אא

רשת קראון פלזה מתחדשת: מה מצפה לכם במלונות המשודרגים?

רשת מלונות קראון פלזה חוזרת לפעילות ובגדול: מלונות הרשת באילת, ירושלים ותל אביב עברו שיפוץ ועיצוב מחדש, שאר מלונות הרשת בחיפה ובים המלח עברו אף הם שדרוג משמעותי. איך הם נראים אחרי השיפוץ? צפו בתמונות // תוכן פרסומי

קראון פלזה ירושלים. צילום: אורי אקרמן קראון פלזה ירושלים. צילום: אורי אקרמן
רשת מלונות קראון פלזה מצויה משנת 2019 בעיצומו של תהליך שיפוץ, שדרוג ועיצוב מקיף של מלונותיה באילת, ירושלים, ים המלח, תל אביב וחיפה. לדברי אסף בן דב, סמנכ"ל השיווק והמכירות של קראון פלזה, השדרוג שעברו המלונות כלל שינוי חיצוני ופנימי של החללים הציבורים, טרקליני העסקים, חדרי האירוח והסוויטות וכן החלפת מערכות הבניין לשימוש בטכנולוגיות חכמות על ידי טובי האדריכלים ומעצבי הפנים בארץ.

מה התחדש במלונות הרשת ומה מצפה לכם שם?

קראון פלזה אילת המחודש

המלון שוכן על טיילת החוף הצפוני עם גישה לכל מוקדי הבילוי, הקניות וכמובן חוף הים, כל זאת במרחק הליכה בלבד. בתחילת השנה עבר המלון שיפוץ בכ-80% מחדריו, בולטים במיוחד חדרי המלון בקטגורית דלקס. המעצב מיכאל אזולאי, עיצב את החדרים עם נגיעות אוריינטליות, בגוונים רכים המבליטים את הים הכחול הנשקף מכל המרפסות, בשילוב של חומרים טבעיים לצד שטיחים בעלי אלמנטים אוריינטליים. עם הכניסה למלון נחשף הלובי החדש המואר ומלא צמחיה מגוון של פינות ישיבה בגבהים שונים לצד מנורות תלויות מחומרים טבעיים כמו קש ובאותו קו עיצובי שופצה גם מסעדת המלון. לטובת משפחות המתארחות במלון, נפתח מתחם Playzone לבני נוער הכולל משחקי פלייסטיישן ומשחקי שולחן וארקייד. בנוסף, נבנה מתחם אירועים מהמעודכנים בעיר לאירוח כנסים ישראלים ובינלאומיים עם מסכי לד ענקיים ומחיצות מודולריות.

קראון פלזהקראון פלזה
מלון קראון פלזה אילת המחודש. צילום: אורי אקרמן
קראון פלזה אילתקראון פלזה אילת
מלון קראון פלזה אילת המחודש. צילום: אורי אקרמן

קראון פלזה ת"א

ממוקם בטיילת עם גישה ישירה לחוף הים ובמרחק דקות הליכה ממרכז חיי הלילה ומוקדי הבילוי בעיר. כבר במבט מבחוץ ניתן לראות את פרויקט חידוש המעטפת החיצונית של המלון הבוהק בלבן וכן החלפת כל המרפסות ואיבזורן בריהוט צבעוני. במהלך השנה וחצי האחרונות המלון עבר שיפוץ גם במספר קטגוריות של חדרים שעוצבו אף הם על ידי המעצב מיכאל אזולאי בהשראת גווני הים והם משדרים יוקרה וחדשנות גם יחד, בשילוב של חומרים טבעיים של עץ ושיש. כמו כן, טרקלין עסקים חדש ועדכני נבנה מחדש  בקומה 1- עם חלונות פנורמיים אל מול הים והמרינה של תל אביב. בנוסף עוצב  חדר הכושר הממוקם ליד הבריכה ומתחם הספא של המלון. אולמות האירועים גם כן שופצו והם ממוקמים בצמוד לחזית המלון שם זוכים האורחים לנוף של טיילת תל אביב.

קראון פלזהקראון פלזה
מלון קראון פלזה תל אביב. צילום: אורי אקרמן
קראון פלזהקראון פלזה
מלון קראון פלזה תל אביב. צילום: אורי אקרמן

קראון פלזה ירושלים

המלון הנמצא במיקום מושלם בכניסה לעיר וסמוך למרכז הקונגרסים בנייני האומה, במרחק הליכה מקריית המוזיאונים, כנסת ישראל ובית המשפט העליון, עבר את השינוי המשמעותי ביותר במהלך שנה זו ושינה פניו מהיסוד. השינוי בא לידי ביטוי כבר בכניסה ללובי שכל חלליו עברו שיפוץ וחידוש. השיפוץ נמשך כשנה ועליו הופקדו משרדי האדריכלים ומעצבי הפנים מהטובים בארץ, משרד  פרי דוידוביץ אשר הופקד על עיצוב טרקלין העסקים וחדרי האירוח ומעצב הפנים ירון טל הופקד על עיצוב חלל הלובי. מעטפת המלון המפורסמת נשמרה לאורך השיפוץ, כאשר בחללי הפנים שולבו אלמנטים המאפיינים את ירושלים עם מוטיבים מלכותיים בצבעי זהב ושיש יוקרתי. המהפך החל עם פינוי "כדור הזהב" המזוהה עם המלון, עדכון התקרה האייקונית ועיצוב מחדש של כל פינות הלובי תוך שילוב אלמנטים המאפיינים את ירושלים עם מוטיבים מלכותיים בצבעי זהב ושיש יוקרתי. טרקלין העסקים הממוקם בקומה ה-21 עם נוף פנורמי לעיר כולה, עוצב מחדש עם ריהוט מודרני בצבעים עזים ורכים יחדיו ורצפת עץ בסגנון "FISHBONE" המייצרים מראה יוקרתי. הפתעה נוספת מחכה לאורחים גם בחדרים: כ–80 מחדרי המלון בקומות 20-21 שופצו ועוצבו במראה רענן בגווני צהוב וכחול. השינוי לא פסח גם על הפן הקולינרי - במלון נפתחו שני מתחמי אוכל חדשים באזור הלובי: מסעדה חלבית ומסעדת דגים בשם YAM בהובלת השף המפורסם מאיר אדוני.

קראון פלזהקראון פלזה
מלון קראון פלזה ירושלים. צילום: אורי אקרמן

קראון פלזה ים המלח

המלון שנמצא במיקום אסטרטגי על רצועת החוף, הוא נווה מדבר עם חוף ים פרטי. בקראון ים המלח הסתיימו השיפוצים בכל 304 החדרים ומסעדת המלון "הרוזמרין". מעצב הפנים, אזולאי, עיצב את החללים הציבוריים והאדריכל אהרון זילברשטיין עיצב את החדרים. אזולאי מסביר כי ההשראה לעיצוב נבעה מהסביבה, גוונים חמים מונוכרומטיים של אדמה. שימוש בחומרים טבעיים כמו אבן, ראטן, עץ, פליז, בטון וטקסטיל. לובי המלון המציג נוף פנורמי עוצר נשימה של ים המלח וההרים, עוצב ורוהט מחדש וכולל פינות ישיבה אינטימיות ואזורי ישיבה משותפים ומעוצבים. חדרי המלון מעמידים את האלמנט החשוב ביותר בחדר - הנוף - במרכז ההתרחשות. הריהוט המעוצב בסגנון מודרני בגווני חום וכחול, מעצים את החוויה בחדרים המרווחים שכוללים את כל מה שצריך לחופשה מפנקת.

תוכן פרסומי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםקראון פלזהרשת מלונות קראון פלזהנופשים בישראלתוכן פרסומי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: