רגע לפני מכירה: ישראייר הטמיעה מערכת ניהול אחזקה שתחסוך מאות אלפי דולרים בשנה

אופרן גם ב...
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
רגע לפני שישראייר מחליפה ידיים, החברה הטמיעה מערכת לניהול, תכנון וביצוע תהליכי הנדסה באופן דיגיטלי. לצד השיפור ביעילות התפעול והתרומה לבטיחות הטיסה במטוסי החברה, מהלך זה יחסוך לה הרבה מאוד כסף. כמה?
מכירת ישראייר
מטוס ישראייר בשדה התעופה בדובאי. צילום: יח"צ ישראייר

חברת ישראייר החלה להפעיל ביום חמישי האחרון מערכת ניהול אחזקה מתקדמת המכונה Amos, זאת לאחר שקיבלה את אישור רשות התעופה האזרחית (רת”א). בכך למעשה, רגע לפני מכירתה החברה מטמיעה מערכת שתחסוך לה לא מעט כסף.

החיסכון המדובר יהיה פועל יוצא להטמעת תהליכים שבוצעו עד כה במיקור חוץ בתוך מחלקת ההנדסה של החברה. מהלך זה יוביל לחסכון שנתי של מאות אלפי דולרים. בישראייר מעריכים את היקף החיסכון השנתי בכ-700 אלף דולר.

המערכת מאפשרת לנהל, לתכנן ולבצע תהליכי הנדסה באופן דיגיטלי בצורה מהירה ואיכותית שתשפר את יעילות התפעול לצד הורדה משמעותית בעלויות התחזוקה. בישראייר מציינים ש”הכי חשוב המערכת הזו תתרום תרומה עצומה לבטיחות הטיסה במטוסי החברה”.

בטקס שנערך אתמול (ראשון) בנתב”ג אמר סמנכ”ל האחזקה של ישראייר, שמוליק סביש: “בחרנו לעבור לעולם מתקדם של אחזקה. ישראייר עשתה צעד גדול בהתפתחות של מכון הבדק. הצעד הוא ראשון בסדרת פעולות שיביאו את החברה למצב שכלל פעולות האחזקה יבוצעו באופן דיגיטלי. ישראייר מתכוונת להיות החברה החלוצה בנושא זה בשוק הישראלי ותפעל לפיתוח נוסף יחד עם אנשי רשות התעופה האזרחית”.

עוד אמר סביש, “הטמעת המערכת הינה מורכבת ודורשת השקעה רבה. בחרנו לקלוט את המערכת דווקא בעת משבר הקורונה, הואיל  וידענו שיש לנו אנשים מעולים שידעו להוביל את המהלך בפרק זמן קצר ובאופן מיטבי”.

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

3 מחשבות על “רגע לפני מכירה: ישראייר הטמיעה מערכת ניהול אחזקה שתחסוך מאות אלפי דולרים בשנה”

  1. לחמניה

    אל תדאג רוני רון זה סופו של כל בלון.
    חברה מדממת שמפסידה מיליונים כל חודש נמכרת בסכום הזויי.
    מי אמר בועה?

  2. סמנכ”ל ישראייר מתרברב שהם החלוצים בישראל להפעלת מערכת כזו !!!
    הוא טועה ומטעה, אלעל כבר משתמשת במערכת זו כבר 4 שנים, אך מסתבר שבכדי להעלות את מחיר החברה לסמנכ”ל מותר לחרטט.
    בכל מקרה השימוש במערכת סו באלעל התברר ככישלון.

  3. מאד תמוה בעיניי החשיפה שישראייר מקבלת על כל צעד שלה מאז פרוץ הקורונה. גם הפרסום סביב תהליך המכירה הכל כך לא פרופרציונאלי, מאד מוזר. פחות מעניין את ציבור הסוכנים מי יהיה הבעל הבית חדש. יותר מעניין אם ישראייר ינהגו ביושרה עסקית מול סוכני הנסיעות, או ימשיכו במוניפולציות שלהם, כפי שעשו לפני הקורונה, ועד היום. בנתיים נראה שמה שהיה זה מה שיהיה. אין מענה טלפוני, אין תשובות סדירות באימייל, הרבה בלבלה ויחסי ציבור זולים ולא אמיתיים. פופליזים לשמו. התוצאה היא חברה מפסידה, אז על מי עובדים כאן? ישראייר צריכה לצאת בהצהרה ברורה על דרך ההתנהלות העתידית שלה בכלל, ומול סוכני הנסיעות בפרט. אני מציעה שגם שאר הספקים יעשו זאת. עמלות הוגנות, יחס הגון, שרות זמין, תנאים הוגנים, ולא סתם הצהרות. שותפות אין ולא היתה כאן עד היום. במקרה הטוב, ניצול טיפשותו ותמימותו של סוכן הנסיעות. עושים רק לביתם והיתר שילכו… וגם בגלל זה הם מפסידים, לידיעת המשקיעים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

  • flying sport 2020

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה