה, אוסטריה, צ'כיה, הונגריה, לטביה, ליטא, פולין, גרמניה וסלובקיה. אזרחים ממדינות אלה מורשים להיכנס לקרואטיה באותם תנאים כמו לפני פרוץ הקורונה, רק עם בקרה אפידמיולוגית ועם החובה לעמוד בהמלצות כלליות של המכון לבריאות הציבור בקרואטיה. ועד שזו תיפתח גם לישראלים, נספר לכם מה יש למדינה היפה הזו להציע. קרואטיה מונה 1244 איים, 400 חופים, 16 אגמים ו-10 אתרי מורשת עולמית. כמעט 50% משטחה מכוסים יערות ומתקיימים בה 55 פסטיבלי מוזיקה בה כל שנה. רמת האירוח במלונות גבוהה וכך גם האסתטיקה והניקיון בכל מקום. בקרואטיה מגוון רחב של מלונות ודירות פרטיות - מפנסיונם משפחתיים ועד רשתות נופש יוקרתיות. זה יעד מדהים לכל סוגי התיירות בכל ימות השנה. למידה לעומק על כל אזור פותחת אופקים ורעיונות חדשים ליועצי נסיעות, ואלה ששמרו על קשר עם לקוחותיהם בכל החודשים האחרונים, למרות המצב, יוכלו לשוב ולהציע מסלולים בהתאמה אישית או טיסות זולות לזאגרב ברגע שקרואטיה תיפתח לישראלים.
מלון בראון ביץ'מלון בראון ביץ'
מלון בראון ביץ' ל רשת מלונות בראון הישראלית בקרואטיה. צילום: אסף פינצ'וק זאגרב, בירת קרואטיה מוכרת לציבור הישראלי עם הארכיטקטורה והמוזיאונים הייחודיים שלה, מלונות מהמאה ה-19 ואוכל טעים. בשנים האחרונות הוכרה כיעד הטוב ביותר בשוק חג המולד באירופה. תיירים מקומיים וזרים מזהים יותר ויותר את ההצעה האיכותית של יעדים קרואטיים בחורף.
זאגרבזאגרב
המדרחוב בזאגרב. צילום: shutterstock האזורים סביב זאגרב Zagorje ו-Medimurje  מציעים שילוב של תיירות כפרית ואיכות חיים עם פעילות ספורטיבית כמו מסלולי הליכה בגבעות, רכיבה על אופניים ושחייה בבריכות מים תרמיים של San-Martin ו-Krapinske Toplice. www.visitmedimurje.com Slunj-Rastoke אחד האזורים היפים במרכז קרואטיה. 4 נהרות, יערות ומפלים. מקום מושלם לקיאקים, דיג וסתם להסתובב. מקום בילוי מושלם למשפחה באוויר צח, במיוחד בעונת הסתיו - קרואטיה היא מפלט מצוין לחום הישראלי שעדיין מלווה אותנו במהלך חגי תשרי. slunj-rastoke.hr/en/homepage-en מרכז קרואטיה מרכז המדינה מפורסם בטירותיו שהן חלק בלתי נפרד מהנוף של אזורים רבים ברחבי המדינה. Trakoscan Caslte, Veliki Tabor, מבצר Varazdin Stari Grad ואחרים מושכים את כל מי שאוהב היסטוריה בת מאות שנים. Gorski Kotar בדרך לחוף תוכלו ליהנות מאזור זה. יערות, נהרות לקיאקים, מסלולי טיול ורכיבה על אופניים, מלונות משפחתיים קטנים או דירות מטופחים בצורה מושלמת. סיור חיות בר בפארק הלאומי וולביט הצפוני הוא שילוב של מספר שבילים. מאופציה ליום אחד ל-9 ימי טיול עם לינה בנקודות המיוחדות, מוכנים לתיירים מראש. Istria מפורסמת בעיירותיה העתיקות - Porec, Pula, Rovinj עם אווירה של הרפובליקה של ונציה של המאה ה-14. הטוסקנה של קרואטיה. ניתן להציע למטיילים פעילויות ייחודיות, כגון ציד truffles וחוות צדפות. Kvarner האזור פופולרי מאוד בקרב מטיילים. העיירה המרכזית היא OPATJA עם היסטוריה עשירה ונוכחות תרבותית עצומה. אלגנטיות ונוף הים האדריאטי המדהים - הופך אותו ליעד מבוקש באירופה במשך כשנתיים. מרכז Thallassotherapy הוא אחד ממרכזי השיקום הבולטים באירופה. האי לוסינז', ממש ממול לאופג'ה, הוא פנינה אמיתית של קרואטיה. השילוב של אוויר ים ויער אורנים הופך אותו לייחודי לטיהור ריאות, במיוחד עכשיו, לאחר פנדמיה. www.losinj-hotels.com דלמטיה ממשיכים הלאה לאורך חוף הים האדריאטי, לדרום, אנו נכנסים לאזור דלמטיה. מ-ZADAR לדוברובניק דרך SIBENIK, SPLIT, Omis והאיים המדהימים Murter, Obonjan, Hvar, Brac ואחרים. מקומות שהישראלים עדיין לא גילו. המפרצים והמערות הם גן עדן לאוהבי יאכטות, שחייה וצלילה. אלמוגים מושכים אליהם צוללנים מכל העולם. גם הפלגות המיני פופולריות מאוד.
קרואטיהקרואטיה
דלמטיה, קרואטיה. צילום: 123rf אזור דוברובניק העיר דוברובניק פופולרית מאוד בקרב תיירים. אבל יש מקומות סביבה פחות מוכרים שכדאי להכיר כמו חצי האי Peljesac עם העיירות והכפרים הקטנים שבו. אחד המקומות שיכולים למשוך גולשים ישראלים הוא Orebic - עיירה קטנה ונחמדה בחצי האי Peljesac - פלג'אץ', לא הרחק מדוברובניק. חצי האי פלג'אץ' מפורסם בכל העולם בזכות היין שלו. תנאי האקלים הייחודיים יחד עם האדמה הופכים את המקום למנצח בתחרויות עולמיות. השהייה בעיירות ובכפרים קטנים של Peljesac, האי Korcula וכל אזור הדרום הזה זו חוויה מדהימה. סוכני נסיעות ופרטיים המעוניינים לקבל מידע נוסף ועזרה בתכנון מסלולי טיול בקרואטיה מוזמנים להצטרף לסדנאות SOLO CROATIA של אירנה רפפורט

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםמדריך יעדיםקרואטיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: