אא

רשת מלונות סטאי מתרחבת: תקים מלון חדש בעכו העתיקה

רשת המלונות של האחים נקש תקים מלון בוטיק בן 70 חדרים. המלון יכלול בין היתר, חמאם, שיבנה במבנה ההיסטורי ששימש כחמאם עוד מתקופת בנייתו בעת שלטון העות'מאנים. מנכ"ל קבוצת נקש בישראל: "נקדיש תשומת לב ייחודית לכל הנדרש לשימור אופיו וערכיו ההיסטוריים של המבנה"

חאן אל עומדאן -יחצ חאן אל עומדאן -יחצ
רשת מלונות סטאי, שבבעלות האחים נקש, אשר זכתה לאחרונה במכרז להחכרת חאן אל-עומדאן בעכו העתיקה, הודיעה כי תבנה מלון בוטיק במקום, שיצטרף למותג מלונות היוקרה סטאי, עליו נמנים - מלונות סטאי כנרת וסטאי תל אביב ומלון סטאי מיאמי שבפלורידה.

המלון, בן כ- 70 החדרים, יכלול בין היתר, גם חמאם, שיבנה במבנה ההיסטורי ששימש כחמאם עוד מתקופת בנייתו בעת שלטון העות'מאנים. הבניה בחאן אל-עומדאן תתבצע תוך הקפדה על שימור ושיחזור המבנים המקוריים.

 אבי חורמרו, מנכ"ל קבוצת נקש בישראל: "אנו שמחים על הזכייה במכרז לחכירת אחד המבנים העתיקים והיפים בישראל. הסביבה, האווירה והאופי המיוחד, האותנטיות של המקום, תושבי עכו החיים בדו קיום של יהודים וערבים - כל אלה גרמו לנו לרצות להגיע למקום ולבנות בו את המלון, שיהיה מלון בוטיק יוקרתי ומשובח וללא ספק גם יסייע ביצירת תעסוקה לעשרות רבות של תושבי עכו. אנו נקדיש תשומת לב ייחודית לכל הנדרש לשימור אופיו וערכיו ההיסטוריים של המבנה".  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםסטאיקבוצת נקש

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: