אא

קתאי מרחיבה קיבולת בטיסות מישראל עם מטוס מהחדישים בעולם

חברת התעופה חונכת בקו לת"א את המטוס האיירבוס A350-1000. מנהל סניף קתאי פסיפיק בישראל: "חנוכת המטוס החדיש גם בקו לתל אביב מבטא את מחויבות החברה לקהל הישראלי והרצון להציע מוצרים חדשנים ומתקדמים"

צילום: יח"צ קתאי פסיפיק| צילום: יח"צ קתאי פסיפיק|

חברת התעופה קתאי פסיפיק, חונכת בקו לתל אביב את המטוס החדיש איירבוס A350-1000 אשר יצטרף החל מהיום (ד') לאוקטובר לקו תל אביב – הונג קונג.

קתאי פסיפיק רכשה 20 מטוסי איירבוס A350-1000, שמונה מהם יועברו כבר השנה והשאר צפויים להיכנס לפעילות עד 2021. בנוסף לקו תל אביב-הונג קונג, מטוסים חדישים אלו ישרתו גם את וושינגטון, מדריד, אמסטרדם, מנצ'סטר וציריך החל מספטמבר וחודשי החורף. החברה אוחזת בצי של 146 מטוסים ועוד 85 מטוסים בהזמנה. מדובר בתצורה הגדולה ביותר ממשפחת A350 של קתאי פסיפיק, אשר תכלול 334 נוסעים במחלקות השונות: תיירים, פרימיום אקונומי ועסקים. מדובר על הוספה של 54 מושבים לעומת ה A350-900 המשמש גם בקו לתל אביב.

לדברי החברה, בתכנון המטוס הושם דגש על חווית הנוסעים הכוללת בין השאר, מושבים חדשים במחלקת התיירים, טלוויזיה אישית באיכות גבוהה, מערכת בידור חדשנית, WiFi המאפשר לנוסעים להישאר מחוברים לאורך הטיסה, תאורת LED ולחץ אוויר גבוה בתא הנוסעים המספק יותר חמצן ומפחית את תופעת הג'ט לג. בנוסף, בתכנון המטוס הושם דגש על  הפחתה משמעותית של השפעה מרעש חיצוני. ג'ונתן ביילי, מנהל סניף קתאי פסיפיק בישראל: "חנוכת המטוס החדיש גם בקו לתל אביב מבטא את מחויבות החברה לקהל הישראלי והרצון להציע מוצרים חדשנים ומתקדמים, המציבים את ישראל על המפה הגלובלית של החדשנות וקדמה טכנולוגית בעולם התעופה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםקתאי פסיפיק

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: