אא

רוח ספורטיבית: ישראייר הפכה למטיסה הרשמית של הספורט הישראלי

כתום עולה: חברת התעופה עם הלוגו הכתמתם מנכסת לעצמה נכס נוסף בעיצומו של משבר הקורונה: המטיסה הרשמית של הספורט הישראלי. בחודש האחרון הטיסה מס' קבוצות למשחקים באירופה. איזה קבוצות תטיס היום ובהמשך?

שחקני מכבי תל אביב. צילום: מכבי תל אביב, האפליקציה הרשמית שחקני מכבי תל אביב. צילום: מכבי תל אביב, האפליקציה הרשמית

אחרי טיסות החילוץ, המטען והיחידה הפועלת בקו לאילת, חברת התעופה ישראייר מנכסת לעצמה נכס נוסף בעיצומו של משבר הקורונה: המטיסה הרשמית של הספורט הישראלי.

בחודש האחרון הטיסה ישראייר את בית"ר ירושלים ואת הפועל באר שבע למשחקים באלבניה, את מכבי ת"א בכדורגל לליטא, את נבחרת ישראל בכדורגל לסקוטלנד ומשם את הנבחרת הצעירה למשחק באיי פארו והביאה קבוצה מגאורגיה למשחק בישראל.

היום (שלישי) צפויה ישראייר להטיס את מכבי חיפה למשחק ברוסטוב שברוסיה ואת הפועל תל אביב בכדורסל למשחקים במסגרת האירופית בקפריסין. בהמשך תטיס את מכבי ת"א למשחק באוסטריה, את נבחרת ישראל בכדורגל למשחק נוסף והמכריע בסקוטלנד ואת הפועל ירושלים למשחקים מכריעים במסגרת האירופית באתונה, בירת יוון. כמו כן, ישראייר, שהפכה למטיסה של מכבי ת"א בכדורסל בעונת המשחקים 2020/21, תטיס העונה את הקבוצה לכל 17 משחקיה במסגרת היורוליג, 3 מהם צפויים להתקיים בחודש אוקטובר.

יצוין, כי בגלל נגיף הקורונה כל טיסה שכזו הופכת לטיסה פרטית של הקבוצה/נבחרת נוכח דרישות מחמירות של אופ"א, היורוליג או תקנות של המדינות השונות.
הלוגו של ישראייר על כף ידו של טייס ישראיירהלוגו של ישראייר על כף ידו של טייס ישראייר
הלוגו של ישראייר על כף ידו של טייס ישראייר. צילום: ספיר פרץ זילברמן    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםישראייר

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: