אא

"הקורונה הגדילה את הביקושים לקרוזים בוטיק"

הקורונה המתמשכת שגרמה לעצירה מוחלטת בלב ים, בחברת "סלבריטי קרוזס" מקווים ש-2022 תהיה שנת מפנה, עם השקה צפויה של הספינה החדשה סלבריטי ביונד בהשקעה של כמיליארד דולר. "אנחנו חזרה בעניינים", אומר בראיון לפספורטניוז מייקל אינגליש, מנהל פיתוח עסקי של החברה

סלבריטי קרוזס. צילום: יח"צ סלבריטי קרוזס. צילום: יח"צ
סלבריטי קרוזס הוא מותג שייט שטרם ביסס מוכרות בשוק הישראלי כמו קרניבל, נורוויג'ן, MSC והחברה האם, רויאל קריביאן. עד הקורונה, החברה נחשבה כמוצר לאוכלוסייה שהביטקוין מצוי בכיסה. מגפת המגפה שפרצה טרפה לה (כמו לאחרים) את הקלפים והכניסה אותה להקפאה. באחרונה, עם כניסת החיסונים והירידה העולמית בממדי המגפה, סלבריטי הרימה עוגן וחזרה לים בתפוסות נמוכות. החל מהחודש, לראשונה מזה שנתיים, החזירה לפעילות את כל צי הספינות שלה - 14 אניות בסך הכל. לרגל כך וכחלק מהפעילות להרחבת המודעות למותג בשווקים חדשים, הגיע לביקור בישראל מנהל הפיתוח העסקי של חברה, מייקל אינגליש. אחרי השבתת הפעילות במשבר הקורונה כיצד פועלת בימים אלה "סלבריטי קרוזס"? אינגליש : "קודם כל, אני רוצה לבשר שסלבריטי קרוזס חוזרת לעניינים ומתחילה לפעול באופן מלא. החל בחודש אפריל אנחנו מפעילים 6 אניות באירופה ועד סוף השנה נפעיל את כל הצי שלנו באמריקה, באוסטרליה ובקריביים. אנחנו חזרה בעניינים ולכן אני כאן". מה אתה יכול לספר על האנייה החדשה שהחברה מתכוונת להשיק בשווי מוערך של למעלה ממיליארד דולר? "ב-27 באפריל אנחנו משיקים את האנייה החדשה שלנו, סלבריטי Beyond, שתפליג מנמל סאות'המפטון באנגליה. האנייה עלתה 1.2 מיליארד דולר, ומה שמייחד אותה שהיא אניית הקרוזים הראשונה אותה תוביל רב חובלת, קפטן קיי מקיו. נוסף על כך, כשליש מצוות האנייה הן נשים. אורכה כ-327 מטרים ותוכל לארח 3,937 אורחים ו- 1,416 אנשי צוות. באנו הנה לישראל, בין השאר, כדי להזמין את החברים הקרובים שלנו לבקר ולהתרשם מהאנייה בימים שלפני הפלגת הבכורה". מייקל אינגליש, מנהל הפיתוח העסקי של סלבריטי קרוזס. צילום: יח"צ מה מביא אתכם דווקא עכשיו לישראל? "הגענו לישראל כדי להיפגש עם הנציגה הרשמית שלנו, חברת סנורמה. אנחנו עובדים עם סוכני הנסיעות. זו המדיניות שלנו ואנחנו מקדישים להם את המיטב, נפגשים איתם ותומכים בהם. בחודשיים הקרובים נשקיע יותר מ-200 אלף דולר בשוק, בקשר עם השותפים שלנו, להבין את הצרכים שלהם, ללמד אותם על החברה שלנו, להבהיר להם מה היתרונות שלנו ומה ההבדל בין 'סלבריטי קרוזס' למותגי השייט האחרים. אנחנו מעניקים ללקוחות שלנו חוויה כוללת ומקיפה בכל התחומים. מגוון פעילויות על האנייה, בילוי ובידור, מזון, מגוון יעדים ייחודיים ועוד. בכל התחומים יש הבדל גדול בין החוויה שאנחנו מעניקים לנוסעים שלנו לעומת החברות האחרות". אם כן, מה מייחד את "סלבריטי קרוזס"? "אני רוצה להדגיש את ההבדלים בינינו לבין חברות הקרוזים האחרות. אני יכול למנות 5 הבדלים עיקריים. הראשון, יעדים. היעדים שלנו מגוונים וייחודיים. בקיץ הקרוב יפעלו באירופה 6 אניות שלנו והן תצאנה מנמלים שונים: ברצלונה, רומא, אתונה, אמסטרדם וסאות'המפטון. אנו מציעים מבחר ומגוון גדול של שיוטים. השני, העיצוב. האניות שלנו מעוצבות ע"י מיטב המעצבים העולמיים וכל האורחים שלנו חווים את העיצוב הייחודי בכל המתחמים באניות, החל מהחדרים והסוויטות והמשך באזורים השונים: הבריכה, הטרקלינים, המסעדות. השלישי, החוויה הקולינרית. בכל האניות שלנו מבחר גדול ועצום של חדרי אוכל, טרקליני אירוח ומסעדות. אנחנו דוגלים בתפיסה של סעידה ייחודית וכל אורח יכול לבחור לעצמו מהמגוון הגדול, מה והיכן מתאים לו לאכול. הרביעי, נושא הבריאות והטיפוח, ה-Welness וה-WellBeing. נושאים חשובים מאוד במיוחד בשנתיים האחרונות ולרשות האורחים שלנו מגוון אפשרויות, מתקנים ותוכניות. החמישי, הכול כלול. באניות שלנו אין צורך לשלם על תוספות. המזון, המשקאות, הבילויים – כל מבחר השירותים וההנאות עומדים לרשות האורחים וכלולים במחיר השייט. בקיצור, אנחנו מעניקים לאורחים שלנו חוויית יוקרה ייחודית". המהלך של סלבריטי קרוזס מגיע לשוק ההפלגות בתקופת ביניים. מחד, חברות הקרוזים הגדולות מעוניינות למשוך אליהן בחזרה את הנופשים ויוצאות במבצעי ענק ובהשקות נוצצות, כך לדוגמא רויאל קריביאן תשיק במהלך חודש מאי את הספינה הגדולה בעולם ה wonder of the seas. אולם, אולי דווקא הקורונה, יצרה אווירה בה אנשים מחפשים יותר חוויות חדשות וייחודיות. האם המהלך של סלבריטי יצלח? "נדבר בחודשים הקרובים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםמבזקיםרויאל קאריבין

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: