אא

"התיירות היא עוגן שיביא פרנסה לכל תושבי אזור בית שאן"

כך אמר שר התיירות, יואל רזבוזוב, בסיור שערך בבית שאן יחד עם ראש העיר, ז'קי לוי, שאמר, "תכנית לפיתוח בית שאן תהפוך את העיר לאחת מערי התיירות המובילות בישראל, תייצר פיתוח כלכלי לאזור כולו ותעודד הקמת בתי מלון בעיר"

שר התיירות, יואל רזבוזוב וראש העיר בית שאן, ג'קי לוי. צילום: דודו כהן שר התיירות, יואל רזבוזוב וראש העיר בית שאן, ג'קי לוי. צילום: דודו כהן
"מפתיע עד כמה הציבור בישראל לא מכיר את היופי והעתיקות שקיימים כבר מאות שנים בבית שאן - עיר שיכולה להיות פנינה תיירותית". כך אמר שר התיירות, יואל רזבוזוב, בסיור שערך בבית שאן יחד עם ראש העיר, ז'קי לוי. בסיור דובר על תכנית התיירות המקיפה של העיר המתבססת על מספר עוגנים ובראשם אתר העתיקות הגדול, מתחם הסראייה, האמפיתאטרון והמדרחוב. השר סייר בעיר העתיקה סקיטופוליס, שם האזין להסבריו של מנהל האתר מטעם רשות הטבע והגנים, נסים בדוס, ועמד מקרוב על התכנית להקמת מדרחוב שיחבר בין העיר החדשה לעיר העתיקה. תכנית התיירות של בית שאן מבוססת על השילוב בין אתרי התיירות בעיר ובסביבותיה, קרי - מעיינות המים שנמצאים בעמק המעיינות. העובדה כי בית שאן והאזור חמים מאד ביום, מאפשרת מסלולי טיול המשלבים טיול מים ביום וטיול עתיקות ותרבות בשעות החשכה (תיירות לילה). שר התיירות רזבוזוב: "לבית שאן פוטנציאל גדול לתיירות ורשות מקומית שיש בידה לעשות טוב לתושבים, לאזרחי ישראל כולם, ולתיירים שיכנסו למדינה. אני יודע עד כמה ראש העיר ז'קי לוי רוצה לקדם את העיר ולהעלות הילוך בכל הקשור לפרויקטים שהיו תקועים במשך שנים, זאת מתוך הכרה ברווח שמביא עמו כל תייר שמגיע לישראל ובעובדה שהתיירות יוצרת מקומות עבודה ומקורות פרנסה למשפחות רבות". ראש העיר לוי: "אני רוצה להודות לשר על הביקור המקצועי והנעים, אשר תוצאותיו יביאו את בית שאן לניצול המשאב הטבעי המרכזי שלה - אתר העתיקות, כמוהו כמעט ואין בישראל. התכנית תהפוך את בית שאן לאחת מערי התיירות המובילות בישראל, תייצר פיתוח כלכלי לאזור כולו ותעודד הקמת בתי מלון בעיר. השר רזבוזוב מעודד הקמת בתי מלון בישראל, הגעת תיירים ועידוד תיירות פנים, דבר שכבר מייצר תעסוקה וגורם לפיתוח הכלכלה ברחבי הארץ ואני מברך אותו על כך".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: