אא

רגע לפני מכירה: ישראייר הטמיעה מערכת ניהול אחזקה שתחסוך מאות אלפי דולרים בשנה

רגע לפני שישראייר מחליפה ידיים, החברה הטמיעה מערכת לניהול, תכנון וביצוע תהליכי הנדסה באופן דיגיטלי. לצד השיפור ביעילות התפעול והתרומה לבטיחות הטיסה במטוסי החברה, מהלך זה יחסוך לה הרבה מאוד כסף. כמה?

מטוס ישראייר בשדה התעופה בדובאי. צילום: יח"צ ישראייר מטוס ישראייר בשדה התעופה בדובאי. צילום: יח"צ ישראייר

חברת ישראייר החלה להפעיל ביום חמישי האחרון מערכת ניהול אחזקה מתקדמת המכונה Amos, זאת לאחר שקיבלה את אישור רשות התעופה האזרחית (רת"א). בכך למעשה, רגע לפני מכירתה החברה מטמיעה מערכת שתחסוך לה לא מעט כסף.

החיסכון המדובר יהיה פועל יוצא להטמעת תהליכים שבוצעו עד כה במיקור חוץ בתוך מחלקת ההנדסה של החברה. מהלך זה יוביל לחסכון שנתי של מאות אלפי דולרים. בישראייר מעריכים את היקף החיסכון השנתי בכ-700 אלף דולר.

המערכת מאפשרת לנהל, לתכנן ולבצע תהליכי הנדסה באופן דיגיטלי בצורה מהירה ואיכותית שתשפר את יעילות התפעול לצד הורדה משמעותית בעלויות התחזוקה. בישראייר מציינים ש"הכי חשוב המערכת הזו תתרום תרומה עצומה לבטיחות הטיסה במטוסי החברה".

בטקס שנערך אתמול (ראשון) בנתב"ג אמר סמנכ"ל האחזקה של ישראייר, שמוליק סביש: "בחרנו לעבור לעולם מתקדם של אחזקה. ישראייר עשתה צעד גדול בהתפתחות של מכון הבדק. הצעד הוא ראשון בסדרת פעולות שיביאו את החברה למצב שכלל פעולות האחזקה יבוצעו באופן דיגיטלי. ישראייר מתכוונת להיות החברה החלוצה בנושא זה בשוק הישראלי ותפעל לפיתוח נוסף יחד עם אנשי רשות התעופה האזרחית".

עוד אמר סביש, "הטמעת המערכת הינה מורכבת ודורשת השקעה רבה. בחרנו לקלוט את המערכת דווקא בעת משבר הקורונה, הואיל  וידענו שיש לנו אנשים מעולים שידעו להוביל את המהלך בפרק זמן קצר ובאופן מיטבי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםישראייר

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: