אא

רשת מלונות ישרוטל: מאות עובדי החברה חוזרים לעבודה

קורונה מי? מוקד ההזמנות של רשת מלונות ישרוטל, מהראשונות להכריז על פתיחת בתי מלון וחזרה לשגרה, קרס בשל גל הזמנות. הרשת מדווחת על תפוסה מלאה במלונותיה בשבועות. כמה עובדים תחזיר לעבודה עד חודש אוגוסט מתוך 5,250 העובדים שהעסיקה לפני התפרצות הקורונה?

מלון רויאל גארדן אילת. צילום: אורי אקרמן מלון רויאל גארדן אילת. צילום: אורי אקרמן
רשת מלונות ישרוטל הייתה מהראשונות להכריז על פתיחה מחדש של חלק ממלונותיה, וההימור, כך מתברר, משתלם לה ובגדול. בתי המלון שישרוטל הכריזה על פתיחתם המחודשת, מלאים עד אפס מקום. 100% תפוסה בחג שבועות. הרשת מדווחת כי מרכז ההזמנות, בו מועסקות 80 טלפניות, קרס בשל גל הזמנות. לאור הביקושים הגבוהים, רשת ישרוטל צפויה להחזיר לעבודה כ-500-600 מעובדיה לקראת שבועות. ב-11 ליוני תשיב כאלף עובדים נוספים, עד תחילת חודש יולי תחזיר לעבודה 500 עובדים נוספים ובחודש אוגוסט עוד כ-500 עובדים. בסופו של דבר, רשת ישרוטל צפויה להחזיר לעבודה כ-3,500 עובדים בסך הכל, וזאת בכפוף לביקושים וקצב החזרה לשגרה. לפני תחילת משבר הקורונה, הועסקו ברשת ישרוטל כ-5,250 עובדים.
ישרוטל תפתח 11 בתי מלון עד ה-11 ביוניישרוטל תפתח 11 בתי מלון עד ה-11 ביוני
מלון מצפה הימים המחודש של רשת ישרוטל. צילום: לינוי ודרור את ההחלטה לפתוח בתי מלון קיבל ליאור רביב, המנכ"ל הוותיק והמנוסה של ישרוטל. בעוד עמיתיו המלונאים ניהלו מו"מ מול משרד הבריאות על פתיחת מלונותיהם, רביב הימר: החזיר לעבודה כ-200 עובדים והכריז על פתיחת חלק ממלונות הרשת לקראת חג השבועות.
ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטלליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל
ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל, צילום: פספורטניוז  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרשת מלונות ישרוטלישרוטל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: