אא

שווייץ חוזרת לשגרה מלאה: מסירה את כל הגבלות הקורונה-מאומתים לא ידרשו עוד לבידוד

החל מה-1 באפריל תסיר שווייץ את מגבלות הקורונה שנותרו: לא תידרש עוד עטיית מסכות בתחבורה הציבורית ומאומתים לא יידרשו בבידוד

ציריך. צילום: פספורטניוז ציריך. צילום: פספורטניוז
החל מיום שישי, ה-1 באפריל 2022, שווייץ תסיר את מגבלות הקורונה האחרונות.
על פי ההנחיות החדשות, החובה לעטות מסיכה בתחבורה הציבורית ובמתקני הבריאות תוסר וכמו כן, מאומתים לא ידרשו עוד בבידוד.
מיום זה למעשה האחריות העיקרית לצעדים להגנה על האוכלוסייה תהיה מוטלת על הקנטונים (המחוזות) והמועצה הפדרלית לא תהיה עוד אחראית.
בכך שווייץ למעשה שמה את הקורונה מאחור ומחזירה את המצב לקדמותו טרום המגיפה- קרי מרץ 2020, ומצפה מאזרחיה ליטול אחריות אישית.
 
 
 
רשויות שווייץ מנמקות את ההחלטה החדשה הודות לרמת החסינות של האוכלוסייה, ומכיוון שלא חלה עלייה משמעותית בכמות הנדבקים בשבועות האחרונים. על פי הערכות מומחי הבריאות במדינה כי לא צפוי איום על בריאות הציבור בחודשים הקרובים. עם זאת, מציינים בשווייץ כי לא ניתן להעריך בצורה מהימנה את מהלך ההמשך של מגיפת הקורונה וכי יתכן שהנגיף לא ייעלם ויש לצפות לגלים עונתיים של מחלות בעתיד.

עוד מציינים בהחלטה החדשה כי עד לאביב 2023, תישאר דריכות מוגברות, כאשר המטרה היא כי במידת הצורך ניתן יהיה להגיב במהירות להתפתחויות חדשות. הדבר נוגע בעיקר לבדיקות, חיסון, איתור מגע, ניטור וחובת דיווח של בתי החולים. חשוב לציין כי נכון להיום רק ישראלים מחוסנים רשאים להיכנס לשווייץ, וזאת בשל העובדה שישראל עדיין מוגדרת כמדינה בסיכון בשווייץ. ציריך. צילום: פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםשווייץחדשות שווייץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: