שיתוף הפעולה של ישראייר ורמי לוי יכלול: תקשורת, תווי קניה, רכש, מועדוני הלקוחות

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
עסקת שיתוף הפעולה בין מועדוני הלקוחות תהיה לשלוש שנים. קבוצת רמי לוי תציע ללקוחותיה לרכוש שירותי תיירות של ישראייר שתצורף לרשימת בתי העסק הכלולים בתו הקנייה המלא מבית "רמי לוי"
רמי לוי
אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר ורמי לוי, בעלי ישראייר. צילום: שמוליק סביש

רמי לוי וישראייר מתחילים להטמיע ולמנף את חוזקן המשותף של כל אחת מן הקבוצות, במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות, לאחר שישראייר נרכשה ע"י רמי לוי.

בדו"ח שהועבר לרשות לניירות ערך מפורטים שיתופי הפעולה שיהיו בין הצדדים.

בין הצדדים ישנם קווי עקרונות לשיתוף פעולה במתכונת של "עסקת מסגרת" שתוקפה יהיה לשלוש שנים, ובמהלכן יותר לחברות הקבוצה להתקשר מעת לעת בשיתופי פעולה עם ישראייר בתחום מועדון הלקוחות וכרטיס האשראי של הקבוצה.

במסגרת שיתוף הפעולה בין הצדדים, תהיה רשת החניות רמי לוי שיווק השקמה רשאית להציע ללקוחותיה לרכוש שירותי תיירות של ישראייר, כחלק מסל המוצרים המוצעים ללקוחות הקבוצה, לרבות באמצעות מבצעי קידום מכירות משותפים.

כמו כן, במסגרת שיתוף הפעולה בין הצדדים יוצע ללקוחות ישראייר לרכוש שירותי שיחות בנדידה בחו"ל, ושירותי תקשורת נוספים, מרמי לוי שיווק השקמה תקשורת בע"מ.

עוד נסגר כי במסגרת שיתוף הפעולה בין הצדדים תצורף ישראייר לרשימת בתי העסק הכלולים בתו הקנייה המלא מבית "רמי לוי".

סעיף נוסף העוסק במסגרת שיתוף הפעולה, בו ישקלו הצדדים לבצע הזמנות רכש משותפות מספקים על מנת ליהנות מתנאי רכש משופרים, הודות לכוח הקנייה המצרפי.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אשר מפר את תנאי השימוש לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

התיירות חוזרת!

הרשמו למבזקי פספורטניוז וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם.