רמי לוי לפספורטניוז: “162 מיליון ש’ זה מחיר יחסית גבוה לישראייר אבל אם מסתכלים קדימה זה זול”

אופרן גם ב...
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
הבעלים החדש של ישראייר בראיון לפספורטניוז: "הכוונה היא להנפיק את ישראייר בבורסה לניירות ערך בת"א מינימום ב-300 מיליון שקל". על מנכ"ל ישראייר, אורי סירקיס: "נטו, אורי ינהל את החברה. אני מעורב במה שיודע להציע"
רמי לוי בעלי ישראייר
אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר ורמי לוי, בעלי ישראייר. צילום: שמוליק סביש

רמי לוי, שיהפוך מחר (חמישי) רשמית לבעלי ישראייר, נראה אתמול (שלישי) מרוגש מאוד במהלך ביקורו במטוס האיירבוס של החברה, מלווה במנכ”ל, אורי סירקיס, אף הוא נראה נרגש, בשמוליק סביש, סמנכ”ל התחזוקה, ובאפרים לוי, ממונה כשירות אווירית שהציגו ללוי את מטוס הנוסעים שהוסב למטוס מטען.

לוי, שבעבר התעניין ברכישת אל על והפך בסופו של דבר לבעלי ישראייר, אומר בשיחה עם פספורטניוז, “הרכישה תעשה טוב לישראייר ולרשת שלי, וגם לצרכן”.

לשאלה האם יש לדעתו מקום לשלוש חברות תעופה ישראליות בתקופה שכזו, אומר לוי, “בסופו של דבר יש יהיה מקום לכלום. שנה ישבו כולם בבית. כולם רוצים לצאת ולטוס. זה ילך לכיוון אחר”.

רמי לוי
החל ממחר הבעלים הרשמי של ישראייר. רמי לוי. צילום: שמוליק סביש

באשר למטרות שהוא מציב לישראייר, אומר לוי, “אני שואף תמיד למקום 1. נעשה טוב לישראייר ולחברה כולה. יש לישראייר ולחברה שלי הרבה דברים שהם יכולים ללכת ביחד, נעשה הכי טוב שיש”.

על מי שינהל את ישראייר ועל מידת מעורבותו של לוי בניהול החברה הוא אומר, “אורי סירקיס המנכ”ל הוא זה שמנהל איתנו לעד. אני מעורב במה שיודע להציע. נטו, אורי ינהל את החברה”.

רמי לוי
מימין: שמוליק סביש, סמנכ”ל תחזוקה, רמי לוי, אורי סירקיס ואפרים לוי, ממונה כשירות אווירית בישראייר. צילום: יח”צ
רמי לוי
לוי: “שנה ישבו כולם בבית. כולם רוצים לצאת ולטוס. זה ילך לכיוון אחר”. צילום: שמוליק סביש

על המחיר שבו לוי מתכוון להנפיק בחודש מארס השנה את ישראייר בבורסת ת”א באמצעות השלד הבורסאי, בי.ג’י.איי השקעות שבשליטתו, אומר לוי, “מצפים מקסימום, מינימום להנפיק ב-300 מיליון שקל”.

לשאלה, האם הסכום ששילם תמורת ישראייר – 162 מיליון שקל – גבוה, משיב לוי, “המחיר, אם מסתכלים על התקופה יחסית גבוה, אבל אם מסתכלים קדימה לאן זה הולך הוא זול”.

לוי מסיים את דבריו עם מסר לבעלי האג”ח של אי.די.בי הנשארים שותפים שלו בישראייר, “אני יכול לומר שיהיה להם טוב. הולכים ביחד”.

רמי לוי
תפקיד: בעלים. צילום: יח”צ

הליך המכירה של ישראייר התנהל בתקופה הקשה ביותר שידע ענף התעופה – “שנת קורונה”. מחזיקי האג”ח של אי.די.בי, שקיוו לקבל בתחילת הדרך 120 מיליון שקל תמורת ישראייר, קיבלו בסופו של דבר 162 מיליון שקל. לתג המחיר הגבוה תרם רבות סירקיס שדאג לשמר את ישראייר לאורך משבר הקורונה כחברת התעופה הישראלית היחידה שפעלה.

ישראייר המשיכה לטוס למרות כל הקשיים וזכתה בשל כך לכותרות חיוביות. המוניטין החזקים תרמו רבות לאטרקטיביות של החברה בהליך המכירה. אטרקטיביות שבסופו של דבר הביאה כאמור תג מחיר של 162 מיליון שקל.

 

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

6 מחשבות על “רמי לוי לפספורטניוז: “162 מיליון ש’ זה מחיר יחסית גבוה לישראייר אבל אם מסתכלים קדימה זה זול””

  1. מירי קפון

    האמת מרגש, מילד צעיר לאימפריה, סיפור לנוער לדורי דורות, למדו האמינו השכילו תפרצו אל תהיו אדישים לעצמכם, נסיגה תמיד קדימה באופן
    מטאורי. שאפו ענק מפרגנים לרמי הכי בעולם.

  2. עובד בענף

    למה חבל? רק לך מגיע לנוח בשבת? חזרנו לארץ ישראל בזכות התנ”ך! אין שום סיבה שדווקא פה נהפוך לעבדים בשביל כמה שקלים.

  3. דיאב עבדאלחלים תמרה

    מאחל לך הצלחה בענף התיירות כמו הצלחתך בסופרמרקט.

  4. יחיאל

    אין ספק שהשילוב של רמי לוי ואורי סירקיס
    יגרום לחשיבה מחוץ לקופסה ותצפו לחידושים ותחרות שרק תטיב עם הצרכנים .
    בהצלחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה