אא

רומא או אמסטרדם? איזו עיר בירה עדיפה?

הרבה מטיילים שוקלים לטוס לחו"ל לערים המרכזיות, הפופולאריות בניהן הם ערי הבירה של הולנד ואיטליה, רומא ואמסטרדם. אז אם לא ביקרתם בשתיהם, המאמר הזה עבורכם!

רומא. צילום: Pixabay רומא. צילום: Pixabay
רומא היא בירת איטליה, עם אוכלוסייה של 2.8 מיליון איש. הוא ידוע בהיסטוריה, בתרבות, באוכל ובאומנות שלו. כמה מהאטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר כוללות את קריית הוותיקן, הקולוסיאום והפנתיאון. אמסטרדם היא בירת הולנד עם אוכלוסייה של 753,000 איש. אמסטרדם נחשבת לאחת הערים האירופיות הטובות ביותר למטיילים בשל סצנת האמנויות, התעלות והאווירה הנינוחה. רומא היא עיר תוססת, היסטורית עם שפע של אטרקציות ואטרקציות לתיירים. רומא היא לא רק מקום הולדתה של האימפריה הרומית אלא גם מרכז חשוב לתרבות ולכלכלה של איטליה. ישנם מקומות מפורסמים רבים ברומא לביקור; קולוסיאום, הוותיקן, הפנתיאון, מזרקת טרווי או המדרגות הספרדיות. אבל יש גם כמה אבני חן נסתרות כמו הקטקומבות ודרך האפיאן. אמסטרדם היא יעד נהדר עבור כל מטייל המעוניין לחוות איך זה יהיה לחיות במדינה אחרת בעודו נשאר באירופה. ישנם מבנים ישנים רבים שהפכו לחנויות ומסעדות שנותנות למבקרים הצצה לתרבות ההולנדית המסורתית מבלי שהם יצטרכו לצאת לסיור יקר בהולנד. הכתבה עוסקת בהכרעה בין רומא לאמסטרדם, ובקצרה: הדבר הטוב ביותר ברומא הוא ההיסטוריה שלה בעוד באמסטרדם יש סצנת אמנות משגשגת. לרומא ואמסטרדם יש סגנון וטעם שונה משלהם. אוכל איטלקי מול הולנדי! לחופשה רומנטית וקולינרית, לכו לאיטליה; לטיול כוכב וטבע, נסו את הולנד!

רומא

אם אתם מחפשים מקום שיש בו הכל, רומא היא היעד. מנקודות ציון היסטוריות ועד לתענוגות קולינריים, תוכלו למצוא את כולם בעיר זו. עם זאת, רומא היא עיר לא קלה לחקור בעצמך וחשוב להגיע מוכנים. הנה כמה טיפים איך הכי טוב לראות את רומא כמו מקומי אמיתי! אנו מקווים שהטיפים הללו יהפכו את הטיול שלך לרומא אפילו יותר מרגש ובלתי נשכח! רומא היא עיר של יופי עתיק יומין. אם אתם ברומא, עליכם לבקר בקולוסיאום, בפורום הרומי, בפנתיאון ובוותיקן. הקולוסיאום הוא המקום בו גלדיאטורים נלחמו עד מותם לעיני הצופים. הוא עדיין מספק לנו מבט מדהים על איך נראו החיים ברומא העתיקה. הפורום הרומי הוא כיכר ציבורית עתיקה ששימשה לאירועים כמו דיונים ובחירות. הוא גם אירח מסחר ומסחר. אתה יכול למצוא הרבה פסלים ושווקים שם גם היום. הפנתיאון הוא אחד המונומנטים השמורים ביותר בעולם מהעת העתיקה; זהו מקדש פגאני לשעבר שהוסב לכנסייה המוקדשת ל"כל האלים" על ידי הקיסר אדריאנוס בשנת 126 לספירה. אז מה לעשות ברומא? אני אוהב לבקר ברומא ואני חושב שזו עיר שחובה לראות. זה לא רק מלא בהיסטוריה ותרבות, אלא גם אוכל טעים ואנשים נפלאים. יש הרבה דברים שכדאי לראות כשאתם מבקרים ברומא בפעם הראשונה, אז הנה כמה טיפים מה לעשות ברומא. 1) אי אפשר לפספס את הקולוסיאום ברגע שנכנסים לרומא ברכבת או באוטובוס. אתה יכול לקחת סיור מודרך באמפיתיאטרון הרומי העתיק הזה או לחקור אותו בעצמך עם מפה מסופקת בכניסה תמורת כ-10 אירו כל אחד. 2) להסתובב בפורום הרומי – הוא כונה "החורבה המרשימה ביותר במערב אירופה". זה חשוב כי פעם זה היה אחד המרחבים הציבוריים המרכזיים ביותר ברומא העתיקה ועכשיו 3) לראות את הותיקן זה חובה - גם אם לא נכנסים יש צורך ללכת ולראות את הבזיליקה המרשימה. כמו כן 10 דקות הליכה מהותיקן יש את טירת סיינט אנג’לו שהיא גם חובה ואם נכנסים מרוויחים תצפית מדהימה על הותיקן. 4) את  רומא רואים מפיאצה לפיאצה ולכן תרשמו על המפה את כל הפיאצות המרכזיות ותלכו אליהן - מזרקת טרווי, פיאצה נבונה, פיאצה ונציה, המדרגות הספרדיות ועוד..

אמסטרדם

אמסטרדם היא בירת הולנד ואחד מיעדי התיירות הפופולריים באירופה. זוהי עיר יפה מאוד עם תעלות, גשרים, וארכיטקטורה מרשימה. באמסטרדם יש הרבה מוזיאונים, חנויות, בתי קפה, מסעדות ופארקים שיעניקו לכם חוויה בלתי נשכחת. אטרקציות הפופולריות ביותר באמסטרדם הן: - בית אנה פרנק - מוזיאון בית רמברנדט - מוזיאון ואן גוך - רייקסמוזיאום - פרופלוקאאל ארנדסנסט - מוזיאון מוקו (לילדים) החלק הזה עוסק כולו באמסטרדם, בירת הולנד. הוא מציע הרבה דברים לעשות הן לתיירים והן למקומיים. לעיר היסטוריה ארוכה והיא ביתם של מוזיאונים וגלריות רבות. אתה יכול גם לראות תעלות בכל מקום בעיר, מה שהופך אותה למקום מרגש לבקר בו. ממוזיאונים לפארקים, משווקים למסעדות, תמצאו הכל כאן באמסטרדם! אמסטרדם היא אחת הערים היפות באירופה. יש לה חיי לילה תוססים, היסטוריה נהדרת וזו עיר מגוונת מאוד. במאמר זה, אנו נותנים לך כמה טיפים על מה לעשות בעת ביקור באמסטרדם. 1) בקרו במוזיאון אנה פרנק מוזיאון זה ממוקם בשכונה היהודית הישנה. זו לא רק חוויה מרגשת אלא גם הצצה אל ההיסטוריה ההולנדית וכיצד הם התמודדו עם מלחמת העולם השנייה. 2) להסתובב ביורדאן אם תלכו דרומה מ-Museumplein, תוכלו לראות את רובע Jordaan שבו יש הרבה גלריות אומנות וחנויות. אתה יכול גם ללכת ל- Frederiksplein או Kalverstraat לקניות אם אתה מעדיף משהו מודרני יותר. 3) צפו באנשים רוכבים על אופניים מעל תעלות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רומאאמסטרדםתוכן פרסומי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: