שאלה: מה יותר קל למכור באון ליין: מלון או טיסה?

התשובה של בני יונוביץ', מנכ"ל וממייסדי Arbitrip, המפתחת טכנולוגיה להזמנת בתי מלון, שאחד ממשקיעיה הוא המיליארדר, טדי שגיא: "על כל 10 הזמנות של טיסה, סוכן הנסיעות מצליח למכור רק בין 2 ל-3 בתי מלון כמוצר משלים". עוד כותרות מכנס הטרוול טק, בכתבה

בני יונוביץ', מנכ"ל ואחד ממייסדי חברת Arbitrip. צילום: ספיר פרץ זילברמןבני יונוביץ', מנכ"ל ואחד ממייסדי חברת Arbitrip. צילום: ספיר פרץ זילברמן

אז אם חשבתם שקל היום למכור בית מלון, טעיתם. לדברי בני יונוביץ', מנכ"ל ואחד ממייסדי חברת Arbitrip, המפתחת טכנולוגיות להזמנת בתי מלון, שאחד מהמשקיעים שלה הוא המיליארדר, טדי שגיא, אמר בכנס טרוול טק 2019 שהתקיים היום (ג') במרכז פרס לשלום ביפו: "על כל 10 הזמנות של טיסה, סוכן הנסיעות מצליח למכור רק בין 2 ל-3 בתי מלון כמוצר משלים".

כנס טרוול טק 2019. צילום: אמיר יעקבי

כנס טרוול טק 2019. צילום: אמיר יעקבי

לדברי יונוביץ', "היום יש בעיה מאוד גדולה לסוכני נסיעות. הם לא מצליחים למכור בתי מלון באמצעות הכלים הקיימים (מערכות און ליין) כי הן לא מספיק טובות". לדבריו, "אנחנו ב-Arbitrip יודעים להגדיל את המכירות בצורה משמעותית. המערכת שלנו מאפשרת בעצם לסוכנים להכפיל את היקף המכירות הקיים בזכות מנוע המלצות חכם. הסוד שלנו שאנחנו יודעים לייצר לסוכן כלי נוח וחכם".

דנה זילברשטיין מחברת Tmax, שאף היא בין באי הכנס, אמרה לפספורטניוז: "נושא מכירת חדרים בבתי מלון נמצא היום בחזית הנושאים, הן בכנס והן מבחינת חשיבותו לסוכן הנסיעות. זאת, עקב הקושי היום של סוכני מכירות למכור חדרי בתי מלון. קושי הנובע מריבוי האפשרויות באון ליין, הן מצד מנועי החיפוש דוגמת 'אגודה' שנציג שלהם דיבר היום באחד הפאנלים והן מצד בתי המלון המפעילים בעצמם מועדוני נאמנות במטרה למשוך את הלקוחות ישירות אליהם". עוד לדבריה, "בלתי אפשרי היום לסוכן הנסיעות להתקיים רק ממכירת טיסות. אנחנו חייבים לעבות את היקף המוצרים שלנו, מצד אחד כדי לדאוג לרווחיות שלנו ומצד שני כדי לתת ערך מוסף אמיתי ללקוחות שלנו".

גולדי מולר, מנכ"לית לשכת התיירות של גרמניה בישראל ודנה זילברשטיין מחברת Tmax בכנס טרוול טק

גולדי מולר, מנכ"לית לשכת התיירות של גרמניה בישראל ודנה זילברשטיין מחברת Tmax בכנס טרוול טק

אבישי כהן, מנהל טכנולוגיות וחדשנות באמדאוס, אחת מנותנות החסות לכנס, אמר לפספורטניוז: "אמדאוס רואה בכנסים הללו אמצעי לשיתופי פעולה עם סטארט-אפים על מנת לקדם את תחום התיירות. בתקופה האחרונה אמדאוס שמה דגש על כל התוכן שקשור למלונות. השת"פ האחרון שעשינו ופורסם הוא הפצת בוקינג.קום במערכות ההפצה של אמדאוס".

אבישי כהן, מנהל טכנולוגיות וחדשנות באמדאוס. צילום: ספיר פרץ זילברמן

אבישי כהן, מנהל טכנולוגיות וחדשנות באמדאוס. צילום: ספיר פרץ זילברמן

גולדי מולר, מנכ"לית לשכת התיירות של גרמניה בישראל, שהגיעה אף היא להתעדכן, אמרה לפספורטניוז כי "לשכת התיירות של גרמניה, נכנסת יותר ויותר לעולם הדיגיטל. לעולם האון ליין כי לשם העולם צועד ובגדול".

רום הנדלר, מנכ"ל InnoVel וגולדי מולר, מנכ"לית לשכת התיירות של גרמניה בישראל

רום הנדלר, מנכ"ל InnoVel וגולדי מולר, מנכ"לית לשכת התיירות של גרמניה בישראל

 

 

 

נושאים שמוזכרים בידיעה