אא

שר התיירות לראש העיר צפת: "נסייע בקידום התיירות בעיר"

עסקי תיירות קטנים רבים בעיר צפת (גלריות, מורי דרך ועוד) המתבססים בעיקר על תיירות חוץ, מתקשים לשרוד את משבר הקורונה. שר התיירות שביקר אתמול בעיר: "אני ומשרד התיירות נעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי לפתח את התיירות בצפת"

ראש העיר צפת, שוקי אוחנה, ושר התיירות, אסף זמיר בביקור בצפת. צילום: דוברות עיריית צפת ראש העיר צפת, שוקי אוחנה, ושר התיירות, אסף זמיר בביקור בצפת. צילום: דוברות עיריית צפת
שר התיירות, אסף זמיר (כחול לבן), ביקר אתמול בעיר צפת ובחן מקרוב את השלכות הקורונה על עסקי התיירות בעיר המתקשים לשרוד את משבר. במהלך הביקור, הדגיש ראש העיר, שוקי אוחנה (הליכוד), בפני השר זמיר כי צפת מתבססת בעיקר על תיירות חוץ ועסקי תיירות רבים דוגמת גלריות ומורי דרך, מתקשים בימים אלה לשרוד את המשבר ומכאן החשיבות הרבה להאיץ את פתיחת השמיים. עוד אמר ראש העיר לשר זמיר, מאחר והצפי לחידוש מלא של תיירות חוץ עדיין נראה רחוק מאוד, ישנה חשיבות רבה לקידום קמפיינים לשיווק העיר צפת כעיר תיירות בקרב תושבי חו"ל בקמפיינים פרסומיים ובכלי שיווק נוספים העומדים לרשות משרד התיירות. "ראש העיר הזמין אותי לראות את המצב ואנחנו כאן על מנת לסייע", אמר השר זמיר. "צפת עיר מדהימה עם תושבים מדהימים ופוטנציאל תיירותי גדול. אני ומשרד התיירות, נעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי לעזור לך במשימה לפתח את התיירות בצפת. שיהיה לכולנו בהצלחה".
צפתצפת
"עיר עם פוטנציאל תיירותי". שר התיירות, אסף זמיר בסיור עם ראש העיר צפת, שוקי אוחנה. צילום: דוברות עיריית צפת ראש העיר אוחנה אמר, "יש חשיבות גדולה לפגוש את בעלי הגלריות והעסקים שנפגעו בצורה הקשה ביותר מהנגיף. זה לא עוד סיפור - אלה האנשים עצמם ואנחנו יחד חייבים למצוא את הדרך לסייע להם. גם שר האוצר איתנו במשימה החשובה הזו". בשיחה עם בעלי עסקים בעיר אמר להם השר זמיר כי הוא וראש העיר סיכמו עם שר האוצר על החזר הוצאות בימי קורונה לעסקים.    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםצפתשר התיירות אסף זמיר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: