אא

רוצים להיות בטיסה הראשונה לדובאי? תשלמו, והרבה

בחודש הבא זה קורה. אל על, ארקיע וישראייר צפויות להוציא לראשונה בהיסטוריה של התעופה הישראלית טיסות ישירות מת"א לדובאי. ההתרגשות רבה וכך גם הביקושים ובהתאמה גם המחירים. כמה יעלה לכם לטוס בטיסות הבכורה החגיגיות וכמה מאוחר יותר?

דובאי. צילום: 123rf דובאי. צילום: 123rf
רגע לפני שהרכבת האווירית תמריא מישראל לאמירות הנוצצת והמסקרנת במפרץ הפרסי, בדקנו כמה יעלה לכם לטוס בטיסות הבכורה החגיגיות של 3 חברות התעופה הישראליות: אל על, ארקיע וישראייר. אלה הם המחירים שמצאנו באתרי האינטרנט של חברות התעופה הישראליות נכון לכתיבת שורות אלה. ישראייר טיסת הבכורה של ישראייר לדובאי צפויה להמריא ב-2 בדצמבר. נכון לכתיבת שורות אלה, כל הכרטיסים לטיסת הבכורה אזלו. מאידך, ניתן לטוס במטוס ישראייר יום קודם לכן, ב-1 בדצמבר (בפורמט של מטוס חכור מישראייר) ולחזור ב-4 בדצמבר במחיר של 510 דולר הלוך ושוב. מבדיקה אקראית באתר ישראייר, ניתן למצוא כרטיסי טיסה עם ישראייר לדובאי במחירים של למשל 220 דולר לאדם ליציאות בין התאריכים 20-25 בדצמבר כולל כבודת יד אחת עד 8 ק"ג.
ישראיירישראייר
מטוס השלום של ישראייר. צילום: סיון פרג'
ארקיע

אתמול (שלישי) הודיעה חברת ארקיע על הקדמת הטיסה הראשונה שלה לדובאי ל-3 בדצמבר. כמו כן, הודיעה על הגדלת תדירויות הטיסה שלה אל היעד ל-2 טיסות סדירות יומיות: טיסת בוקר וטיסת אחה”צ ובסך הכל צפויה להוציא 17 טיסות שבועיות. כמו כן, תוציא טיסות שכר נוספות לקבוצות. ארקיע תפעיל בקו לדובאי את מטוסי האיירבס 321NEO ומטוסי האמבראר 195 שלה.

באתר האינטרנט של ארקיע ניתן למצוא, נכון לזמן הבדיקה, כרטיסי טיסה במחירים של החל מ-274 דולר הלוך ושוב לאדם ליציאות בתאריכים 19-23 בדצמבר ועד 470 דולר לאדם הלוך ושוב ליציאות בין התאריכים 15-21 בינואר. אך אם חשקה נפשכם להיות בטיסה הראשונה של ארקיע לדובאי, ב-3 בדצמבר, תשלמו 244 דולר להלוך בלבד.

ארקיע תוציא טיסה ראשונה לדובאי ב-3 בדצמברארקיע תוציא טיסה ראשונה לדובאי ב-3 בדצמבר
מטוס ארקיע. צילום: עידו וכטל
אל על אל על הודיעה באחרונה כי תפעיל את קו הטיסות הישיר שלה לדובאי החל ב-13 בדצמבר, החל בחג חנוכה. אל על צפויה להפעיל 14 טיסות שבועיות לדובאי במטוסי ה-737-900 ובמטוסי הדרימליינר 787 של החברה. על פי אתר האינטרנט של החברה, נותרו כרטיסים בודדים לטיסת הבכורה של אל על לדובאי ב-13 בדצמבר. והמחיר? 480 דולר לכרטיס טיסה הלוך ו-299 דולר לטיסה חזור בתאריך אקראי שנבחר ל-17 בדצמבר, ובסך הכל 779 דולר לאדם הלוך ושוב. אם הביטקוין אינו מצוי בכיסכם, ניתן להשיג כרטיסי טיסה לדובאי בתאריכים רחוקים יותר במנעד מחירים (כולל מיסי נמל) של החל מ-299 דולר לכרטיס טיסה במחלקת תיירים לא כולל כבודה והושבה; כרטיס טיסה במחלקת פרימיום, כולל כבודה והושבה - החל מ-599 דולר; כרטיס טיסה במחלקת עסקים, כולל כבודה והושבה - החל מ-899 דולר.
אל עלאל על
מטוס השלום של אל על לאמירויות. צילום: יח"צ אל על

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלישראיירארקיעדובאי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: