ריינאייר: חסימת המושב האמצעי “שטות מוחלטת”

אופרן גם ב...
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
יו"ר ריינאייר, מייקל או'לירי, יוצא נגד הפתרון ל'התרחקות חברתית' בתא הנוסעים, עליו הכריזו חברות תעופה שונות, מכנה אותו "הצעה מטורפת" וממליץ ללמוד מהניסיון של אסיה
ריינאייר
צילום: 123rf

במהלך השבועות האחרונים חברות תעופה שונות מציעות לבצע ‘התרחקות חברתית’ בתא הנוסעים באמצעות חסימת המושב המרכזי בכל שלישיית מושבים.
כיוון שהנוסעים חייבים לבחור חלון או מעבר, התיאוריה מאחורי השיטה היא כי כך יגדל המרחק בין הנוסעים, אך החיסרון, לפחות עבור חברת התעופה, הוא צמצום קיבולת הנוסעים במטוס.
רק לאחרונה הודיעה איזי ג’ט, כמו גם חברות אחרות, על התוכניות שלה לחסום את המושב האמצעי כאשר תחדש את השירות.
מייקל או’לירי, יו”ר קבוצת ריינאייר, כינה את התוכנית לחסום שליש מהקיבולת של המטוס “הצעה מטורפת”, עפ”י אתר Simple Flying.
בריאיון לתקשורת אמר או’לירי: “אנו מנהלים שיח עם רגולטורים, שיושבים בחדר השינה שלהם וממציאים מגבלות, כמו חסימת המושבים האמצעיים, וזו פשוט שטות מוחלטת…אין לזה שום השפעה מועילה”.
או’לירי טוען כי פינוי שליש ממושבי המטוס עדיין לא יאפשר הפרדה של שני מטרים בין הנוסעים, מרחק הסטנדרט עבור המפגשים החברתיים, כפי שהמליצו מרבית רשויות הבריאות.
כמו כן הוסיף או’לירי: “אנשים מגיעים לשדה התעופה ברכבות בלא התרחקות חברתית, ואתה לא יכול לעשות התרחקות חברתית בשדה התעופה, לא בצ’ק-אין, לא באבטחה, לא במסעדות או בחנויות. אפילו שדות התעופה מודים בכך”.
למרות ששום חברת תעופה לא תוותר ברצון על שליש מההכנסות ללא סיבה טובה, עבור חברות לואו-קוסט, הפועלות ביעילות מרבית וממלאת כל מטוס במקסימום נוסעים, זו עשויה להיות מכה כלכלית משמעותית.
במקום הפתרון של חסימת המושב האמצעי, או’לירי מציע ללמוד מהניסיון של אסיה, שם מדידת חום לנוסעים ומסכות פנים חובה הן נורמה, ואומר: “זה נראה לי הכי טוב שנוכל לעשות”.

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר וגם, באפליקציה

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

4 מחשבות על “ריינאייר: חסימת המושב האמצעי “שטות מוחלטת””

  1. דיילת

    לעשות כל מה שאפשר, אבל הכי חשוב, כמו פעם, פנקס חיסונים. לאחר בדיקות סרולוגיות, אנשים עם נוגדנים יוכלו לטוס חופשי. אין ברירה, רק לחשוף את המצב הרפואי בנושא הזה בפני חברות תעופה ובא לציון גואל.

  2. במטוס כולם נושמים את אותו חמצן. זה באמת חסר משמעות להפריד מושב או שורה שלמה…

  3. נאוה בלוך

    אולירי הוא האחרון שיכול לדבר. מה שהוא עושה בקבוצת התעופה שלו הוא עלבון לאינטלגנציה של כל איש מקצוע. יש לו כללים שנשמעים אולי טוב, באירית אבל גם זאת אנגלית… המדיניות שלו שאין קבלות אין ביטולי טיסה, גם אם כל העולם יודע שמטוסיו מקורקעים, והשינויים החופשיים אך במחיר מלא לא תוביל אותו רחוק.

  4. הנוסע התמידי

    תראו מי מדבר
    הנבלה שלא מחזיר ללקוחות כסף על טיסות שראיינאר בעצמם ביטלו .
    אנשים יושבים כמו ג’וקים במטוסים שלהם בלי אפילו כוס מים למשך 5 שעות טיסה . גועל נפש של חברה

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

פרסומים נוספים מאותה קטגוריה

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה

אני מעוניין לקבל חדשות, עדכונים והודעות פרסומיות מפספורטניוז.