רמי לוי לביהמ”ש העליון: “בקשת דור אלון מקוממת. הסתירה עובדות. הפוסל במומו פוסל”

אופרן גם ב...
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
חברת בי.ג'י.איי השקעות שבשליטת לוי הגישה לביהמ"ש העליון את תגובתה לבקשת דור אלון שבשליטת מוטי בן משה לעכב את ההחלטה למכור את ישראייר ללוי. עוה"ד של לוי: "סיכויי הערעור הינם נמוכים עד אפסיים. מאזן הכוחות נוטה באופן מובהק לטובת השלמת העסקה"
מכירת ישראייר
ישראייר. צילום: עידו וכטל

חברת בי.ג’י.איי השקעות שבשליטת איש העסקים והמרכולים, רמי לוי, הגישה אתמול (שלישי) לבית המשפט העליון את תגובתה לבקשת חברת דור אלון שבשליטת מוטי בן משה, לעכב את ההחלטה למכור את ישראייר ללוי.

בי.ג’י.איי, באמצעות עורכי הדין ישראל שלו וליאור ליצמן, טוענת בין השאר כי, “סיכויי הערעור הינם נמוכים עד אפסיים. מאזן הכוחות נוטה באופן מובהק לטובת השלמת העסקה, אשר אושרה ואשר קיבלה לבינתיים את כל האישורים הרגולטוריים הנדרשים, בטרם יגרמו נזקים כבדים לישראייר ול-400 עובדיה ולפעילותה”.

עוד תוקפים עוה”ד את בקשת דור אלון, “עומדת בפנינו בקשה מקוממת אשר הוגשה בשיהוי ואשר מסתירה באופן מגמתי מבית המשפט הנכבד את מלוא העובדות, בקשה היוצאת כנגד הליך מכר שנערך תחת פיקוחו של בית המשפט המחוזי בת”א במסגרתו נבחרה ברוב מוחלט הצעתה של בי.ג’י.איי, מי אשר פעלה ללא דופי בהתאם לכללים שהותוו ע”י הנאמן ובית המשפט, והגישה הצעה אשר הייתה הטובה ביותר, אשר קיבלה את תמיכתם של מעל 75% ממחזיקי האג”ח, ואשר אושרה ע”י בית המשפט”.

עוד מציינים עורכי הדין, “המבקשת טוענת כי ביהמ”ש שגה בהחלטתו מיום 21.12.2020 כאשר הורה על עריכת הליך מכר סופי ואחרון, וזאת לאחר שהמשיבה י.ח. דמרי השקעות בע”מ הפרה את הכללים והגישה הצעה מאוחרת בסבב ההצעות הקודם שהתקיים ביום 14.12.2020. על כך אין לנו אלא לומר ‘הפוסל במומו פוסל’. המבקשת בחרה להסתיר מבית המשפט הנכבד באופן שיטתי בכתבי טענותיה השונים, כי היא עצמה הייתה הראשונה, עוד לפני דמרי, להפר את הכללים, שעה שהעבירה לנאמן לאחר חלוף המועד, מסמך הקרי על ידה “עדכון הצעה לרכישת מניות ישראייר תעופה ותיירות בע”מ” בניסיון לבצע מקצה שיפורים פסול על חשבון המציעות האחרות”.

זאת ועוד מציינים עורכי הדין שלו וליצמן, “בנוסף, המבקשת הסתירה מבית המשפט כי בעל השליטה בה הסכים במסגרת הדיון שהתקיים ביום 21.12.2020 לעריכת סבב סופי ואחרון, בו השתתפה במטרה לזכות, אותו סבב אשר היום יוצאת כנגדו רק משום שהפסידה. המבקשת בחרה שלא להגיש במועד ומיד לאחר ההחלטה בקשה לעיכוב ביצוע ו/או ערעור, אלא רק לאחר שהשתתפה והפסידה, תוך שימוש לרעה בהליכי משפט ובחוסר ניקיון כפיים”.

עורכי הדין מזהירים, “כידוע, מדינת ישראל וענף התעופה במיוחד מצויים בתקופה קריטית אשר לא נראתה במחוזותינו מאז ומעולם. מתן עיכוב ביצוע עד סוף הליכי הערעור אשר אין לדעת כמה זמן יארכו עשוי לפגוע במשיבה ובחברה באופן אנוש ולהסב נזק אדיר לצדדים השונים. המשיבה נדרשת להזרמת כספים אדירה לצורך שיקום החברה והכנת צי המטוסים לפעילות מוגברת ולפתיחת קווי תעופה חדשים. מתן עיכוב ביצוע יעמיד את בי.ג’י.איי בסיטואציה בעייתית, וקיימת אפשרות כי אם יידחה המכר לתקופה בלתי מוגבלת הצעת בי.ג’י.איי עשויה לא להיות רלוונטית, שכן ללא מכר מצבה של ישראייר עשוי להידרדר עוד יותר ואילו בי.ג’י.איי תישאר מחויבת להזרמת כספים אשר יכול ולא יספיקו”.

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

  • flying sport 2020

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה