אא

רה"מ לקברניט ישראייר: "קירבתם את השלום. זה פשוט בלתי נתפס – השלום בהתגלמותו"

נתניהו שוחח היום, יחד עם שרת התחבורה, עם מנכ"ל ישראייר וקברניט הטיסה המסחרית הראשונה מישראל לדובאי חגי כנען, עם הנחיתה בדובאי. נתניהו: "אני מוחא כפיים עם הנחיתה שלכם בדובאי בזכות הסכם השלום הנהדר שלנו, וכן ירבו"

רה"מ בנימין נתניהו בנתב"ג. צילום: סיון פרג' רה"מ בנימין נתניהו בנתב"ג. צילום: סיון פרג'
ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח היום, יחד עם שרת התחבורה מירי רגב, עם מנכ"ל "ישראייר" אורי סירקיס וקברניט הטיסה המסחרית הראשונה מישראל לדובאי חגי כנען, עם הנחיתה בדובאי.
רה"מ בירך את הקברניט ואמר: "זהו יום של היסטוריה. קירבתם את השלום. זה פשוט בלתי נתפס – השלום בהתגלמותו. אנו רואים את פירות השלום גם היום. כשאנחנו נוחתים בארץ אנחנו מוחאים כפיים. אני מוחא כפיים עם הנחיתה שלכם בדובאי בזכות הסכם השלום הנהדר שלנו, וכן ירבו. הרבה ברכות - ותמשיכו עד בלי די."
השרה רגב: "גם אני רוצה להודות לך רה"מ על התמיכה ועל המאמצים הגדולים שנעשו גם אתמול עד הרגעים האחרונים, כדי לאפשר את המעבר הזה מעל סעודיה ואת האפשרות שתהיה הדדיות בטיסות לאמירויות ולבחריין מול החברות האמירתיות והבחרייניות."
אורי סירקיס מנכ"ל ישראייר הודה לרה"מ ואמר: "אנו מודים ושמחים על הזכות ועל כל הפעולות שנעשו כדי לקדם את השלום הזה. אדוני רה"מ, אני גם מבקש למחוא כפיים. אנחנו מאוד נרגשים נוכח האירוע הזה, יש לנו 90 טיסות רק במהלך חודש דצמבר לדובאי. זה Game Changer לא רק ברמת השלום ולא רק ברמת האזור - אלא ברמת התעופה הישראלית. ואני מבקש בשם לקוחות 'ישראייר' ובשם כל עובדי 'ישראייר' להודות לך על כך."
צפו בתמונות: ישראייר נחתה בדובאי מטוס ישראייר בשדה התעופה בדובאי. צילום: יח"צ ישראייר

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: