אא

רמי לוי לפספורטניוז: "אני מאמין שישתלם לישראייר לא לטוס בשבת. אני איש של אמונה"

בעקבות הפסקת הטיסות של ישראייר בשבת לאילת, לוי לפספורטניוז: "פעם בשבוע לכל אחד מגיע יום חופש. יום שבת הוא יום חופש גם לעובדים. גם לטייסים מגיע יום חופש. אצלי, כל העסקים לא עובדים בשבת והם עובדים מצוין, ברוך השם"

אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר ורמי לוי, בעלי ישראייר. צילום: שמוליק סביש אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר ורמי לוי, בעלי ישראייר. צילום: שמוליק סביש
כצפוי, עם כניסתו של הבעלים החדשים בחברה, רמי לוי, ישראייר חדלה באחרונה לטוס לאילת בשבת. החברה טסה לעיר הנופש הדרומית עד לפני כניסת השבת ובצאת השבת. לשאלה האם המהלך של הפסקת טיסות החברה לעיר הנופש הדרומית בשבת עלול להסב נזק כלכלי אפשרי לחברה, משיב לוי בשיחה עם פספורטניוז: "אנחנו פועלים כדי לשרת את כל עם ישראל. אצלי, כל העסקים לא עובדים בשבת והם עובדים מצוין, ברוך השם". עוד אומר לוי, "פעם בשבוע לכל אחד מגיע יום חופש. יום שבת הוא יום חופש גם לעובדים. גם לטייסים מגיע יום חופש. אני מאמין שזה ישתלם. אני איש של אמונה".

נזכיר שכפי שפורסם כאן לראשונה, רשות התעופה האזרחית (רת"א) לא אישרה לאל על לטוס לאילת במתכונת שביקשה. אל על פנתה לרת”א  בבקשה להתחיל להפעיל קו טיסות לאילת, אך רת”א העמידה לה תנאים על מנת לשמור על התחרות בקו לעיר הנופש הדרומית. לפיכך, החברה היחידה שטסה כעת בשבת לאילת היא ארקיע.

אל על ביקשה להתחיל לטוס לאילת כבר ב-11 במארס, אך רת”א לא נתנה את אישורה לכך. גורמי תעופה מסרו לפספורטניוז כי ברת”א ערים לעובדה שאל על עלולה להשתמש בקו לאילת גם לצורך הכשרת טייסים מקורקעים וכבית ספר לטיסה. מאות טייסי אל על חייבים לעבור הכשרה מחדש בגלל התקופה הממושכת, כשנה, בה הם מקורקעים. בין השאר, הטייסים חייבים לעבור שבוע הכשרה על הקרקע, שבוע סימולטור באנגליה ובהולנד – דבר שאינו אפשרי כרגע בגלל השמיים הסגורים וכן, מספר טיסות הכשרה בליווי מדריך. לרת”א, עוד טענו גורמי התעופה, אין עניין שאל על תהפוך את הקו לאילת לבית ספר לטיסה. בסביבת אל על טענו כי הטיסות לאילת לא נועדו להכשרת טייסים כלל וכלל וכי זה עניין מסחרי.

בשיחה עם פספורטניוז לוי התייחס גם להנפקת ישראייר בבורסה לניירות ערך בת"א, "להנפקה יש עוד מהלכים שלא קשורים מבחינת ניהול ותוצאות, דברים טכניים. אני מאמין שנוכל לצאת להנפקה תוך כחודשיים, זו המטרה לבצע את זה במרוצת החודשים הקרובים".    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםישראייררמי לוי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: