אא

רשות שדות תעופה: לחסן את עובדי נתב"ג הנמצאים בקו ראשון מול ציבור הטסים

ישראל מתחסנת. מבצע חיסוני קורונה יצא הבוקר (א') לדרך. רה"מ, בנימין נתניהו, היה הראשון להתחסן אמש והיום מתחסנים אנשי רפואה. מנכ"ל רש"ת פנה למשרד הבריאות בבקשה לחסן בהקדם את עובדי נתב"ג. ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות שהתחסנה הבוקר: "תקווה אמיתית לחזרה בטוחה לחיי שגרה"

ד"ר שרון אלרעי פרייס, ראש שירותי הבריאות במשרד מתחסנת. צילום: דוברות בילינסון ד"ר שרון אלרעי פרייס, ראש שירותי הבריאות במשרד מתחסנת. צילום: דוברות בילינסון
מבצע חיסוני קורונה יצא הבוקר (ראשון) לדרך. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, היה הראשון להתחסן אמש ואחריו גם שר הבריאות, יולי אדלשטיין. הבוקר החלו להתחסן צוותי רפואה. ד"ר שרון אלרעי פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, שהתחסנה הבוקר, אמרה לאחר קבלת החיסון: "זה יום שנותן תקווה חדשה לאזרחים במדינת ישראל - תקווה אמיתית לחזרה בטוחה לחיי שגרה. החיסון יעיל, בטוח והתחושה אחרי מצוינת. גם אני נתתי כתף ואני קוראת לכולם להצטרף לבכירי המערכת שכבר מתחסנים". רשות שדות תעופה (רש"ת) הודיעה הבוקר כי היא מבקשת לחסן בהקדם את כל עובדיה הנמצאים בקו ראשון מול ציבור הטסים מהארץ והנכנסים לישראל. מנכ"ל רש"ת, יעקב גנות, פנה הבוקר למשרד הבריאות בבקשה לחסן את העובדים ברשות שדות התעופה ואת שותפי הפעילות הפועלים בנמל. "עובדי נמל התעופה נמצאים במגע קרוב עם האלפים השבים והיוצאים מישראל מידי יום מאז ראשית המשבר". עוד נמסר מרש"ת כי נושא חיסון העובדים יסוכם בימים הקרובים. נזכיר כי החל מהיום כל המדינות נחשבות אדומות. המשמעות, כל החוזרים מחו"ל חייבים בבידוד.
חיסון קורונה לעובדי רשות שדות תעופהחיסון קורונה לעובדי רשות שדות תעופה
משלוח ראשון של חיסוני קורונה שהגיע לנתב"ג. צילום מסך משידור חי שהועבר מלשכת רה"מ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםחיסון לקורונה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: