אא

רשת טמרס: פותחת את מלון ווסט לגון נתניה ב-1 ביולי

רשת מלונות טמרס פותחת ב-1 ביולי את מלון ווסט לגון נתניה שיצטרף ל-4 מלונותיה שכבר נפתחו לקהל. איזה מבצע מציעה הרשת למזמינים חופשה במלונותיה במהלך חודשי הקיץ?

מלון ווסט לגון נתניה. צילום: לאון ששון מלון ווסט לגון נתניה. צילום: לאון ששון
רשת מלונות טמרס המונה 5 בתי מלון מודיעה היום (ד') על פתיחתו של מלון ווסט לגון נתניה ב-1 ביולי. מלון זה יצטרף ל-4 בתי המלון האחרים של הרשת שכבר נפתחו בשבועות האחרונים. רשת מלונות טמרס כוללת את מלונות: ווסט תל אביב, ווסט אשדוד שנותר פתוח בכל תקופת הקורונה, ווסט לגון נתניה, דניאל הרצליה ודניאל ים המלח. בסך הכל מונה הרשת כ-1,000 חדרי אירוח. מהרשת נמסר כי כל מלונותיה פועלים ויפעלו בכפוף להנחיות התו הסגול של משרד הבריאות. כך למשל, בחדרי האוכל המזון מוגש במזנונים על ידי עובדי המלון ובבריכות השחייה מוגבלת כמות האורחים על פי הנחיות משרד הבריאות.
מלון ווסט לגון נתניהמלון ווסט לגון נתניה
99 שקל לילד בהזמנת חופשה בקיץ באחד ממלונות הרשת. מלון ווסט לגון נתניה שייפתח ב-1 ביולי. צילום: רועי מזרחי מרשת טמרס נמסר: "אנו נרגשים לחזור לפעילות מלאה של כלל המלונות ברשת ומזמינים את קהל לקוחותינו ליהנות מהחוויה שמציעים מלונות הרשת, על אף ההגבלות. לקראת הקיץ שנמצא כבר ממש מעבר לפינה, מאות אלפי ישראלים מתכננים חופשה ישראלית, המחזקת את ענף התיירות המקומי. חשוב לנו לחדד כי אנו עושים ימים כלילות במטרה להציע ללקוחותינו חופשה חלומית, המותאמת לצורכי הלקוח. אנו ערוכים באופן מלא לקבל את האורחים הרבים שכבר הבטיחו מקומם במלונות הרשת במהלך חודשי הקיץ, תוך עמידה מוחלטת ובלתי מתפשרת בכל התקנים. ביקוש רב קיים גם למותגי הספא שיזן הרצליה וים המלח ו-ווסט אנד ספא בנתניה". כמה עולה לילה בווסט לגון נתניה? אמצע שבוע החל מ-750 שקלים לזוג והחל מ-1,400 שקל בסוף שבוע.
כמו כן, טמרס מפרסמת היום גם מבצע למזמינים חופשה בחודשי הקיץ: ילד בעלות של 99 שקל.
 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרשת מלונות טמרסמלון ווסט לגון נתניהנופשים בישראל

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: