אא

בת ים: מכרז למגרש להקמת מלון בדרום העיר

המגרש המיועד להקמת מלון בעיר בת-ים במרחק 300 מ' מקו המים ובשטח של 6.4 דונם. יריב לוין: "נצליח לקדם את בת-ים, להיות עיר תיירות אשר לא תהיה רק אלטרנטיבה ללינה בתל אביב, אלא גם אטרקטיבית בפני עצמה"

חוף בת-ים. צילום: 123rf|מיקום המגרש שבמכרז. צילום: משרד התיירות חוף בת-ים. צילום: 123rf|מיקום המגרש שבמכרז. צילום: משרד התיירות
  רשות מקרקעי ישראל בשיתוף משרד התיירות מפרסמות מכרז למגרש להקמת מלון בדרום העיר בת-ים, במרחק של כ-300 מ' מקו המים. שטחו של המגרש המיועד הוא כ-6.4 דונם. זכויות הבנייה עומדות על 15,574 מ"ר. שר התיירות, יריב לוין: "המכרז להקמת בית המלון בבת-ים מתקיים על רקע שיא כל הזמנים בכניסת תיירים לישראל ובמסגרת מדיניות משרד התיירות להרחבת ההיצע של חדרי הלינה בישראל, לצורך הגברת התחרות והוזלת מחירים. אני מברך את ידידי ראש העיר, צביקה ברוט, ומשוכנע שיחד נצליח לקדם את בת-ים, על כל יתרונותיה, להיות עיר תיירות אשר לא תהיה רק אלטרנטיבה ללינה בתל אביב, אלא גם אטרקטיבית בפני עצמה". מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי: "סיירתי בשבוע שעבר בבת-ים ביחד עם ראש העיר, מנכ״לית העירייה וצוותם והתרשמתי מהפוטנציאל התיירותי הגדול שיש בעיר, בזכות החופים היפהפיים והקרבה למוקדי הבילוי והתרבות בתל אביב. בבת-ים מתחילה התעוררות בהיצע המלונאי ואני רואה את החיבור בין שתי הערים כנדבך משמעותי בהרחבת והוזלת היצע הלינה באזור גוש דן. בימים אלה המשרד בוחן בקשה של העירייה להשקיע בשדרוג התשתית התיירותית בקו החוף". ראש העיר בת-ים צביקה ברוט: "המלון החדש יצטרף לשורת מלונות ואתרי לינה מתוכננים, שחלקם ייפתחו כבר בשנה הקרובה, אשר יעזרו במימוש הפוטנציאל האדיר של בת-ים כעיר תיירות מובילה. העיר מציעה לתיירים חופי ים מהיפים בישראל, נגישות תחבורתית מצוינת, וקרבה לאזורי הבילוי בגוש דן. במקביל נפעל יחד עם משרד התיירות כדי לייצר מוקדי תיירות אטרקטיביים נוספים בעיר".   מיקום המגרש שבמכרז. צילום: משרד התיירות   מועד הגשת הבקשה למשרד התיירות הינו עד יום שני, י"א בכסלו תש"פ (9.12.19) בשעה 12:00. לחץ כאן למכרז רשות מקרקעי ישראל.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםמשרד התיירותרשות מקרקעי ישראלבת ים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: