אא

אחרי ההפחתה: שכרה החודשי של מנכ"לית אל על כ-96 אלף שקל ברוטו

בעקבות החלטת דירקטוריון אל על, המנכ"לית הנכנסת, דינה בן טל גננסיה, תשתכר שכר נמוך מזה של המנכ"ל היוצא, ששכרו החודשי עמד על 100,500 שקל. האסיפה הכללית צפויה לאשר גם את שכרו של יו"ר החברה. מה יהיו תנאי העסקתו?

דינה בן טל גננסיה, מנכ"לית אל על. צילום: רונן דבש דינה בן טל גננסיה, מנכ"לית אל על. צילום: רונן דבש
שכרה של מנכ"לית אל על הנכנסת, דינה בן טל גננסיה, יעמוד על כ-96,000 שקל ברוטו בחודש. זאת, לאחר הפחתה של 20% כפי שהחליט בזמנו דירקטוריון אל על על רקע משבר הקורונה. שכרה המקורי של בן טל גננסיה היה אמור לעמוד על סכום של כ-120,000 שקל ברוטו בחודש. שכרו של המנכ"ל היוצא, אביגל שורק, עמד על 100,500 שקל ברוטו לחודש. בנוסף, בן טל תהא זכאית למענק שנתי בשיעור של 2% מהרווח השנתי לפני מס של החברה לאחר הפרשה למענקים, כפי שיופיע בדו"חות הכספיים השנתיים של אל על ולא יותר מסך של 3 מיליון שקל. בשנה בה לא תהיה חלוקת מענקים מכל סיבה שהיא, יהיו ועדת ביקורת וגמול ודירקטוריון החברה רשאים להחליט, על פי שיקול דעתם, על תשלום מענק מיוחד למנכ"לית בסכום שלא יעלה על סך השווה ל-3 חודשי שכר בסיס בלבד. ועדת הביקורת ותגמול והדירקטוריון ציינו בהחלטתם לגבי תנאי העסקת המנכ"לית הנכנסת כי, "תוך התחשבות בידע והניסיון המקצועי ותרומתה הצפויה לקידום מטרות החברה, תכנית העבודה שלה ומדיניותה בראייה ארוכת טווח. תנאי ההעסקה הולמים וראויים ביחס לדרישת התפקיד, מורכבות החברה וכובד האחריות המוטל על המכהנת כמנכ"לית החברה".
מנכ"ל אל על, אביגל שורק, התפטר מתפקידומנכ"ל אל על, אביגל שורק, התפטר מתפקידו
שכרו של המנכ"ל היוצא, אביגל שורק, עמד על 100,500 שקל ברוטו לחודש. צילום: תמר מצפי תנאי העסקתו של יו"ר אל על, עמיקם בן צבי, שמונה ליו"ר הדירקטוריון ב-5.10.2021, יעמדו על 70% משרה, כ-130 שעות עבודה בחודש ו-50,500 שקל ברוטו לחודש. כעת יאשרו את תנאי העסקתו החל ממועד תחילת כהונתו כיו"ר הדירקטוריון. כמו כן, בן צבי יהיה זכאי ל-63% מהמענק השנתי שישולם למנכ"לית החברה, כפי שיהא מעת לעת ושבכל מקרה לא יעלה על 1.89 מיליון שקל. המשכורת החודשית המוצעת לבן צבי זהה לדמי הניהול החודשיים ששולמו ליו"ר הדירקטוריון הקודם, דוד ברודט. זאת ועוד, החברה תעמיד לבן צבי רכב מנהלים בשווי רכישה של עד 400 אלף שקל, שכל הוצאות תפעולו ותחזוקתו על חשבון החברה, לרבות גילום המס החל על שווי השימוש ברכב, ובלבד שגילום המס לא יחול לגבי החלק משווי השימוש ברכב העולה על 6,000 שקל לחודש. אם בן צבי לא יהיה מעוניין ברכב החברה, אל על תישא בהוצאות רכבו הפרטי של עד 12,600 שקל לחודש בתוספת מע"מ. האסיפה הכללית של אל על צפויה לאשר את תנאי העסקתם של בן טל ובן צבי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלמנכ"ל אל על

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: