אא

השירות החדש של אל על שיחסוך 50% זמן בצ'ק אין בנתב"ג

אל על משיקה שירות חדש להעלאת מסמכים, בעזרתו חברת התעופה שואפת לקצר את זמני הצ׳ק אין לטיסה מ-8 דקות ל-4 דקות בלבד. איך זה בדיוק עובד?

אל על. צילום: Shutterstock אל על. צילום: Shutterstock
חדש באל על. לנוסעים היוצאים מתל אביב בלבד, אל על מציגה את מערכת ״Set to fly״: מדובר במערכת העלאת מסמכים, בדומה לחברות זרות אחרות בעולם שמאפשרת לחסוך את העומסים הכבדים שנוצרו בנתב״ג כתוצאה מדרישות המסמכים ממדינות שונות בעולם. מיד בסיום הצ'ק אין, הנוסעים יראו את כפתור ה-"Set to fly״, כשבלחיצה עליו יפתח מסך חדש שבו ניתן יהיה להעלות את המסמכים שצריך לטיסה, כמו לדוגמה בדיקת קורונה (לטסים לארצות הברית), תעודת חיסון, או PLF למדינות שעדיין דורשות זאת. מיד בתום התהליך, המסמכים עוברים לנציגים. במידה והכל תקין, מתקבל כרטיס טיסה עם אינדיקציה כי המסמכים נבדקו. משמע, נוסעים שטסים עם כבודת יד בלבד, יוכלו לגשת למגזר W וכך לחסוך את התורים הארוכים. מאז שמגזר W נפתח, אל על הציבה דייל קרקע שבדק את המסמכים באופן ידני. אולם, הפתרון החדש של החברה שכאמור תקף רק ליוצאים מתל אביב, יחסוך גם את הצבת הדייל וכאמור - תורים נוספים. set to fly - השירות החדש של אל על. צילום: יח״צ על פי מידע שהגיע לפספורטניוז, בשיא מגפת הקורונה, כשמדינות העולם דרשו הצגת מסמכים כמו PLF ובדיקות קורונה, צ׳ק אין של אדם בודד ארך 8 דקות, ואילו השירות החדש חוסך את זמן ההמתנה ל-4 דקות בלבד. משמע 50% פחות זמן. במידה וכל נוסעי אל על, או רובם, אכן ישתמשו בשירות, מדובר בבשורה של ממש שתחסוך עומסי ענק במהלך חודשי הקיץ העמוסים בנתב״ג.

האותיות הקטנות:

• השירות זמין עבור טיסות יוצאות מתל אביב בלבד. • יש להכין את המסמכים הנדרשים על פי תנאי הכניסה למדינת היעד. • יש להעלות את כל המסמכים הנדרשים לצורך השלמת התהליך. • ניתן להעלות את המסמכים עד 6 שעות לפני שעת היציאה המתוכננת.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלנתב״ג

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: