שכרה של מנכ"לית אל על הנכנסת, דינה בן טל גננסיה, יעמוד על כ-96,000 שקל ברוטו בחודש. זאת, לאחר הפחתה של 20% כפי שהחליט בזמנו דירקטוריון אל על על רקע משבר הקורונה. שכרה המקורי של בן טל גננסיה היה אמור לעמוד על סכום של כ-120,000 שקל ברוטו בחודש.
שכרו של המנכ"ל היוצא, אביגל שורק, עמד על 100,500 שקל ברוטו לחודש.
בנוסף, בן טל תהא זכאית למענק שנתי בשיעור של 2% מהרווח השנתי לפני מס של החברה לאחר הפרשה למענקים, כפי שיופיע בדו"חות הכספיים השנתיים של אל על ולא יותר מסך של 3 מיליון שקל.
בשנה בה לא תהיה חלוקת מענקים מכל סיבה שהיא, יהיו ועדת ביקורת וגמול ודירקטוריון החברה רשאים להחליט, על פי שיקול דעתם, על תשלום מענק מיוחד למנכ"לית בסכום שלא יעלה על סך השווה ל-3 חודשי שכר בסיס בלבד.
ועדת הביקורת ותגמול והדירקטוריון ציינו בהחלטתם לגבי תנאי העסקת המנכ"לית הנכנסת כי, "תוך התחשבות בידע והניסיון המקצועי ותרומתה הצפויה לקידום מטרות החברה, תכנית העבודה שלה ומדיניותה בראייה ארוכת טווח. תנאי ההעסקה הולמים וראויים ביחס לדרישת התפקיד, מורכבות החברה וכובד האחריות המוטל על המכהנת כמנכ"לית החברה".

תנאי העסקתו של יו"ר אל על, עמיקם בן צבי, שמונה ליו"ר הדירקטוריון ב-5.10.2021, יעמדו על 70% משרה, כ-130 שעות עבודה בחודש ו-50,500 שקל ברוטו לחודש. כעת יאשרו את תנאי העסקתו החל ממועד תחילת כהונתו כיו"ר הדירקטוריון. כמו כן, בן צבי יהיה זכאי ל-63% מהמענק השנתי שישולם למנכ"לית החברה, כפי שיהא מעת לעת ושבכל מקרה לא יעלה על 1.89 מיליון שקל. המשכורת החודשית המוצעת לבן צבי זהה לדמי הניהול החודשיים ששולמו ליו"ר הדירקטוריון הקודם, דוד ברודט.
זאת ועוד, החברה תעמיד לבן צבי רכב מנהלים בשווי רכישה של עד 400 אלף שקל, שכל הוצאות תפעולו ותחזוקתו על חשבון החברה, לרבות גילום המס החל על שווי השימוש ברכב, ובלבד שגילום המס לא יחול לגבי החלק משווי השימוש ברכב העולה על 6,000 שקל לחודש. אם בן צבי לא יהיה מעוניין ברכב החברה, אל על תישא בהוצאות רכבו הפרטי של עד 12,600 שקל לחודש בתוספת מע"מ.
האסיפה הכללית של אל על צפויה לאשר את תנאי העסקתם של בן טל ובן צבי.
כתבות אחרונות בנושא אל על:
- אל על: בחודש מאי 419 אנשי צוות, קברניטים וקצינים ראשונים בצי 737 ובצי 787, הודיעו שלא יתייצבו לטיסות עקב SICK
- בית הדין האזורי לעבודה קבע: אל על והטייסים יחזרו לנהל מו״מ אינטנסיבי בשבועיים הקרובים
- מנכ"לית אל על לעובדים: "מעוניינים לפתור את המשבר בהדברות, בהבנה, בהוגנות ובהסכמה״
- ועד טייסי אל על: ״אל על בחרה לפוצץ את המו״מ שקיימנו״
15 תגובות
ראשית שהחברה העלובה תתן שרות תקין ללקוחות. אחר כך שישלמו מאות אלפים שקלים שכר.עלובים ורדודים
הם בטח שווים את זה! החברה במצב מעולה, בלי שביתות או סיוע ממשלתי של מאות מיליוני שנים כל כמה זמן…
אם העו נותנים לה 60,000 שח היא הייתה מסרבת?
עם משכורות כאלו ,בשעה שאל על קורסת
לא פלא . מה כל הבכירים האלה מועילים לחברה?? חיים בלילה לנד ואחר כך הולכים לבקש עזרה מהמדינה. איך אין להם בושה???
מחלקים משכורות עתק על חשבון המדינה
רכבי פאר, ואחר כך מתפלאים למה אל על
נמצאת הכאוס כזה
באמת עדיף לסגור את החברה הכושלת הזו
החוצפה שלהם עוברת כל גבול. ההנהלה הטייסים,ורק לנו העובדים קשה לסגור את החודש.
יעקב
אתה צודק
אבל מדבר עם הלמפה
יהיו עוד מנכלים גם אחריך כל עוד לא תפרקי את הועדים האלה ולא תבאי טייסים מחול וטיסות מסוימות גם דיילות ולהעביר את כל התחזוק לקבלן מישנה אז חבל לך על הזמן
וואו פשוט מסכנים!
מה זו משכורת הרעב הזו…
תתביישו לכם!!! חברה על סף פשיטת רגל וההנהלה ממשיכה לחגוג על הקופה.
לפני שתחלקו משכורות של מיליונים בשנה, קודם תראו תוצאות ברווחים!!!
.
בושה שבחברות גדולות משלמים שכר כזה כשעובד מקבל 7 אלף משכורת.מה הפלא שלא משלמים שכר הוגן למי שבאמת מגיע?אין פרופרציה
בושה
סכום ראוי ונכון לתפקיד.
לבכות עכשיו?
ומה משכורתם של הטייסים שהורסים את החברה??
הטייסים הורסים את החברה בצורה כל כך יעילה, ועל כך מגיע להם בונוס!!
כמה אפשר להיות חזיר??
חברה גרועה ובעייתית.להתרחק ממנה
לאן אנחנו נגיע ..חברה שמתנהלת כמו מכולת עלובה ממנים מנהלים בשכר שלא נשמע….בושה שהממשלה,שהיא המממן העיקרי של אל על מסכימה ומאשרת לשכר כזה