שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

תם ונשלם: רוזנברג הפך להיות בעל עניין באל על

עכשיו זה רשמי. אלי רוזנברג בן ה-27 הפך רשמית לבעל עניין באל על ובקרוב יהיה האיש הקובע בחברת התעופה. לעומתו, פיני גינזבורג, שירד לאחזקה של 3.16%, חדל להיות בעל עניין באל על
אלי רוזנברג צפוי להזרים לאל על כ-50-70 מיליון דולר נוספים
אלי רוזנברג, הבעלים החדש של אל על. צילום: בן חורין אלכסנדרוביץ

אלי רוזנברג הפך רשמית לבעל עניין באל על ובקרוב יהיה האיש הקובע רשמית בחברת התעופה.

בעקבות היתר השליטה שקיבל מהמדינה, אל על הודיעה היום (ראשון) לבורסה לניירות ערך בתל אביב כי רוזנברג הפך להיות בעל עניין בחברה בזכות היותו מחזיק כ-42.88% מהחברה.

חברת כנפיים ירדה לאחזקה של 15.21% בחברה. בניגוד לרוזנברג, פיני גינזבורג חדל להיות בעל עניין באל על וירד לאחזקה של 3.16% בלבד מחברת התעופה.

בעקבות השינויים באל על, לדירקטורים בחברה אין יותר ביטוח אחריות מקצועית והערכה היא שהדירקטורים יודיעו על התפטרות לפני קיום אסיפה כללית כדי להעביר את השליטה בחברה רשמית לרוזנברג.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

11 תגובות

  1. יפה שעה קודם דירקטורים
    גם ככה הייתם בובות של בורוביץ ולא באמת דאגתם לטובת החברה

  2. ברוך השם ……
    יש אצלנו שיר שאומר יאלה הביתה הנהלה פח אשפה

  3. אלי רוזנברג. ברוח התקופה"ברוך שפתרנו מעונשו של זה"
    זה= תמי מוזס בורוביץ.
    תעשה ותצליח למען כולנו.

  4. אני מקווה שהוא יודע לאן הוא נכנס ניהול חברת תעופה הוא לא עיניין של מה בכך וביחוד כשעולם התעופה נמצא במשבר מהגדולים שחווה עולם התעופה במאה שנים אחרונות . אל על נכנסה למשבר עם גיבנת גדולה והלכה והתעצמה מתחילת מגיפת הקורונה.
    לא מאמין שאל על תצליח להתאושש מהמשבר הזה.
    בכל אופן נאחל לו בהצלחה .

    1. גונן אוסישקין והליצן מיקי שטרסבורגר הם הוכחה שלא צריך שום הבנה בתעופה ועסקים כדי לנהל את החברה. עובדה, עם כל הכישורים שלהם תראו איפה החברה נמצאת.

  5. לא חשוב מי הבעלים
    לא חשוב מי המנכל
    ההנהלה בפועל היא ראשי וועד הטייסים.
    עד שהטייסים לא יוחתמו על חוזה אישי , (X $ לכל שעת טיסה בפועל וזהו זה), איין לחברה תקומה.

  6. סומך יותר על העובדים מאשר על הבעלים החדש, לאלעל יש עובדים מעולים ומסורים, יש להם הזדמנות יוצאת דופן להתחיל הכל מחדש ולעשות את אלעל יותר טובה ויותר מוצלחת . בהצלחה אלעל אוהבים אתכם.

  7. בהצלחה … אלעל תוך זמן קצר יהיה מוביל חסידים ללונדון וניו יורק.כל שאר היעדים יעלמו.עם ברכת הרב המטוסים יהיו מלאים.בהצלחה לכולנו

  8. מקווה מאד ומאמין שזה מה שהחברה הייתה צריכה .ריענון שורות . נשאר רק לשנות את תפיסת העולם ביחסי העבודה בתוך החברה ולא כמו הניתוק המוחלט שהיה בזמן תמי מוזס. נותן את ברכת הדרך לבעלים החדש ב"ה נצליח כולנו להרים את האימפריה מחדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אשר מפר את תנאי השימוש לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.

רוצים לדעת כל מה שחם בתיירות ותעופה?

הצטרפו לניוזלטר ותקבלו את החדשות והעדכונים של עולם התיירות והתעופה לתיבת המייל

התיירות חוזרת!

הרשמו למבזקי פספורטניוז וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם.